פשוט מדהימה: הזמרת דיאנה רוס מדגמנת בגיל 79

המלכה האם. דיאנה רוס נותנת בראש בגיל 79 | צילום: Michael Tran/FilmMagic for GettyImages
המלכה האם. דיאנה רוס נותנת בראש בגיל 79 | צילום: Michael Tran/FilmMagic for GettyImages

דיווה נצחית, זמרת על, אייקון אופנה - ועכשיו גם דוגמנית. הזמרת דיאנה רוס מראה בגיל 79 מי הבוס, ופייר, זו פשוט הברקה

88 שיתופים | 132 צפיות

הזמרת האגדית דיאנה רוס מסמנת הישג נוסף ומרשים לקריירה – והפעם הוא לא קשור למוזיקה. בגיל 79, הדיווה האייקונית נבחרה להיות הפנים החדשות של בית האופנה היוקרתי סן לורן, והעוצמה שלה פשוט נוטפת מהצילומים לקמפיין האביב של המותג לשנת 2024.

>> הסלבס שמוכיחות ששבעים זה הארבעים החדש

מי שחשף את הבחירה היה אנטוני וקארלו, המנהל הקריאייטיבי של סן לורן. הוא שמר על הפוסט שלו נקי ופשוט, וכתב "דיאנה רוס, אביב 2024", לצד תמונה של רוס בשמלת קולר שחורה חושפת כתפיים.

התמונה צברה עשרות אלפי לייקים ותגובות נלהבות, בין היתר מדוגמנית העל נעמי קמפבל, שכתבה "המלכה הבוסית" ותייגה את הזמרת, ועוד שלל תגובות נלהבות של גולשים וגולשות: "התפוצצתי מגאווה, וואו איזה יופי", כתבה אחת. "אני חסרת מילים, היא מהממת, הבוסית הגיעה", כתבה אחרת.

בנימה אישית, נגיד שזה מהלך מתבקש, ותכלס איך לא חשבו על זה עוד קודם? אנחנו רוצות לראות כמה שיותר נשים, בכמה שיותר גוונים, משקלים וגילאים בפרונט – וכשמדובר בכזה כח טבע כמו רוס, אין שאלה בכלל. רוס דורגה במקום ה-96 ברשימת האמנים המצליחים של הרולינג סטון, זכתה בשבעה פרסי גראמי מתוך 12 מועמדויות, ואף התארחה בספטמבר האחרון בהופעתה של ביונסה, כחלק ממסע ההופעות המבוקש שלה, "רנסנס טור". הנה, עכשיו היא חווה רנסנס משלה.