איפור וטיפוח

אביבית בר זוהר VS אלין כהן – מי מנצחת במבחן הגלוסים?

צילום אלין: תמר קרוון, צילום אביבית: מרינה מושקוביץ
צילום אלין: תמר קרוון, צילום אביבית: מרינה מושקוביץ

שני מותגים השיקו קולקציות גלוסים תחת שמן של אלין כהן ואביבית בר זוהר. לא התאפקנו וערכנו השוואה מקיפה. אז מי ניצחה ומי הגיעה למקום השני המכובד?

88 שיתופים | 132 צפיות

הפרזנטורית

אלין כהן: בלוגרית טיפוח בת 18 שמרוויחה יותר כסף ממך וחולשת על מגוון עסקים.

אביבית בר זוהר: התחילה כמוגזמת וטראשית, העולם יישר קו ועכשיו היא פשוט "מטופחת". 

מה היא אמרה?

אלין: "הוכחתי שאני לא גימיק, אני כאן כדי להישאר".
אביבית: "גם כשאני צנועה אני עדיין קים קרדשיאן הישראלית".

הגלוסים של אלין (מימין) ושל אביבית (משמאל) | צילום: יח"צ
הגלוסים של אלין (מימין) ושל אביבית (משמאל) | צילום: יח"צ

אריזה

אלין: אריזה מעוצבת להפליא, מפוספסת בצבעי שחור־לבן בצדדים, עם סמל השפתיים ובתוכן עין ותמונה של כהן. על האריזה כתוב Be yourself ו־ALINE COHEN.

אביבית: המארז מכיל גם עיפרון לתיחום שפתיים וגם גלוס בשם Kiss Me More. על העטיפה משורבטת חתימתה של אביבית בר זוהר, באנגלית כמובן, וגם הבהרה שזהו Lip Liner+LipTattoo ולא סתם גלוס.

המריחה

אלין: המברשת נעימה למריחה, החומר רווי צבע ונמרח בקלות, מתקבע בשניות ומעניק לשפתיים צבע מושלם. התחושה יבשה אבל לא מאוד, עדיפה על דביקות בשפה. מה שכן, הריח לא נעים מאוד, הוא מתוק מדי וילדותי כמו שוקולד שהזדקן בחנות ממתקים.

אביבית: המברשת קצת יבשה ודורשת ניעור של התכשיר כולו. מדובר בסט שמגיע עם עיפרון לתיחום השפתיים וגלוס. הצבע עשיר ומוצלח, התחושה על השפתיים יבשה במקצת אבל לא משהו שמחייב ליחוח. הגוון קוצר הרבה מחמאות.

עמידות

אלין: אף שבהתחלה הגלוס נראה מבטיח ועמיד, במשך הבוקר שלושה אנשים שונים תקנו לי מריחות ליפסטיק על כל פרצופי, חלק ממנו הגיע קרוב לעצם הגבה. במהלך היום השפתיים התייבשו ומרחתי עליהן לחות.

אביבית: הגלוס החזיק מעמד על השפתיים אבל ברגע שאכלתי כל החלק הפנימי נעלם ונשארה רק המסגרת החיצונית של השפתיים, ונותרתי כמו פנינה רוזנבלום באייטיז. 

מחיר

אלין: 89 ש״ח, ברשת BE.

אביבית: 85 ש״ח למארז, ברשת פלורמר.

המנצחת

אביבית בר זוהר. אומנם המוצר פחות מרשים במבט ראשון ולא שרד ארוחת צוהריים, אבל לפחות אף אחד לא ניקה לנו כתמי ליפסטיק מהפנים.