בגיל 84: מרתה סטיוארט מדגמנת במקום סידני סוויני

ארבעה חודשים אחרי סערת סידני סוויני, כוהנת הלייף סטייל מרתה סטיוארט נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של אמריקן איגל - והיא עושה את זה בסטייל שאין לו גיל
כמעט ארבעה חודשים אחרי הסערה סביב הקמפיין של סידני סוויני, רשת חנויות האופנה האמריקאית אמריקן איגל משיקה מהלך חדש, והלכה הפעם על כיוון מפתיע: מרתה סטיוארט, כוהנת הלייף סטייל הבלתי נגמרת, היא הפנים החדשות של קמפיין החגים של המותג.
>> גולדי הון חוגגת 80 – ועפה על החיים
הקמפיין שעלה לרשתות מציג את סטיוארט כשהיא אורזת מתנות בנייר עטיפה דמוי ג'ינס, מוקפת תפאורה כחולה עמוסה באלמנטים ביתיים – ממוצרי מטבח, דרך מסלילי חוטים ומכונת תפירה ועד עוף חג עטוף בג’ינס (כן, באמת). כל זה מלווה בסיסמה שסטיוארט אומרת בקריצה: "בעונת החגים הזאת, לא מתפשרים על פחות ממושלם".
לצד החיוך, נשאר גם הפוטנציאל לשוב ולעורר מחלוקות. הקמפיין מציג את הג'ינס כמתנה אוניברסלית שלעולם לא יצא מהאופנה, כולל שימוש משעשע במילה "מושלם" – מחווה ברורה למילה האהובה והידועה של סטיוארט, שכיכבה לאורך הקריירה שלה והפכה לסמל המסחרי שלה. הפעם, בניגוד לקמפיין הקודם עם סוויני, אין משחק מילים שגולש למחוזות בעייתיים כמו "Great Jeans / Great Genes", אבל התמונה של תרנגול הודו לבוש ג’ינס כנראה תגרום לרבות לעצור ולשאול, סירייסלי?
לצד סטיוארט, סוויני לא נעלמה: שבועיים קודם לכן, החברה שחררה תוכן חדש בכיכובה, עם דגש על חידוש מלאי הג'ינס שעוצב בהשראתה. האם הקמפיין הנוכחי נועד לתקן? לא בטוח. אבל דבר אחד ברור: מישהי שם באמריקן איגל יודעת איך להחזיר את הזרקור למותג.