בלי עין הרע: הג'וב האופנתי החדש והשווה של נינט טייב

שוברת שיאים. נינט טייב | צילום: אינסטגרם n.tayeb@
שוברת שיאים. נינט טייב | צילום: אינסטגרם n.tayeb@

המותג הישראלי שבחר בנינט טייב כפרזנטורית, וגם קמפיינים חדשים ולוהטים לאסף גרניט ועדי שילון ושתי קולקציות יפות שמחממות את הלב. חדשות האופנה

88 שיתופים | 132 צפיות

כל העיניים עליה

הזמרת והיוצרת המוכשרת והכה לוהטת נינט טייב נבחרת להיות הפרזנטורית החדשה של ERROCA BY SUPER-PHARM. טייב היא הפרזנטורית הראשונה של אירוקה מאז שנרכשה על ידי סופר-פארם, מה שאומר שבקרוב מאוד היא תהיה אקסטרה עסוקה בצילומי הקמפיין שיושק בדיגיטל, בטלוויזיה ובשילוט חוצות.

>> מכשפת: נינט שוברת שיאים חדשים של יופי

בקרוב אצלכן. נינט טייב תצטלם לאירוקה | צילום: יניב אדרי
בקרוב אצלכן. נינט טייב תצטלם לאירוקה | צילום: יניב אדרי

מישלן סטייל

השף, המסעדן וכוכב הטלוויזיה אסף גרניט נבחר להיות הפרזנטור של מותג אופנת הגברים היוקרתי HACKETT LONDON. גרניט הצטלם אתמול (שני) לקולקציית החורף של המותג הבריטי, וגילה התלהבות רבה: "אני שמח ונרגש. מיד כשפנו אליי מצאתי נקודות השקה רבות בין סגנון החיים שלי לבין המותג. אופנה לונדונית, עיר שאני מבלה בה המון, היא המועדפת עליי ואני לובש אותה ביומיום שלי. עיצוב באופן כללי הוא חלק מהמקצוע שלי, והרבה פעמים אני עושה הקבלות בין שני העולמות – קולינריה ואופנה".

אסף גרניט למותג אופנת הגברים האקט לונדון | צילום: גיא כושי ויריב פיין
אסף גרניט למותג אופנת הגברים האקט לונדון | צילום: גיא כושי ויריב פיין

מלכה עם כתר

מותג התכשיטים המקומי HOTCROWN חוגג עשור וגם הוא מתחדש בפרזנטורית מצודדת ומפורסמת – עדי שילון. על הבחירה בשילון, אומרת גינת מויאל הבעלים והמעצבת של המותג: "יש בנשיות של עדי משהו כל כך שלם ובטוח בעצמו, לצד החיים שהיא בנתה והאמונה השלמה בליברליות ובחופש לבחור ולאהוב. היצירה אצל עדי באה לידי ביטוי באפייה ובישול, ואני כל כך מתחברת ליכולת הזו ליצור משהו מאפס. אלו העולמות שלי, וכמוני היא יודעת מה זה ליצור משהו ולהיפרד ממנו". לרגל החגיגות משיקה המעצבת קולקציית צ'ארמים חדשה ויפה (החל מ-350 ש"ח), ואפשר להשיג אותה בחנות המותג בדיזנגוף 209 תל אביב ובאתר המותג.

>> דמעות של זהב: המעצבת גינת מויאל הפכה את הטרגדיה לתכשיטים מרגשים

עדי שילון ל-HOTCROWN | צילום: שי פרנקו
עדי שילון ל-HOTCROWN | צילום: שי פרנקו

בדים ואבנים

מותג התכשיטים המקומי BORN FROM ROCK משיק קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת שנוצרה בשיתוף עם המותג Errant, הפועל בעולמות שבין אופנה, אמנות ופרפרומנס. הקולקציה מבוסס על פריטי יוניסקס ייחודיים שנועדו לעטר בגד או טקסטיל: חפתים, חולצה שמציעה אפשרויות ענידה שונות לחפתים, עיטור ללולאת הכפתור, שרשרת וכובע. הקולקציה תושק בסטודיו של BFR (הגדוד העברי 7 תל אביב) בחמישי הקרוב (26.9) החל מ-19:00, והמכירה החגיגית תתקיים גם בשישי למחרת (27.9) בין השעות 11:00-15:00. טווח מחירים: 420-1,180 ש"ח. בהמשך הקולקציה תהיה זמינה לרכישה גם באתר המותג.

BFR x ERRANT | צילום: ערן שני
BFR x ERRANT | צילום: ערן שני

ילדים של החיים

מותג אופנת הילדים והתינוקות המקסים מיננה משיק קולקציית קפסולה של חולצות טי-שירט מודפסות בשיתוף קורנית דיגיטל, פרי יצירתם של עשרה ילדים מוכשרים בגילאי 5-8 ועשרה אמנים מובילים, בהם שירה ברזילי (קוקטית), בר בן וקיל, דנה ברלב ועוד. הקולקציה היא תוצר של פרוייקט Little Artists, שילווה בתערוכה שתושק ב-30 בספטמבר בגלריית "ארטורה" בקמפוס מכללת רופין. את החולצות ניתן לרכוש בחנויות ובאתר מיננה במחיר של 39 ש"ח לחולצה, כאשר כל הרווחים יוקדשו לקידום תחום האמנות בקרב ילדות וילדי העוטף.

קולקציית Little Artists של מיננה למען ילדי העוטף | צילום: טל זליקוביץ'
קולקציית Little Artists של מיננה למען ילדי העוטף | צילום: טל זליקוביץ'