למה הסטייליסט של ג'יי לו מתעלל במחשוף המושלם שלה?

ג'ניפר לופז | צילום: GettyImages/Kevork Djansezian
ג'ניפר לופז | צילום: GettyImages/Kevork Djansezian

ג'ניפר לופז היא לדעתנו מהמתלבשות הטובות ביקום, אבל המראות שלה בזמן האחרון מעלים סימני שאלה לגבי הבחירות האופנתיות של הסטייליסט שלה

88 שיתופים | 132 צפיות

אז זה שג'ניפר לופז יודעת להתלבש אנחנו יודעות. גוד דאם איט, היא לא הייתה השופטת האהובה עלינו באמריקן איידול בגלל הביקורת המקצועית שלה. למעשה היא נמצאת בנקודת שיא אופנתית אחרי ההשתתפות בתצוגה של ורסאצ'ה שעזרה למתג אותה כדיווה אופנתית והיוותה את רגע השיא של שבוע האופנה במילאנו.

>> ג'ניפר לופז משחזרת במילאנו את השמלה הירוקה האייקונית שלה
>> הלוקים הכי שערורייתיים (במובן הטוב של המילה) של ג'ניפר לופז

אבל בשבוע האחרון ראינו שני מראות שונים של הג'יי לו שגרמו לנו לפקפק בסטייליסט שלה. הראשון היה כשהיא לבשה שמלת כלה מסט הצילומים של סרטה החדש "תתחתן אתי", שאמור לצאת לאקרנים בשנה הבאה, ובו היא מתחתנת עם אוון ווילסון. בסרט היא מגלמת רוק סטארית שעומדת להתחתן עם אהובה הרוק סטאר, אלא שדקות לפני החתונה היא מתעצבנת עליו ומתחתנת במקום עם בחור אקראי שפגשה. ואכן, ממש כמו הפרמיס שנשמע לעוס וקצת יוצא מפרופורציה של התנהגות אנושית קבילה, גם החזה של ג'יי לו נראה דחוס וכעומד להתפרץ מהמחוך בצורה שגרמה לגולשים לטעון שמדובר בבחירה אופנתית לא טובה, והשמלה קטנה על לופז. אמנם השמלה עצמה קיבלה שבחים, והיא נקטפה מתצוגת הקוטור האחרונה של מוראד, אבל היו שטענו שזו בחירה עגומה למבנה החזה של לופז.

אלא שלא עבר שבוע, והנה צץ לו שער גרציה איטליה בכיכובה של ג'יי לו, והפעם – אכזבה. זו לא הג'יי לו שאנו מכירים ואוהבים. הנה, העיפו מבט בעצמכן.

ג'ניפר לופז על שער מגזין grazia איטליה, אוקטובר 2019
ג'ניפר לופז על שער מגזין grazia איטליה, אוקטובר 2019

מדובר בשמלה שקופה, מתחתיה לובשת ג'יי לו שני קאפים בגוון עור שטושטשו בעבודת פוטושופ, והותירו מראה לא ברור של לא לכאן ולא לכאן – לא נטורל ולא עם חזיה, משהו בובתי שכזה, לא אנושי. אולי הכוונה הייתה לשבור גבולות ולהעז, אבל בפועל קיבלנו משהו שלא הלך עד הסוף. ומי אחראי לפיאסקו הזה?

הסטייליסט של לופז מאז 2011 הוא רוב זנגרדי, שאין מה לומר – עשה עבודת קודש רוב הזמן. אלא שהפעם, מרוב כוונה להראות כמה טוב יכולה להיראות לופז בגיל 50, משהו התפספס. "היחודיות במראה של ג'ניפר לופז היא במחוייבת ללוקים במאה אחוזים", אמר בראיון למגזין פיפל, "אם היא מחליפה ארבעה לוקים ביום היא תחליף את התכשיטים, צבע הלק, האיפור והתסרוקות ארבע פעמים. כל לוק מבוצע בשלמות מתחילתו ועד סופו". טוב, זה שהיא בחורה רצינית ראינו כשהיא הופיעה פה. אנחנו מקוות שלחתונה הקרבה עם אלכס רודריגז היא תבחר בשמלה שמתאימה בול למבנה הגוף שלה, עם מחוך שלא לוחץ בחזה (זה נכון לגבי כולנו, גירלפרנדז), נעליים שטוחות לאחרי החופה, וטבעת יותר גדולה מזו שהעניק לה בזמנו בן אפלק.