יפה בוורוד
לרגל חודש המודעות לסרטן השד, מדפי הפארם והחנויות מתקשטים בוורוד בייבי. תקנו יותר, תדעו יותר
כמדי שנה מצוין בעולם חודש המודעות לסרטן השד באוקטובר מתוך מטרה להעלות את המודעות למחלה. חברות אופנה וקוסמטיקה רבות בוחרות להשתתף בקמפיין להעלאת המודעות ותורמות ממרכולתן למפגן הוורוד.
הלקים לובשים ורוד
♥ כמיטב המסורת, תעניק ענקית הלקים OPI את תרומתה לחקר סרטן השד, זו השנה השמינית, ותשיק מהדורה מוגבלת – Pink Of Hearts: צמד לקים שמכירתם מהווה תרומה לחקר המחלה. השנה כוללת המהדורה – ורוד פסטלי בהיר OPI mod about you לצד הצבע המנצנץ והגליטרי Power of pink – גדוש בניצוצות כסופים, ורודים ומנצנצים על בסיס ורדרד שקוף. אם לא די בכך, כל סט כולל את שני הגוונים פלוס פצירה מנצנצת ולראשה סמל עטור ורוד, המסמל את המאבק בסרטן השד | 130 ₪, ברשת נייל סטודיו ובמרכזי הטיפוח המקצועיים
♥ גם מותג הלקים ORLY מציין את שיתוף הפעולה ההדוק עם עמותת "קאנסר-שמאנסר", זו השנה השביעית ברציפות, כאשר 20% ממכירותיה יתרמו לקרן לעידוד גילוי מוקדם של המחלה. שלושת הלקים בסדרה המוגבלת נבחרו בקפידה תוך שימוש בשמות רלוונטיים: BeBrave – תהיי אמיצה, Embrace – חיבוק והחשוב מכל You Are Not Alone– כי את לא לבד! לכל שלושת הבקבוקים הוצמד תליון בצורת סרט ורוד – הסמל הרשמי של סרטן השד| 29 ₪, במכוני היופי
חולצה בוורוד
פרוייקט "חולצה בוורוד" – חולצה שחורה עם כיתוב This is a pink shirt מוצעת למכירה כאשר 100% ממכירות החולצה יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. מדובר בקמפיין מודעות עולמי של קבוצת החברות אסתי לאודר, הנושא את הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד". לקמפיין גויסו מובילי דעה (נשים וגברים), שהצטלמו עם החולצות, ביניהם שירלי בוגנים, מיכל אנסקי, שירז טל, השפים אהרוני, אביב משה ומאיר אדוני, קארין אופיר, סנדרה רינגלר ועוד. החולצות יימכרו ב- 49.90 ₪ בכל סניפי מאק ובובי בראון ברחבי הארץ, וכן באתר www.drugstore.co.il ובאתר טיים אאוט
תיק איפור ורוד
חברת אסתי לאודר מחויבת במסירות כבר למעלה מעשור למציאת תרופה לסרטן השד. השנה, השיקה החברה את Pink Ribbon – קולקציית מוצרים ורדרדה, הכוללת שפתון, סרום ולקים בתיק איפור מהודר עם מחזיק מפתחות ותליון המעוצבים בהשראת חודש המודעות. כ-30% מהכנסות מהמכירה ייתרמו לאגודה למלחמה בסרטן | 160-620 ₪ (תלוי בסט), בסניפי רשת סופר-פארם
מסיכה עיניים מרגיעה
גם חברת ללין הצטרפה לחגיגה הוורודה ונרתמה להעלאת המודעות תחת הקונספט "אל תעצמי עיניים! גילוי מוקדם יכול להציל חיים" עם מסיכת עיניים מרגיעה בשילוב הסרט הוורוד. 50% מההכנסות מהמכירות באוקטובר יועברו לעמותת "אחת מתשע". המסכה מרגיעה ומטפחת, לרענון מראה העור שסביב העיניים ולרגעים של מנוחה | 19.90 ₪ ברשת ללין
תרומת שיער
כדאי להזכיר גם את הקמפיין המוערך של פנטן לתרומות שיער לנשים חולות סרטן בשיתוף עם עמותת זכרון מנחם. החברה תורמת כ-100,000 דולר לעמותת זכרון מנחם להכנת פאות משיער טבעי לנשים ונערות חולות סרטן. על כל הבקבוקים של מוצרי פנטן יופיע סרגל המודד 30 ס"מ כדי לדעת כמה בדיוק צריך כדי לתרום שיער.
החיים בורוד