ג'וליה רוברטס, הקוסמטיקאית הישראלית והמגזין שמנסה להפיל את "ווג"

שילוב של כוח הוליוודי, טאלנט ישראלי וצמד עורכים אגדיים: הכירו את המגזין החדש והחם שנולד בעולם האופנה, עם ג'וליה רוברטס על השער וטאץ' של הקוסמטיקאית הישראלית הכי מבוקשת מעבר לים. האם נולד כאן מתחרה אמיתי לכתר של "ווג", ואיך ג'ורג' קלוני קשור לעניין?
עולם האופנה ראה כבר אינספור מגזינים נולדים וקורסים, אבל משהו בלידה של EE72 מרגיש אחרת. אולי זו העובדה שמאחוריו עומדים שניים מהשמות הכי חזקים בברנז’ה – אדוארד אנינפול, עד לא מזמן העורך המיתולוגי של "ווג הבריטי", ושרה האריס, בעלת השיער הכסוף והטעם המדויק שכיהנה כעורכת בכירה ב"ווג" במשך שני עשורים. ואולי זו העובדה שמי שנבחרה לפתוח את הגיליון הראשון היא לא פחות מהאישה עם החיוך הכי מפורסם בהוליווד – ג'וליה רוברטס.
>> ג'וליה רוברטס בת 57 טבעית וזוהרת מתמיד – ככה היא עושה את זה
>> 18 שעות בחומץ?! הסוד של ג'וליה רוברטס למראה צעיר נחשף
>> ג'וליה רוברטס מבטאת מדהים את החרדה הקיומית של כולנו
דף חדש: אז מה הסיפור של המגזין הזה?
EE72 מגדיר את עצמו כיותר ממגזין: פלטפורמה רבעונית (בניגוד למגזיני האופנה העולמיים שיוצאים פעם בחודש), גם דיגיטלית וגם מודפסת, השואפת להיות "אבן היסוד של יקום קריאייטיבי". בתרגום חופשי: לא עוד אוסף תמונות יפות אלא מרחב שבו אופנה, יופי, לייף סטייל ותרבות מתערבבים כדי לספר סיפורים אחרים, פחות צפויים.
אנינפול, האיש שהכניס לווג את השיח על גיוון, מגדר ופוליטיקה, ככל הנראה מצא סוף סוף פלטפורמה אישית שבה הוא לא צריך להתפשר מול קונצרן מפלצתי בינלאומי. האריס, לעומתו, מביאה את הסגנון המינימליסטי־חד שלה, זה שהפך אותה למושא השראה עבור דור שלם של עיתונאיות אופנה. השניים מציבים את EE72 כמיזם שמבקש לא רק לשרוד בעידן הטיקטוק אלא גם להכתיב את הקצב. את הכיוון האמנותי מובילים סטיוארט ספאלדינג ולי סוילינגהאם מסוכנות הקריאייטיב הלונדונית Suburbia, ושניים שהיו אחראים לנראות של מגזינים בשנות ה־90 – מה שאומר שמצפה לנו הרבה נוסטלגיה עם טוויסט עדכני.
>> ומי היא העורכת החדשה והמפתיעה שמחליפה את אנה וינטור ב"ווג" אחרי 37 שנה?
אישה יפה על השער – עם טאץ' ישראלי
ואז מגיעה ג'וליה רוברטס, בת 57, שפותחת את הגיליון הראשון בשער מרהיב: מראה נקי, איפור טבעי, לוק של גירל בוס מבית המעצבת הנערצת פיבי פילו ותכשיטים שומטי לסת של טיפאני. בכתבת השער היא מתיישבת לשיחה אינטימית עם החבר הוותיק ג'ורג' קלוני על תהילה, משפחה וחברות הוליוודית. הסיבה למסיבה היא סרטה החדש "האמת מאחורי הרדיפה", שהושק לאחרונה בפסטיבל הסרטים בוונציה, שם היא צעדה על השטיח האדום לראשונה בכל שנות הקריירה שלה.
אבל בשבילנו? הכוכבת האמיתית היא בכלל קרן ברטוב, הקוסמטיקאית הישראלית שהייתה אמונה על ה"גלואו ההוליוודי" של רוברטס – טיפול היופי המקדים שהכוכבות נוהגות לעשות לפני שהן מתאפרות לצילומים ולאירועי שטיח אדום. רובן, אגב, הן לקוחות של ברטוב, שהפכה לגורו הביוטי הרשמית של הוליווד – וזה ניימדרופינג חלקי בהחלט: קים קרדשיאן, בלייק לייבלי, ג'ניפר לופז, דמי מור, לילי קולינס, ויקטוריה בקהאם, מילה קוניס, פריס הילטון, קארה דלווין, אוליביה ווילד וגל גדות שלנו. בקיצור, גם במגזין הכי חם כרגע בעולם האופנה, יש טביעת יד כחול־לבן.
>> קרן עור: כך הפכה הקוסמטיקאית הישראלית לשם הכי חם בהוליווד
>> מה שטוב לג'יי לו: הסלבס של הוליווד שלא מוותרות על טיפול הזוהר של קרן ברטוב
>> הקוסמטיקאית הכי רותחת בהוליווד מגלה: 8 דברים שיעשו ניסים לעור הפנים שלכן
"ג'וליה הייתה בשבילי התגשמות של כל החלומות, מאז ומתמיד", מספרת ברטוב ל"את" מניו יורק, שם היא נמצאת לצורכי עבודה, "אפילו בכתבה הראשונה שעשו עליי לפני יותר מעשור, כששאלו אותי מה היעד הבא שלי – עוד לפני שחשבתי שתהיה לי קליניקה בתל אביב, וקליניקה בלונדון בכלל לא עברה לי בראש – עניתי שהחלום שלי הוא לטפל בה. ועכשיו, לא רק שהגשמתי חלום, אלא זכיתי להכיר אישיות כובשת, כריזמטית, חמה ונגישה כל כך. כל אלו הופכים את החוויה שלי לא רק להגשמת חלום מקצועי, אלא לכבוד גדול ואישי לעבוד איתה".
אז מה מצפה לנו?
EE72 שואף להיות לא רק מגזין אלא שחקן מרכזי בשיח התרבותי. אבל השאלה הגדולה היא האם בעידן שבו כל נערה עם אייפון יכולה לייצר תוכן ויראלי, עוד מגזין מודפס – אפילו כזה עם ג'וליה רוברטס על השער – יכול באמת לטלטל את התעשייה? אנינפול והאריס מהמרים שכן. אנחנו נעקוב מקרוב, ונראה אם EE72 יצליח להיות "היקום הקריאייטיבי" שהוא מבטיח – או שיסתיים כעוד פנטזיה מודפסת על נייר כרומו בעולם שכולו דיגיטל.