האם השם שנתנו הארי ומייגן לבתם נועד לפצות על הריאיון המטלטל אצל אופרה?

מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום: GettyImages/TOBY MELVILLE
מייגן מרקל והנסיך הארי | צילום: GettyImages/TOBY MELVILLE

אתמול התבשרנו כי מייגן והארי הביאו לעולם את בתם לילבת' דיאנה, מתוך מחווה לכינוי החיבה שכינה הנסיך פיליפ המנוח את המלכה אליזבת', אבל מהי המשמעות האמיתית מאחורי השם הזה?

88 שיתופים | 132 צפיות

העולם כולו התרגש אתמול כשהתקבלה הבשורה כי מייגן מרקל והנסיך הארי הביאו לעולם את בתם השנייה ואחותו הקטנה של ארצ'י המתוק. בתם הגיחה לאוויר העולם ביום שישי, 4 ביוני בשעה 11:40 בבוקר, בבית החולים סנטה ברברה קוטג', שנה וחצי אחרי שהחליטו לעזוב את בית המלוכה ולפתוח בחיים חדשים בהוליווד. בתקופה הזו עברו הן בני הזוג והן בית המלוכה לא מעט טלטלות, כשהגדולה בהן היא הראיון המסעיר של הזוג המלכותי לשעבר אצל אופרה ווינפרי, שבו חשפו לא מעט סיפורים על התנהלותו הבלתי הולמת של בית המלוכה. בית המלוכה אמנם הצהיר כי הארי ומייגן תמיד יתקבלו בזרועות פתוחות. אך כנראה שמתחת לפני השטח עננת הראיון עדיין מרחפת ומאפילה על היחסים בינם לבין הארמון.

באופן מעניין, השם שבחרו מייגן והארי לבתם הוא לילבת' דיאנה. את הבחירה בשם דיאנה, על שם אימו המנוחה של הארי, כולם יכולים להבין כמובן. לילבת' הוא כינוי החיבה המשפחתי של המלכה אליזבת', שהיה בשימוש בעיקר בקרב הנסיך פיליפ שהלך לעולמו באפריל האחרון. העיתונאי והסופר רוברט ג'ובסון סיפר כי הולדת לילבת' דיאנה הקטנה יכולה לעזור לגשר על כמה חיכוכים בין הזוג לבית המלוכה. "לידתו של כל תינוק היא ברכה, נקווה שלילבת' דיאנה הקטנה תעזור לרפא כמה פצעים בלבה של משפחת המלוכה", הוא אמר.

ובמעבר חד לנושא נוסף שמסעיר את מדורי הרכילות: אמנם לילבת' דיאנה הקטנה רק בת כמה ימים, אך כבר בוערת סוגיית המסגרת החינוכית אליה היא תלך כשתגדל. מגזין הדיילי מייל מנה רשימה של מסגרות חינוך הקרובות לאחוזתם של מייגן והארי, בהן המוסד היוקרתי Laguna Blanca המכיל כיתות קטנות של שבעה תלמידים בלבד, ששכר הלימוד בו עולה 20,000 פאונד בשנה, כמעט 100,000 ש"ח לשנה. אופציה נוספת היא Hollywood Schoolhouse, שבו הם ישלמו רק 20,950 דולר בשנה, כלומר, כמעט 70 אלף ש"ח. שם למדה אגב גם לילי רוז דפ, בתו של השחקן ג'וני דפ. ואנחנו אומרות, שיהיה במזל.