כתבה

ג'וני דפ ניצח והרשת משתגעת

ג'וני דפ ואמבר הרד בבית המשפט | צילום: Gettyimages
ג'וני דפ ואמבר הרד בבית המשפט | צילום: Gettyimages

אחרי שישה שבועות שבהם התמכרנו לתוכנית הריאלטי הכי טובה על המסך: המשפט של ג'וני דפ ואמבר הרד, דפ ניצח, וכמו כל פרק גמר טוב של ריאליטי אהוב במיוחד, הרשת בסערה

88 שיתופים | 132 צפיות

אמש (רביעי) קבע חבר המושבעים כי אמבר הרד נמצאה אשמה בהכפשתו של בעלה לשעבר ג'וני דפ. המשפט הפומבי והמתוקשר ארך כשישה שבועות וכלל עשרות עדויות, בינהן העדות של הדוגמנית קייט מוס.  הרד תיאלץ לשלם לדפ פיצויים בסך 15 מיליון דולר. לאחר שאישר את טענותיו של דפ לפיהן אשתו לשעבר שיקרה שהוא התעלל בה לפני במהלך נישואיהם הקצרים. בנוסף לכך החליט חבר המושבעים שאמבר הארד אכן הושמצה על ידי אחד מעורכי הדין של דפ ופסק לה 2 מיליון דולר פיצויים שדפ צריך לשלם לה.

מספר דקות אחרי שפסק הדין ניתן, פרסמה הרד בחשבון האינסטגרם שלה, המונה 4.8 מיליון עוקבים, פוסט בו היא משתפת בתחושותיה: "האכזבה שאני חשה היום היא מעבר למילים", היא כתבה. "אני שבורת לב שהרי ההוכחות שהצגתי עדיין לא עמדו נגד הכוח וההשפעה הלא פרופורציונליים של בעלי לשעבר. אני אפילו יותר מאוכזבת מהמחשבה על מה פסק הדין הזה אומר עבור נשים אחרות. זוהי מפלה. הוא מחזיר אותנו אחורה לזמנים שבהם אישה שאומרת את דעתה בקול רם יכולה להיות מבוישת ומושפלת. זה מחזיר אחורה את הרעיון שיש לקחת ברצינות אלימות נגד נשים. אני מאמינה שעורכי הדין של ג׳וני הצליחו לגרום למושבעים להתעלם מהנושא המרכזי של חופש הביטוי ולהתעלם מראיות שהיו כל כך חותכות – שניצחנו בבריטניה. אני עצובה שהפסדתי, אבל אני יותר עצובה לגלות שהפסדתי זכות שחשבתי שהיא בסיסית באמריקה – לדבר בחופשיות". הרד הודיעה כי בכוונתה לערער על פסקי הדין.

 

גם דפ בחר לשתף את עוקביו בתחושות מספר דקות לאחר פסק הדין, ופרסם אף הוא בחשבון האינסטגרם שלו, המונה 22 מיליון עוקבים, את הפוסט הבא: "חבר המושבעים העניק לי את החיים שלי בחזרה. המטרה של התיק הזה היתה לחשוף את האמת, ללא קשר לתוצאה", הוא כתב, "אני מקווה שהמסע שלי לחשיפת האמת יסייע לאנשים אחרים שנמצאים במצב דומה, להבין שאסור להם לוותר אף פעם. אני רוצה להודות לשופטת, לחבר המושבעים ולצוות בית המשפט שהקדישו מזמנם ועשו עבודה יוצאת דופן. הטוב עוד לפניי ופרק חדש סוף סוף מתחיל. האמת לא יכולה למות".

דפ נראה חותם על הצהרתו הארוכה לאחר שניצח בתיק לשון הרע נגד אשתו לשעבר אמבר הרד:

 

ואם חשבתם שאחד המשפטים המתוקשרים ביותר בשנים האחרונות יגמר בקול ענות חלש- טעיתם כמובן,הנה מבחר קטן:

האישה שקעקעה את עצמה (כן, ממש את עצמה) בכיתוב: "objecting" מתחת לדמות של עורכת הדין של ג'וני דפ, והעלתה סרטון של זה לטיקטוק:

המימז שמתייחסים להקלטה של אמבר בה היא רומזת שהעולם לא יאמין לו, כי הוא גבר:

 

הצופים משתגעים ברגע הכרזת פסק הדין:

 

 

הצעת סיוע לאמבר:

 

סופו של עידן, והשאלה שכולנו שואלים את עצמנו עכשיו – במה נבהה עכשיו?:

כולם שמחים על ג'וני, יופי, למישהו בכלל אכפת שאין לי מושג מה לעשות עם הזמן הפנוי שלי עכשיו??? אין כלום בנטפליקס. כלום

Posted by Hadas Bashan on Wednesday, June 1, 2022