אש ודמעות: נועה קירל שרפה את הבמה ואת הלב שלנו

יוניקורן אמיתית. נועה קילר בגמר האירוויזיון 2023 | צילום מסך כאן 11
יוניקורן אמיתית. נועה קילר בגמר האירוויזיון 2023 | צילום מסך כאן 11

מבחינתנו נועה קירל היא המנצחת הבלתי מעורערת של אירוויזיון 2023. אנחנו עדיין לא מצליחות להסדיר את הדופק אחרי השואו המטורף שנתנה, אבל רגע אחד גרם לנו לאבד את זה לגמרי

88 שיתופים | 132 צפיות

זהו, זה קרה, הרגע שכולנו ציפינו לו הגיע: נועה קירל עלתה על במת האירוויזיון והראתה לאירופה את הנועה קילר שהיא, וסיימה את התחרות במקום השלישי!

>> המלכה האם: נטע ברזילי מציגה באירוויזיון את הלוק הכי מטורף שלה עד היום

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

היוניקורן של כולנו עלתה על הבמה בליברפול ונתנה את שואו חייה: היא נשמעה מעולה, נראתה מדהים ורקדה וואו, ולא הסגירה לרגע כי המורל הלאומי מונח כולו על כתפיה. בסטורי שהעלתה דקות ספורות לפני העלייה לבמה, קירל עומדת במעגל עם הרקדנים והרקדניות שלה, ברגע סמי-רוחני שלפני הסערה. בתום שלוש דקות סוחפות, קירל כבר לא הצליחה להסגיר יותר את ההתרגשות ואת המתח ופרצה בבכי על הבמה. מבעד לדמעות זרח החיוך שלה, חיוך של מנצחת אמיתית, כמו שהיא בשבילנו.

נזכיר שבתחילת הדרך, לפי הסקרים, קירל הגיעה למקום השביעי בתחרות. בימים האחרונים היא טיפסה אל אזור המקום הרביעי-חמישי על סמך התחזיות, ובסופו של דבר הצליחה להגיע לשלישייה הפותחת – ואף זכתה בתואר חביבת הקהל בטיקטוק. כצפוי, את המקום הראשון לקחה לורין משוודיה, ואל המקום השני הגיעה פינלנד.