יותר ממיליון צפיות: בר רפאלי מצמררת בסרטון למען הילדים החטופים

בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@
בר רפאלי | צילום: אינסטגרם barrefaeli@

בר רפאלי מתגייסת להסברה בסרטון מצמרר למען כ-40 הילדות והילדים שנחטפו לעזה - שתוך פחות מ-24 שעות כבר עבר את המיליון צפיות. אפילו דוגמנית העל סינדי קרופורד הגיבה

88 שיתופים | 132 צפיות

מאז פרוץ המלחמה הארורה שהתחילה בשבעה באוקטובר, מתפרסמים ברחבי הרשת פרויקטים שונים של הסברה המתגייסים אליהם מפורסמים רבים בהמוניהם. כעת בר רפאלי יוצאת בסרטון הסברה משלה על 38 הילדות והילדים החטופים שמוחזקים בעזה, ומרגשת אותנו במיוחד.

>> הלידה בשבי שהתבררה כפייק ניוז – הסיפור המלא

בסרטון נראית רפאלי עומדת על רקע מסך שחור בחולצה שחורה, ג'ינס ופנים נקיים מאיפור. בתחילת הסרטון היא משדרת לכאורה אופטימיות, ואומרת: "אתם באים הביתה אחרי יום ארוך בעבודה, מתגעגעים לילד שלכם שלא ראיתם כל היום ופותחים את הדלת. הילד הקטן שלכם רץ אליכם בהתרגשות ואומר בשמחה 'אימא, אבא'. אתם סוף סוף מקבלים את החיבוק הזה שחיכיתם לו. מכירים את ההרגשה הזו?".

"חשבו על אלה שפותחים את הדלת והילדים שלהם לא שם", ממשיכה רפאלי בנימה כואבת. "הבית ריק כבר יותר מחודש, צלילי הצחוק נעלמו והבית שקט. מאז המתקפה של חמאס כ-40 ילדים מוחזקים בשבי", היא מדגישה בסרטון, ומצמררת אותנו בתיאורים מכמירי לב: "חשבו על ההורים שצפו בתיעוד המזעזע של הילדים שלהם נחטפים לעזה ומוחזקים שם. חשבו על האימא שלא יודעת אם הילד שלה אוכל, אם מישהו מחבק אותו כשהוא בוכה, אם מישהו מרגיע אותו ואומר לו שיהיה בסדר. דמיינו שאלו היו הילדים שלכם".

סרטון ההסברה של בר רפאלי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם barrefaeli@
סרטון ההסברה של בר רפאלי | צילום: צילום מסך מאינסטגרם barrefaeli@

הסרטון עלה לפני פחות מ-24 שעות לרשת, וכבר צבר יותר ממיליון צפיות ואינספור תגובות: דוגמנית העל סינדי קרופורד הגיבה עליו בלב שבור, דנית גרינברג הגיבה ב"נורא, תחזירו אותם הביתה", הדוגמנית רומי פרנקל כתבה לרפאלי בתגובה: "מלכה", אתי קובו דרשה שיחזירו את החטופים והחטופות הביתה, מיקי בוגנים איחל "אמן", ועוד ועוד.

>> מדריך לקבלת ילדים חטופים. באיזה עולם הכותרת הזו הגיונית, אלוהים

זהו קמפיין אחד מני רבים להחזרת החטופים והחטופות. מאז פרוץ המלחמה ב-7 באוקטובר, התגייסו המפורסמים בהמוניהם להעלאת המודעות לנושא הכואב כל כך. בין היתר התגייסו הסלבס למען שחרורה של אביגיל הקטנה, שחוגגת מחר (שישי) יום הולדת ארבע בשבי. לאחרונה עלה גם קמפיין מיוחד בהשתתפות מפורסמות שענדו צמיד לידה צהוב,, למען האישה שילדה בשבי – מה שלבסוף התברר כפייק ניוז. למרות שעסקת החטופים אושרה, ולפחות 50 ילדות וילדים אמורים להשתחרר, ובתקווה לשוב הביתה עם אימהותיהם – עד שלא נראה אותם כאן בבית, לא ננוח. ולא רק אותן ואותם, אלא את כל כ-240 החטופות והחטופים שמשפחותיהם ממתינות בכיליון עיניים לשובם.