מה את עושה בחמישי הבא? למה שלא תהפכי לדוגמנית?

דרור קונטנטו מתוך שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום אדריאן סבל
דרור קונטנטו מתוך שבוע האופנה תל אביב 2019. צילום אדריאן סבל

שבוע האופנה תל אביב מחמם מנועים ומכריז: השנה כל אחת יכולה לדגמן, גם אם היא לא יעל שלביה. איך? פשוט תגיעי לאודישנים ותוכיחי שיש לך אישיות

88 שיתופים | 132 צפיות

אם החלום שלך הוא להיות דוגמנית, אבל מכל סיבה שהיא אינך נראית כמו אידיאל היופי המקובל, עכשיו גם את יכולה לצעוד על המסלול בשבוע האופנה תל אביב שיתקיים ב-15 במרץ הקרוב. חברת הטיפוח DOVE, שכבר מזמן משלבת בפרסומות שלה נשים בכל מיני סוגי גוף וצבע, היא השותפה הרשמית של שבוע האופנה תל אביב, ויחד עם מוטי רייפ הם מקיימים ביום חמישי הבא, 23.1.20, יום אודישנים פתוח לכל מי שרוצה לצעוד על המסלול. פתוח זה אומר שהאודישנים מיועדים לכל אחת, בכל מידה, גובה, גיל או גוון עור, וגם אין צורך להירשם מראש. פשוט להגיע.

>> מוטי רייפ נגד משטר הרזון

אודישנים למותג רתמה | צילום: שוקה כהן
אודישנים למותג רתמה | צילום: שוקה כהן

זו כבר השנה השלישית בה ממשיך מוטי רייפ עם שינוי אידיאל היופי כנושא מרכזי. "השנה לקחנו צעד עצום קדימה כחלק משיתוף הפעולה עם Dove, ונרבה במעשים", הוא אומר, "אני מבטיח כי השנה תראו שינוי עצום בהגדרה של מהי דוגמנית ומי יכולה לדגמן. עבורי, דוגמנית היא אישה עם בטחון, ואני מחפש אחר נשים יפות ובטוחות בעצמן, שמרגישות שהן רוצות להיות חלק מפניה היפים של תעשיית האופנה הישראלית. אני מזמין אתכן לאודישנים, בואו להיות חלק מהשינוי".

מוטי רייף | צילום: אוהד רומנו
מוטי רייף | צילום: אוהד רומנו

כמו כן אמר לנו באידישנים הפתוחים למותג הפלאס סייז רתמה, שנערכו השבוע גם כן כהכנה לקראת שבוע האופנה תל אביב: "השנה אנחנו פותחים את שבוע האופנה לגילאים נוספים, ובכלל, אין אוכלוסייה שלא יהיה לה ייצוג השנה בשבוע האופנה – דתיות, ערביות, נכות, נשים בכל הצבעים והמידות. אנחנו הולכים להיות הראשונים בעולם שעושים את זה", הוא מבטיח. "היעד שלנו הוא לשנות את ההגדרה של מהי דוגמנית. אנחנו הולכים לפרק את הקשר בין דוגמנות לבין יופי. דוגמנית היא מישהי שהמקצוע שלה הוא להציג בגד, זה לא קשור לאיך שהיא נראית. מבחינתי דוגמנית היא ביטחון עצמי. היא רק צריכה להיות בחורה עם נוכחות".

>> קרין גורן חושבת שהשמנה היא לא ביטוי לחוסר שליטה

בואו הצטרפו אל השינוי ותייגו  #ShowUs #Fashionweektelaviv

חמישי, 23.1, נמל ת"א, האנגר 26, 21:00-17:00