פרידה מגוצ'י
פרידה ג'יאניני עוזבת את גוצ'י ולנו לא נותר אלא לשטוף את העיניים בשמלות יוצאות הדופן שעיצבה לסלבריטאיות העולם לאורך השנים
אחרי שמונה שנים חזקות בתעשייה, הודיעה פרידה ג׳יאניני, המעצבת הראשית של גוצ׳י כי היא ובן זוגה, פטריציו די מרקו, מנכ״ל גוצ׳י, עוזבים את המותג. ג׳יאניני תציג את הקולקציה האחרונה בעיצובה למותג בשבוע האופנה במילאנו בפברואר, ולאחר מכן תפרוש מתפקידה. סיבת פרישתם טרם פורסמה, וכבר אצבעות רבות בתעשיה מנסות להצביע על יורשי ג׳יאניני בתפקיד. רובן מצביעות על ריקרדו טישי, המעצב הראשי של ז׳יוונשי, ועל ג׳וזף אלטוזארה, שתאגיד קרינג, מבעלי גוצ׳י, אלטוזארה ומותגי יוקרה נוספים, קנה חלק ממנו בשנה האחרונה, אך נראה כי מוקדם עדיין לקבוע איזה מהשמועות נכונה יותר.
עיצוביה של ג׳יאניני לגוצ׳י היו אהובים על סלבריטאיות רבות במהלך שנות עבודתה, והם נראו שוב ושוב על שטיחים אדומים בהשקות, פרסים נחשקים ועוד. מהבולטות שלבשו גוצ'י במהלך השנים זכורות במיוחד ג׳ניפר לופז, סלמה הייק ואחרות. בשמונה השנים שחלפו, הצליחה ג׳יאניני לעצב כמה מראות בלתי נשכחים, שייזכרו לדורות, הן ממסלולי התצוגות של המותג בשבועות האופנה והן מאירועים חשובים. אספנו כמה מהם לזיכרון הווירטואלי שלנו כאן:
השמלה הטורקיזית השנויה במחלוקת של לופיטה ניונגו, שעד היום לא הוחלט אם היא מדהימה או ההיפך, אך בהחלט בעיצוב גוצ׳י
רוזי האנטינגטון-וויטלי בפתיחת פסטיבל הסרטים במוסקבה, ביוני 2011
ג׳ניפר לופז בערב הגאלה לתערוכה של אלכסנדר מקווין במטרופוליטן בניו יורק, במאי 2011
סלמה הייק בטקס פרסי גויה לקולנוע ב-2012, בצבע שיכול להתאים כמעט רק לה, וגם להחמיא על הדרך
השמלה השחורה שלבשה פז ואגה בפסטיבל הסרטים ברומא באוקטובר 2009 היא שמלה פשוטה רק בתיאוריה: שחורה, ארוכה, צמודה ועם שסע גבוה במעלה הירך. השמלה הזאת היא מקולקציית הריזורט של גוצ׳י ל-2010, וואגה נראתה בה סקסית במיוחד על השטיח האדום
לכבוד צילומי השער של מגזין W לגיליון ינואר 2010, לבשה ריהאנה שמלה לבנה עם חיתוכים גיאומטריים של גוצ׳י, שגרמו לה להיראות סקסית מאוד אך גם מאוד שיקית. השמלה הזאת, כך מספרים, אזלה בעקבות הפרסום מכל חנויות במותג בעולם
קייט האדסון לבשה שמלה בגזרת סטרפלס ואורך הברך בצבע זהב של גוצ׳י לערב גאלה לאמנות וקולנוע בלוס אנג׳לס, בנובמבר 2011, שעוצבה במיוחד בשבילה על ידי ג׳יאניני. השמלה החמיאה והתאימה במדויק להאדסון, שנראתה שיא הגלאם והאושר בתוכה.