השדיים הם הגבול: דורין אטיאס נגד הפרסומת של בר רפאלי
שלט חוצות למשקפי ראייה שהתנוסס על איילון בכיכובה של בר רפאלי, צרם לדורין אטיאס שהחליטה למתוח ביקורת חריפה על הפרסומת: "עד מתי תמכרו לנו משקפיים בעזרת שדיים?"
בזמן שנסעה ברכבה, דורין אטיאס נתקלה בשלט חוצות של מותג המשקפיים הישראלי "קרולינה למקה", בכיכובה של בר רפאלי, שמלבד היותה הפרזנטורית הראשית של המותג, היא גם שותפה בחברה.
>> זאת חזייה או שרשרת? שירי מימון בלוק מתעתע וסקסי ברמות
שלטי החוצות שנתלו לאורך איילון, בהם הסופר-מודל מצולמת עם משקפי ראייה ומחשוף נדיב וקורץ, לא באו בטוב לדרקונית הסטייל – אז היא העלתה לסטורי שלה אינפוט ביקורתי חריף: "עד מתי תמכרו לנו משקפיים (ולא רק) בעזרת שדיים?", והוסיפה נימוק והסבר: "לא כי יש לי בעיה עם שדיים או פרובוקציות (תכף אצלם לכם את המחשוף הנדיב שהתגנדרתי בו היום), אלא שכאדם בכלל וכאישה בפרט, זה מאוד לא נעים לי כשעושים שימוש בוטה בגוף האישה לטובת פרובוקציה ככלי שיווקי וזה אשכרה הסאבטקסט – שד מוכר! תפיסת הנשיות, משרדי פרסום 2024, נמאסתם! מעבר לזה שברמת האסתטיקה זה סופר לא סטייל".
הקמפיין של קרולינה למקה צרם לגולשות ולגולשים נוספים שכתבו למשל את התגובה הבאה, "למה לעזאזל מפרסמים מודעה למשקפיים, כשהשדיים שלה יותר גדולים ובולטים מהמשקפיים?". כמו שאפשר לראות, בסטורי העוקב, כשבוע מאז שנתלו השלטים, הם הוסרו אתמול (שבת), והשאלה היא האם הביקורת הנוקבת של אטיאס בדבר החפצת נשים הייתה קריאה לפעולה, או שמא זמן הפרסומת פקע? כתבו לנו מה דעתכן.