לא להאמין שזאת היא: פרידה מ"האח הגדול" כמו שלא ראינו

פרידה עוזיאל מ"האח הגדול" כמעט בלתי ניתנת לזיהוי בקמפיין ראשון, מאיה קיי עיצבה קולקציה לוהטת, דוגמנית הפלאס סייז הישראלית שכובשת את העולם ועוד חדשות אופנה חמות
סחה אחות: פרידה מ"האח הגדול" מדגמנת לרנואר
היא אמנם הגיעה בסופו של דבר למקום השני בגמר העונה האחרונה של "האח הגדול", אבל עבור לא מעט נשים ואנשים פרידה עוזיאל היא המנצחת האמיתית של התוכנית. גם ברשת האופנה הישראלית רנואר חושבים ככה, וכעת אנשי המותג מגלים כי עוזיאל היא הפרזנטורית החדשה שלהם. זהו הקמפיין הראשון של עוזיאל בת ה-25, ולקח לנו רגע לזהות אותה ללא רעמת השיער המפוארת שהפכה לסימן ההיכר שלה. סקרניות כבר לראות איך יצאו הצילומים.

גאווה ישראלית: דוגמנית הפלאס סייז שי זנקו קוטפת קמפיין בינלאומי
אחרי שכיכבה ב"ווג", שם הכתירו אותה בתור "הדוגמנית שמשנה את תעשיית האופנה", דוגמנית הפלאס סייז הישראלית שי זנקו (22) ממשיכה להכות גלים בעולם. זנקו נבחרה להוביל את קמפיין הלנז'רי הרותח של שנטל, מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי היוקרתי הנמכר בישראל ברשת JACK KUBA. זנקו המהממת נחשבת לאחת מדוגמניות הפלאס הסייז המצליחות בעולם, כיום היא מתגוררת בניו יורק ומתפעלת חשבון אינסטגרם עם למעלה מרבע מיליון עוקבות ועוקבים ואנחנו ממליצות לכן בחום להתחיל לעקוב אחריה גם.

>> רומנטיק שיק: 21 פריטי תחרה מושלמים לעונת המעבר
ספיישל קיי: מאיה קיי עיצבה קולקציה ל-TWENTYFOURSEVEN
חוץ מלהיות דוגמנית מבוקשת, שורדת מרשימה ורקדנית מדהימה, מאיה קיי היא גם פאשניסטה עם קבלות. כעת היא משיקה קולקציה בעיצובה לרשת האופנה הישראלית TWENTYFOURSEVEN (שהיא גם הפרזנטורית שלה). מדובר בקולקציה לעונת המעבר, המבוססת על הסטייל האישי של קיי – מה שאומר מיקס אנד מאץ' כיפי של פריטים מסגנונות שונים – מספורטיבי ועד קז'ואל – כמו אוברול שחור צמוד ולוהט, בלייזר אוברסייז שחור גברי, חצאית מיני מנומרת וגרבונים מנומרים תואמים, מכנסי טרנינג רחבים ונינוחים ועוד. הקולקציה כוללת גם מבחר אקססוריז כמו נעליים, מגפיים ותיקים, וזמינה לרכישה בסניפי הרשת ובאתר החברה.

>> טוב, אנחנו חייבות את המעיל של עדי שילון לחורף הקרוב
הזמן הוורוד: ראלף לורן בקולקציית "פינק פוני" למען המאבק בסרטן השד
לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד המצוין מדי שנה בחודש אוקטובר, משיקים בבית האופנה פולו ראלף לורן את קולקציית "פינק פוני" המוקדשת לנושא. הקולקציה מתמקדת בצבעי ורוד, שחור ואפור, וכוללת טי-שירטס, חולצות פולו, חליפת טרנינג וכובעים עם הסלוגן "Live Well. Be Well". על גבי הפריטים מתנוססים הדפס או רקמת לוגו של הפרש האייקוני. 25 אחוז ממכירות הקולקציה בישראל יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע". טווח מחירים: 399-899 ש"ח, הפריטים זמינים לרכישה בחנויות הדגל של פולו ראלף לורן בקניון רמת אביב ובקניון הזהב ובאתר פקטורי 54.
