פחד אלוהים: הגר משה הותקפה באלימות על ידי נער

הגר משה | צילום שי פרנקו, סטיילינג ליאור ברקוביץ'. אוברול: מיכל את מורן 
הגר משה | צילום שי פרנקו, סטיילינג ליאור ברקוביץ'. אוברול: מיכל את מורן 

יוצאת "חתונה ממבט ראשון" הותקפה באלימות על ידי נער רכוב על קורקינט. כיצד נסיעה תמימה ליד הבית כמעט הסתיימה באסון?

88 שיתופים | 132 צפיות

תרבות הנהיגה האלימה וחסרת האחריות בכבישים בארץ הפכה כבר מזמן למכת מדינה, וכשמפלס העצבים גואה ומשתלט המרחק בין הגעה בשלום ליעד לאסון כך נדמה לפעמים הוא עניין של מזל. מי שחוותה על בשרה תקרית כביש אלימה שבמזל הסתיימה בעיקר בקצב לב מואץ וזעזוע עמוק היא בוגרת "חתונה ממבט ראשון" הגר משה, שלרוע מזלה עברה בסוף השבוע חוויה לא נעימה כשנסעה ברחובות תל אביב.

>> נועה קירל שרפה את הבמה ואת הלב שלנו

"נסעתי היום עם אמא שלי בשדרות נורדאו בת"א לכיוון הים", שיתפה משה את 77 אלף עוקביה בסטורי שחלקה עימם בסוף השבוע האחרון, והוסיפה וסיפרה כי מדובר בשדרה שיש בה נתיב נסיעה ייעודי לקורקינטים ואופניים. "לפנינו נסע נער בן 16-17 על קורקינט. הוא נסע באמצע הכביש עם אוזניות", שחזרה משה וסיפרה כי צפרה לו כדי שיירד מהכביש תוך כדי שהיא עוקפת אותו. בנקודה הזו היא הבינה כי עשתה טעות, כדבריה.

"כשהגענו לרמזור הוא עצר לידי והתחיל להכות על החלון בניסיון לשבור אותו. תוך כדי קללות, הוא מסתכל לי בעיניים ורואה את ההלם שאני נמצאת בו וממשיך. מקלל ובועט ברכב ומנסה לשבור את החלון. אני ואמא שלי היינו בשוק מוחלט", שיתפה משה.

משה הוסיפה וסיפרה כי הנער לא חדל ממעשיו גם כשהרמזור התחלף והיא המשיכה בנסיעה, וברמזור הבא לחרדתה הוא שוב הלם בכוח בדלת הרכב, קילל וניסה לשבור את החלון. "הרמזור אדום ואנחנו בתוך הרכב, מתפללות שהרמזור יתחלף כבר ונוכל לברוח ממנו", נזכרה בזעזוע שהשתלט עליה. "עוברים ושבים ברחוב התחילו להתערב, צעקו לו שיניח לנו, הרמזור התחלף ופשוט טסנו משם".

משה, שלפני חצי שנה הביאה לעולם את בתה הבכורה יחד עם בן זוגה ניר פור, שיתפה בתחושת הפחד שאחזה בה, כשהבינה כיצד התקרית המפחידה הייתה עלולה להסתיים בצורה הרבה יותר גרועה. "כל מה שעובר לי בראש שזה יכל להיגמר אחרת, ומה הייתי עושה אם אריאה הייתה איתי באוטו, או אם החלון היה נשבר. עצוב לי על הנער הזה, שיש לו אמא איפשהו שדואגת לו, אבל הוא פצצת זמן מתקתקת. בפעם הבאה שמישהו יעיר לו הוא יתנהג בדיוק אותו דבר, רק שאז זה עלול להסתיים אחרת".

הגר משה בסטורי מסוף השבוע על תקרית אלימה שחוותה בכביש | צילום: אינסטגרם hagarmoshe_@
הגר משה בסטורי מסוף השבוע על תקרית אלימה שחוותה בכביש | צילום: אינסטגרם hagarmoshe_@