לא רק אסוס: 9 אתרי אופנה שווים שכדאי לכן להכיר

עדן פינס עם חליפה של ג'יידד לונדון | צילום: אביב חופי
עדן פינס עם חליפה של ג'יידד לונדון | צילום: אביב חופי

בין אם מאסת מאסוס וזארה או שסתם בא לך למצוא ריגוש חדש בחיים, קבלי 9 אתרים חדשים שיפתחו לך את הראש

88 שיתופים | 132 צפיות

אל תהרגו אותי, אבל אני לא מחובבי אסוס וזארה. כן יש גם אנשים כאלה. לא מבינה את הבהלה הזאת לאסוס, למה להקדיש את חייך לאתר אחד כשהרשת מלאה בכל כך הרבה טוב וכל מה שצריך לעשות זה לסגור את החלון של אסוס, לחפור קצת באינסטגרם ולמצוא אוצרות של ממש. לפעמים במחירים זולים יותר ולפעמים ההבדל במחיר לא יהיה גדול, אבל תוכלו למצוא פריטים יחודיים שיחסכו את הפאדיחה הזאת של לבוא לעבודה ולגלות שהקולגה שלך – או יותר גרוע, הבוסית שלך – לובשת את אותו הדבר. או לחלופין, ללכת לאירוע ולראות שחצי מהאורחים לובשים את אותה שמלה כמו שלך רק בצבעים שונים (במקרה של זארה). אז אם בא לך לצאת קצת מהקופסה, או יותר נכון מהשקית בגווני שחור לבן, הכנתי לך רשימה של 9 אתרי אופנה שיסדרו לך לוקים נועזים ויחודיים.

בכל זאת בעניין של אסוס וזארה?
>> 11 פריטים יפים לחורף מאסוס

>> 9 פריטים מושלמים מהסייל של זארה.

דולס קיל

היוטיוברית אורן גל הכירה לי את דולס קיל אי אז לפני שלוש או ארבע שנים, ובואו נגיד שאחוז לא קטן מהמשכורות שלי הועברו בהעברה בנקאית לאתר הזה. לא תוכלו למצוא שם אדידס וטומי הילפיגר, אבל כן לא מעט מותגים כמו IAMGIA החביב על סלבס כמו קאיה גרבר, קנדל ג'נר והיילי ביבר. המותגים והעיצובים שמציע האתר נעים בין הסגנון הגותי לאופנת הרג'וקו היפנית וכמובן כל מה שביניהם. באתר יש מנעד רחב של סגנונות ותוכלו למצוא שם תיק בצורת ארון קבורה, או חליפה עם הדפס עצמות מצד אחד ומגפיים בצבע תכלת פסטלי עם הדפסי עננים מצד שני. לצד פריטים הולוגרפיים, ניאונים וכאלה שמשלבים נוצות, ולא לדאוג יש שם גם בייסיק. מעת לעת מציע האתר קולקציות ייחודיות. ברגעים אלו ממש, למשל, יש שם קולקציית מחווה לסרט האייקוני "ספרות זולה", וסמכו עלי, זה מהמם! לא מזמן עלתה שם קולקציית מחווה לטרולים האלו שאהבנו כילדים. לצד מגוון הסגנונות הרחב, ישנו גם מגוון מידות רחב וכמעט כל בגד שיש שם מגיע בכל מידה אפשרית. פטיט, קרבס, תקראו לזה איך שתרצו, בדולס קיל זה לא אישיו בכלל. טווח המחירים גם מאוד רחב, אפשר למצוא שם אקססוריז בדולרים בודדים ומעילים מעור בכמה מאות דולרים, בתקופת סיילים לגמרי אפשר למצוא דברים שווים.

סורלה בוטיק

איך נגדיר את האתר סורלה בוטיק? זה כאילו לקחו את הסטייל של קיילי ג'נר, קים קרדשיאן ושאר האחיות, הכניסו לבלנדר ולחצו ערבב. אפילו אחד הלוגואים שלהם מזכיר באופן מעניין את הלוגו של ייזי, המותג של קניה ווסט, וגם כל הדוגמניות שם נראות קצת כמו חיקוי של האחיות המפורסמות בעולם. תוכלו למצוא שם טרנינגים עם לוגואים, שמלות מיני צמודות, חליפות, פרינטים מנומרים, תיקי שולדר באג, ובגדול גרסה זולה לכל מה שהקרדשיאנס לובשות ביומיום.

פאשן נובה

אם כבר אנחנו בעינייני קרדשיאנס, פאשן נובה הוא אחד מהמותגים שהן מרבות ללבוש, לצדן גם הראפרית קארדי בי, שאפילו עיצבה קולקציה עבורו. במותג פאשן נובה תוכלו למצוא בעיקר פרטי בייסיק צמודים ומאוד סקסיים שמדגישים את הקימורים, לצד ג'ינסים מחמיאים שמקבלים הרבה מחמאות ברשת. בעיקרון פאשן נובה זה אתר אופנה שמקדש את הקימורים והגוף הנשי. יש להם גם מחלקת קרבס המציעה מגוון רחב של דגמים במידות גדולות. קורי ברודוס, לדוגמה, בתו הפלאס סייז המהממת של סנופ דוג משתפת פעולה עם המותג על בסיס קבוע.

קארדי בי | צילום: Craig Barritt/Getty Images
קארדי בי | צילום: Craig Barritt/Getty Images

ג'יידד לונדון

בשנה שעברה כתבתי על אתרי אופנה בהן קונות הכוכבות הישראליות. אחת המרואיינות הייתה עדן פינס, שסיפרה על אתר אופנה שנקרא ג'יידד לונדון, אליו גם דיגמנה לא פעם אחת. אפשר להגיד שהאתר הזה מתמצת את הסגנון של פינס בצורה כמעט מדויקת ומאגד בתוכו מגוון פריטים מז'אנר אופנת הרחוב עם שימוש נרחב בהדפסים מגניבים כמו להבות, איורים צבעוניים, כיתובים, ברקים, טאי דאי ועוד, לצד פרטי בייסיק והרבה דנים.

View this post on Instagram

@clara.berry no words ???????????? #jadedbabes

A post shared by JADED LONDON (@jadedldn) on

עדן פינס עם חליפה של ג'יידד לונדון | צילום: אביב חופי
עדן פינס עם חליפה של ג'יידד לונדון | צילום: אביב חופי

מוטל רוקס

האתר מוטל רוקס מאוד דומה לג'יידד לונדון בכך שהוא משלב פריטי אופנת רחוב, אבל לא רק. בעיקרון באתר הזה תוכלו למצוא בעיקר ביטוי זול לטרנדים הכי רותחים כרגע, כמו שמלות צמודות עם הדפסים, חולצות ארוכות מבד חצי שקוף שכוללות גם הן הדפס, חליפות עם הדפס עור נחש או זברה ובגדול כל מה שטרנדי יחכה לכן שם, במחיר נגיש.

ג'איינט וינטג'

ג'איינט וינטג' הוא עולם ומלוא המוקדש כולו למשקפי שמש. כל טרנד שאתן יכולות לחשוב עליו בתחום האופטיקה – אבל באמת, כל טרנד – תוכלו למצוא באתר הזה במחיר זעום של עד 22 דולר לזוג. לא מדובר במשקפיים הכי איכותיים שיש. הם טוענים שיש מסנני UV וכל זה, אבל אל תבנו על זה. המשקפיים שלהם טובים בעיקר אם אתם רוצים לדפוק פוזה.

MISBHV

במותג היוקרתי MISBHV תוכלו למצוא המון בגדים בסגנון אופנת רחוב כמו קפוצ'ון עם הדפסים, מעילי דובון שלובשות בעיקר סלבס כמו ג'יג'י חדיד וקאיה גרבר ועוד פריטים ייחודים וסופר מגניבים, אבל בעיניי ההיילייטס של המותג הזה הוא בגדי הספורט, שהם גרסה מגניבה ושווה לבגדים שאבא שלכן יוצא איתם לרכיבת אופניים. אני רכשתי חולצת ספורט אייקונית בשני צבעים. אז שלא תחשבו שאני ממליצה סתם.

View this post on Instagram

Gigi in M I S B H V Rodeo Down Jacket

A post shared by M I S B H V (@misbhv) on

View this post on Instagram

Watch out! ⚠️

A post shared by Wiktoria Migas (@wiktoriamigas) on

די פופ

די פופ זו אפליקציה שממש שווה להוריד אותה, זו אינה חנות מסורתית, אלא מחוברים אליה אנשים עצמאיים שמוכרים פריטים. נכון שזה נשמע קצת מפוקפק, אבל דבר ראשון האפליקציה עובדת עם פייפאל, כך שאם פריט לא יתקבל הכסף יוחזר לכן, ודבר שני מנהלי האפליקציה מאוד קפדניים ובודקים בעצם כל פרופיל המזדהה כמוכר. בגלל שהמוכרים הם אנשים כמוני וכמוכן ואינם תאגידי ענק, לרוב, כמעט כל פריט שתראו שם הוא ייחודי ואין כמותו בעולם. המוכרים הם אנשים מאוד יצירתיים שמייצרים כל מיני דברים מגניבים ומוכרים אותם. לצד המעצבים יש גם אנשים שמוכרים פריטי וינטג' של מותגים כמו פראדה, פנדי ולואי ויטון. אין הבטחה שכל מה שתראו שם מקורי, אבל תוכלו לבקש מהמוכרים הוכחות לכך, ומי שלא יסכים להראות – תסיקו את המסקנות לבד.

View this post on Instagram

aggressive but relatable #isit2020yet

A post shared by Depop (@depop) on

View this post on Instagram

Like Walkers but not Walkers. Rp: @grapenipple

A post shared by Depop (@depop) on

סקוט אפרל

אזהרה – האתר האחרון שאני הולכת להמליץ עליו הוא לאמיצות, אבל לא רק. המותג נקרא סקוט אפרל ומקורו בקוריאה. לא מדובר במותג רגיל כמו רוב האתרים כאן למעלה, הוא אינו מאגד טרנדים לוהטים אלא בעל סגנון אחד וסופר מיוחד. הם אחראים על חלק נכבד מהלוקים של הזמרת הלוהטת של הרגע, בילי אייליש, וגם הלבישו לא פעם את ג'יידן ואביו וויל סמית'. העיקרון הבולט שלהם הוא לקחת פריטים כמו מעילים, שמלות, חולצות ולקשקש עליהם כמה שיותר תוך כדי שילוב של דמויות מסדרות יפניות כמו דרגון בול זי ופוקימון. המקשקשת שהיא מעצבת המותג היא אושיית רשת שכינויה באינסטגרם melovemealot@, שהיא אגדה בפני עצמה. אז מי שבא לה משהו שהיא בטוח לא תמצא באף מקום אחר, סקוט אפרל זה המותג בשבילה.

View this post on Instagram

Dipped in anime puffers

A post shared by SKØØT 스쿠읏 (@skoot_apparel) on

View this post on Instagram

Will found Pikachu⚡️⚡️

A post shared by SKØØT 스쿠읏 (@skoot_apparel) on

View this post on Instagram

The pattern or the Pikachu?⚡️

A post shared by SKØØT 스쿠읏 (@skoot_apparel) on

View this post on Instagram

????????

A post shared by SKØØT 스쿠읏 (@skoot_apparel) on