יאללה באלגן: רשת אלו יוגה מגיעה לישראל

בר זומר לובשת אלו יוגה | צילום מסך מתוך אינסטגרם: alo@
בר זומר לובשת אלו יוגה | צילום מסך מתוך אינסטגרם: alo@

רשת בגדי היוגה והאת'ליז'ר הכי מדוברת בפיד, שחביבה על סלבס כמו טיילור סוויפט, בר זומר וסלינה גומז, נוחתת בישראל עם רשת חנויות חדשה

88 שיתופים | 132 צפיות

המותג Alo Yoga צפוי להגיע לישראל, כך פורסם היום רשמית. Alo Yoga הוא מותג לייפסטייל פרימיום, שהצליח בעולם לא מעט בזכות חיבתן של סלבס ומשפיעניות רשת שמילאו את פיד האינסטגרם בתמונות עם בגדי המותג, כחלק מהפריחה בשנים האחרונות של טרנד האת'ליזר (athleisure) – בגדים שמשלבים בין עיסוק בספורט להנאה קז'ואלית מהחיים, ובמילים אחרות: בגדים לעשות בהם סלפי לאינסטגרם.

בין המשפיעניות שאוהבות להצטלם איתו נמצאות טיילור סוויפט, ג׳יג׳י חדיד, קנדל ג׳נר, היילי בולדווין, סלינה גומז, בר זומר, קורל סימנוביץ' ואחרות. מאז שנוסד ב -2007 בלוס אנג'לס, הוא המשיך לצבור פופולריות גדולה ועקבית, והוא מדורג כאחד ממותגי האופנה הפעילים ביותר ברשתות החברתיות.

מלבד לחיבתן של משפיעניות רשת, המותג גם נהנה מטרנד הקיימות, ומצליח למתג את עצמו בהצלחה כמותג שלא רק מוכר בגדי יוגה אלא גם מקדם יוגה, וכי הוא "חרט על דגלו להפיץ את תנועת המיינדפולנס, להעניק השראה של wellness ולפתח קהילתיות", דברי הקומניקט, וגם: "החדשנות הטכנולוגית של Alo תומכת בקהילת המתאמנות והמתאמנים עם צוות של מהנדסות ומהנדסים שחוקר ומפתח פריטים חדשים שלוקחים את אופנת האקטיב בכל פעם צעד קדימה". ראשי התיבות של המותג הם: Air, Land, Ocean (אוויר, אדמה וים) ובחברה גם מתחייבים כי המותג הוא ידידותי לסביבה, פועל במפעלים ירוקים ושומר על זכויות העובדות והעובדים שלו.

כצפוי, עם אג'נדה ירוקה, שיווק יעיל במיוחד ברשתות וצמיחה הולכת וגוברת, המחירים לא עממים. לפי הערכות, המותג ימכר בארץ במחירים דומים לחו"ל, וכך טייץ 7/8 למשל, נמכר כרגע באתר החברה ב-480 ש"ח. המותג לא זר ללקוחות הישראליות, שכן הוא כבר נמכר בארץ דרך חברות אחרות (כמו פקטורי 54 למשל), אך עד כה הייבוא לא נעשה ישירות מול החברה ולא נמכרו פה קולקציות חדשות, אותן ניתן היה להזמין דרך חנות האונליין בלבד.

היום, כאמור, קבוצת 911 אופנה (שבבעלותה מערך ריטייל המונה 23 חנויות ביניהן הרשתות story ,word: וחנויות המותג Scotch & Soda) הוכרזה כבעלת הזיכיון הישראלי, והודיעה שתפתח במהלך 2023 שתי חנויות של Alo Yoga בתל אביב: האחת בקניון TLV תל אביב והשנייה כחנות-בתוך-חנות בחנות הדגל של :story בכיכר דיזנגוף. במקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים. הפאשניסטות שבמערכת שמחו מאוד לשמע הידיעה אבל האישה היחידה מביננו שאשכרה עוסקת בפעילות גופנית ולא רק מצטלמת לאינסטוש, סיכמה את הידיעה במשפט: "המותג הכי יקר שאין שום סיבה לקנות". טיילור סוויפט, כאמור, חולקת עליה.

Alo Yoga בדרך לישראל | צילום: יח"צ