עם שמלה מזארה: הנסיכה שרלוט חוגגת יום הולדת חמש

"את תצליחי לשחק גם עם ילדים מפשוטי העם, נכון?" | צילום: Gettyimages
"את תצליחי לשחק גם עם ילדים מפשוטי העם, נכון?" | צילום: Gettyimages

הנסיכה שרלוט חגגה יום הולדת חמש עם תמונות סופר מתוקות שאמא קייט צילמה בזמן שהיא ארזה חבילות מזון לנזקקים, וכמובן שלגולשים היה מה להגיד

88 שיתופים | 132 צפיות

"הדוכס והדוכסית שמחים לשתף ארבעה צילומים חדשים של הנסיכה שרלוט לכבוד יום הולדתה החמישי. התמונה צולמה על ידי הדוכסית כשהמשפחה עזרה לארוז חבילות מזון לקשישים שנמצאים בבידוד".

שרלוט כבר לא תינוקת וביום הולדתה החמישי היא מוכיחה שהיא יפה גם מבפנים כמו אימא קייט מידלטון. ממש כמו הנסיך לואי שחגג יום הולדת לפני שבועיים, מידלטון צילמה גם את בתה שרלוט לכבוד יום הולדתה. אולי זה הפחד להידבק מקורונה שמוציא ממידלטון כישרון צילום שלא יבייש צלמים ותיקים ואולי היא ניצלה את הבידוד וביטול האירועים הרשמיים כדי לפתח תחביב חדש. בכל מקרה, היא תיעדה את בתה אורזת ומחלקת חבילות מזון לקשישים. בתמונות לובשת שרלוט שמלה סופר מתוקה והמותג שעומד מאחוריה הוא זארה, כן כן, כבר אמרנו שהיא נהיית דומה לאמא קייט? שלבשה ממש לא מזמן חצאית מנומרת מזארה. כמו מקרה החצאית של אמא, גם השמלה של הנסיכה שרלוט שמחירה 12 פאונד (52 ש"ח) אזלה מהמלאי תוך זמן קצר מאוד.

הגולשים הסכימו פה אחד שהיא נהיית יפה בדיוק כמו אימא. כלומר חוץ מאלה שטענו שהיא דומה לאבא.

לצד התלהבות הגולשים מהתמונות והעובדה שבגילה הצעיר היא כבר דואגת לחברה, עיקר הדיון היה האם היא דומה יותר לאימא קייט או לאבא וויליאם. הגולשים ניסו לפענח את החידה והתווכחו ביניהם.

בסופו של דבר הפתרון הגיע ממגזין Hello הקנדי ששיתף קולאז' של הנסיכה שרלוט ואביה וויליאם פחות או יותר באותו הגיל, ועכשיו זה קצת יותר ברור מאיפה היופי. אם כי עדיין יש גולשים שסבורים כי היא יותר דומה לאימא. אנחנו חושבות שמדובר במיקס מוצלח במיוחד בין השניים.