מעתה קראו לה ספיידרוומן: גל גדות מפתיעה בענק

מלאה בהפתעות. גל גדות | צילום: Alexandre Schneider/Getty Images for NETFLIX
מלאה בהפתעות. גל גדות | צילום: Alexandre Schneider/Getty Images for NETFLIX

כבר לא וונדרוומן, אבל עדיין גיבורת על: גל גדות הצטלמה להפקת אופנה בינלאומית והותירה אותנו פעורות פה. יש מצב שזה הלוק הכי נועז שלה עד היום?

88 שיתופים | 132 צפיות

אחרי שהתבשרנו רשמית על כך שגל גדות לא תשוב עוד לגלם את וונדרוומן, הפקת אופנה חדשה בכיכובה גורמת לנו לתהות האם היא מתעתדת להפוך לגיבורת על חדשה.

 >> גל גדות מציגה את טריק הסטיילינג שיעבוד לכל אחת

אחרי שנפלה קורבן לשמלה עם מחשוף מזעזע ושאר פאשלות סטיילינג, שמחנו לראות את גדות מככבת בהפקת השער של מגזין S Moda בשלל לוקים מוצלחים.

 

גדות כנראה הבינה שאדום הוא אחד הצבעים הלוהטים של הקיץ, כי היא לובשת שני לוקים אדמוניים ומלאי נוכחות בהפקה, כולל לוק השער, המורכב מחליפת חצאית מעור של פראדה. אבל דווקא הלוק האדום השני הוא זה שמשך לנו את העין – שמלת רשת אדומה של בית האופנה האיטלקי פרגאמו, שמזכירה לנו קורי עכביש. גדות אינה לובשת דבר מתחת לשמלה הנועזת, פרט לתחתונים בגוון גופה, כאשר באזור החזה המרקם של השמלה מדמה קורים של ממש באזורים הכי אסטרטגיים. בקיצור, מי אמרה ספיידרוומן ולא קיבלה?

אהבנו גם את צמידי הכסף האלגנטיים ומלאי הנוכחות שגדות של המותג התכשיטים היוקרתי טיפאני, שכידוע, גדות היא הפרזנטורית שלו. אהבנו גם את השיער הפזור והטבעי בשילוב עם האיפור העדין שלא גונבים לשמלה את השואו.

אשת העכביש? גל גדות על שער מגזין S MODA | צילום: Thomas Whiteside
אשת העכביש? גל גדות על שער מגזין S MODA | צילום: Thomas Whiteside