הצמות חוזרות לאופנה, כי מה שטוב לגרטה תונברג טוב גם לנו

גרטה תונברג והצמות | צילום: Leon Neal/Getty Images
גרטה תונברג והצמות | צילום: Leon Neal/Getty Images

בקדמת הראש או מאחור, אחת או שתיים. התסרוקת הקלאסית, שהיא גם פתרון ליום שיער רע וגם אקולוגית, חוזרת בשלל גרסאות. וגם: איך לעצב גבות מושלמות בעזרת חומר שיש לכולנו בבית

88 שיתופים | 132 צפיות

(הע)צמה נשית

מי שצפה בתצוגה האחרונה של דיור ראה על המסלול דוגמניות בבגדים דרמטיים ושתי צמות בקדמת הראש. אומנם לא מדובר בצמות פשוטות ומסורתיות אלא כאלה שסורקו קדימה אל קדמת הפנים ולא מאחורי האוזניים, במראה שמזכיר קצת אלף מהמיתולוגיה הנורדית, אבל בכל זאת מחווה נוסטלגית לאחת התסרוקות הקלאסיות. מי שעוד מסרקת את שערה לתסרוקת צמה (או שתיים) היא הנערה מעוררת ההשראה גרטה תונברג, שבנאומה באו"ם קראה לנו, המבוגרים, להתעורר ולדאוג לכדור הארץ. אנחנו מבטיחות למחזר למען עתיד הכדור וגם לעשות יותר צמות בחורף הקרוב, לפחות בימי שיער רעים, וכך לחסוך שימוש בחשמל לייבוש או החלקת השיער.

גרטה תונברג בגרסת הצמה האחת | צילום: GettyImages/Stephanie Keith
גרטה תונברג בגרסת הצמה האחת | צילום: GettyImages/Stephanie Keith
צמות בתצוגת החורף של דיור חורף 2019-2020 | צילום: pascal de sergestin/ Gettyimages
צמות בתצוגת החורף של דיור חורף 2019-2020 | צילום: pascal de sergestin/ Gettyimages

הטריק של המאפרים לעיצוב גבות מושלמות

אחרי המיקרובליידינג והצללת הפודרה מגיעה השיטה החדשה־ישנה, והיא מבקשת להעניק לנו גבות עבותות וראויות לצילום סלפי, תוך שימוש בחומר שכבר יש בבית – סבון מוצק. המאפרת השוודית לינדה הלברג מסבירה שמאפרים תמיד השתמשו בטריק הזה לעיצוב גבות כי הוא מחזיק מעמד זמן רב יותר מג'ל לגבות. יש המייחסים את הטרנד לטיפ שהפך ויראלי של מעצבת הגבות של ריהאנה, פרסילה אונו, שעיצבה את גבותיה של הכוכבת בעזרת סבון. אז איך עושים את זה? מרטיבים מברשת לסירוק גבות במעט מים, ואז משפשפים אותה על סבון מוצק ושקוף. מסרקים את כל השיער כלפי מעלה והוא נשאר כך במשך שעות. בעלות שיער כהה יכולות לעשות זאת עם סבון כהה, שגם יעניק מילוי לגבה.

>> כל השיטות להשיג גבות כמו של נטע אלחמיסטר

אני לא רעה – רק מאופרת ככה

ארבע מרשעות מדופלמות של דיסני הפכו את הרוע שלהן לקולקציות איפור מרהיבות, שהן גם פריט לאספניות. חברת פאנקו, המתמחה ביצור אביזרי פופ חמודים, נכנסת לראשונה לעולם הביוטי עם השת"פ הלוהט עם דיסני, כאשר הקולקציות מתמקדות בדמותן של המלכה הרעה משלגיה, מליפיסנט, אורסולה וקרואלה דה וויל. כל רשעית זכתה לפאלטת איפור עיניים בהשראתה, סט מברשות לאיפור, ליפ גלוס ואייליינר. המוצרים נמכרים באתר ulta.com במחירים הנעים בין 10־24 דולר (34־84 ש"ח) וזכו מהגולשות לביקורות חיוביות.

פאנקו בשיתוף דיסני
פאנקו בשיתוף דיסני
המלכה הרעה. פאנקו בשיתוף דיסני
המלכה הרעה. פאנקו בשיתוף דיסני

אצבע משולשת: המניקור בעד שלישיות

בזמן האחרון ראינו שיותר ויותר ציפורניים מחולקות לשלושה אזורי צבע, במראה גיאומטרי ונקי. כמובן שמיד התאהבנו ופנינו לחני אטיאס, המדריכה הראשית של חברת ORLY בישראל, להסברים. "תחילת העבודה תתבצע בגון הלק המהווה את שכבת הפיגמנט הראשונה אותו יש למרוח על שטח הציפורן כולה", היא הסבירה, "עליה יתווספו שכבות לק צורניות בגוונים שונים ובצורות שונות. מומלץ להצטייד בסלוטייפ/מדבקות עגולות, אותם יש להצמיד לציפורן (רק לאחר ייבוש מוחלט) לגבולות הפרדה ברורים. בין מריחת הגוונים יש להקפיד על ייבוש מלא ולסיום למרוח שכבת טופ מבריקה".

מניקור שלישייה | צילום: יח"צ ORLY
מניקור שלישייה | צילום: יח"צ ORLY
אורלי | צילום: אלון גנון
אורלי | צילום: אלון גנון
קרליין | צילום: מוטי פישביין
קרליין | צילום: מוטי פישביין

קצרים

קיילי ג'נר הייתה המאפרת שנבחרה לאפר את קים קרדשיאן בחגיגות יומולדת ה־39 של הכוכבת. בושם חדש מבית בישום הבוטיק מונטל נמכר בדיוטי פרי – מונטל פריס, בניחוח עצי ומבושם. חברת גלוסייר נרכשה על־ידי ענקית הביוטי היפנית שיסיידו. איפור שפתיים בתלת מימד מטריף את הרשת בזכות חשבון אינסטגרם של מאפרת מאוקראינה, כדאי לעקוב .Tutushka_makeup הפאשניסטה והאיט גירל הצרפתיה ז'אן דמאס משיקה ליין של לקים אדומים תחת המותג שלה Rouje

שח 50 rouje.com
שח 50 rouje.com