ד"ר ג'יל ביידן, הגברת הראשונה של אמריקה, בשער ראשון למגזין ווג

ג'יל ביידן על שער ווג | צילום: אנני ליבוביץ'
ג'יל ביידן על שער ווג | צילום: אנני ליבוביץ'

וגם: נבחרת הפרזנטוריות החדשה של ויקטוריה'ס סיקרט נחשפת, הראפרית מייגן די סטליון משיקה קולקציית בגדי ים ובנם של זוג הסלבס שמככב בקמפיין של סן לורן - חדשות אופנה

88 שיתופים | 132 צפיות

משק כנפי ההיסטוריה
המהפך הושלם? מותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט מציג נבחרת פרזנטוריות חדשה ומגוונת, הכוללת את דוגמנית הפלאס סייז פאלומה אלסר, הדוגמנית הטרנסג'נדרית ולנטינה סמפיו, השחקנית והדוגמנית ההודית פריאנקה צ'ופרה ועוד. המהלך הזה קורה שנתיים בדיוק לאחר שקוצצו כנפי המותג, בהודעה על ביטול התצוגה המסורתית השנתית על כל מלאכיותיה בעקבות ביקורת חריפה על מודל היופי האחיד שמקדמים במותג. האם מדובר בטריק שיווקי ציני שנועד להציג חזות חדשה לכאורה? לא מעט קולות ברשת גורסים שכן, ושאין עדיין מחילה על האטיטיוד המתנשא מהעבר. מנגד, נשמעים קולות שדווקא שמחים על כך שבמותג החליטו סוף־סוף ליישר קו עם מה שהצרכנים ב־2021 רוצים – מודל יופי מגוון ואמיתי. האם המהלך הזה מתרחש באיחור אופנתי גדול מדי? ימים יגידו.

שער ראשון לגברת הראשונה
אחרי חמישה חודשים תחת הטייטל האישה הראשונה של ארצות הברית, ד"ר ג'יל ביידן מככבת על שער גיליון אוגוסט של מגזין האופנה הנחשב בעולם, "ווג", כבוד אשר קודמתה בתפקיד, מלניה טראמפ, לא זכתה לו בארבע שנות כהונתה. בינואר האחרון כיכבה קמלה האריס, סגניתו של הנשיא ג'ו ביידן, על שער המגזין בצילום שעורר סערה אחרי שהגולשים טענו כי עורה הולבן בפוטושופ. בניגוד למקרה של האריס, השער של ביידן מתקבל בזרועות פתוחות. בצילום, עליו חתומה הצלמת האגדית אנני לייבוביץ, נראית ביידן כשהיא לובשת שמלה פרחונית של אוסקר דה לה רנטה על רקע מדשאות הבית הלבן. בריאיון הנלווה לצילומים אומרת ביידן שאנשים נרגעו מאז שבעלה נבחר ומתארת אותו כנשיא רגוע. היא דיברה גם על החלטתה התקדימית להמשיך את הקריירה כד"ר לאנגלית. "אני אוהבת לעבוד, זו התשוקה שלי", הסבירה.

פס קוטור
בשקט־בשקט ומתחת לרדאר, נכנס מותג חדש לרשימת המותגים הנחשקים של רשת פקטורי 54. לצד ז'יבנשי, פנדי ובוטגה ונטה, תוכלו מעתה למצוא גם את בית האופנה בלמן. את בית האופנה הצרפתי היוקרתי מוביל בעשור האחרון אוליביה רוסטן, שמצליח ליצור מדי עונה עיצובים אייקוניים וטרנדיים, שכובשים את עולם האופנה בכלל, ואת האחיות קרדשיאן בפרט.

התצוגה של בלמן לקיץ 2021 | צילום: Peter White/Getty Images
התצוגה של בלמן לקיץ 2021 | צילום: Peter White/Getty Images

סופר נובה
נראה שמייגן די סטליון, הראפרית שזכתה לאחרונה בשלושה פסלוני גראמי – אחד מהם על היותה פריצת השנה, בדרך להיות פריצת השנה גם באופנה. הראפרית העולה השיקה בסוף החודש שעבר קולקציית בגדי ים בשיתוף עם אתר האופנה פאשן נובה, ובה דגמים בהדפסים מנומרים, בצבעי ניאון וגם כמה קלאסיים, במגוון רחב מאוד של מידות, שזוהי גם האג'נדה של מותג האופנה. ויקטוריה'ס סיקרט – ככה עושים את זה באמת.

 קצרים:

 בית האופנה הצרפתי מרג'יאלה ומותג הספורט ריבוק משתפים שוב פעולה ומציגים נעלי סניקרס חלומיות (1,999 ש"ח, באתר reebok.co.il).

שיתוף הפעולה בין ריבוק ומרג'יאלה | צילום: יח"צ חו"ל
שיתוף הפעולה בין ריבוק ומרג'יאלה | צילום: יח"צ חו"ל

 רשת ההלבשה התחתונה אינטימה משיקה לראשונה חזיות הנקה ללא תפרים, שנעשו בטכנולוגיה המאפשרת להן גמישות ואלסטיות (149.90 ש"ח, בחנויות הרשת).

דנה זרמון לאינטימה | צילום: דודי חסון
דנה זרמון לאינטימה | צילום: דודי חסון

 מותג מכוניות היוקרה האיטלקי פרארי לוקח פנייה חדש לתחום האופנה ומשיק קולקציה צבעונית במיוחד.

 רגע אחרי שכיכב על שער "ווג", רומיאו בקהאם הבן של דיוויד וויקטוריה, קוטף את קמפיין קולקציית סתיו־חורף 2021 של סן לורן.