מראת הפלא שמאפשרת לקנות איפור בלי לנסות אותו בחנות

צילום מסך מ"שלגיה", האגדה שהקדימה את זמנה מבחינת מראת הקסמים
צילום מסך מ"שלגיה", האגדה שהקדימה את זמנה מבחינת מראת הקסמים

מראה וירטואלית, מחליק שיער משוכלל והקץ לצרותיהם של בני הנוער. חדשות הטיפוח

88 שיתופים | 132 צפיות

מה שאת רואה

נמצא הפתרון לצרכניות האיפור שבצוק העיתים של הקורונה אינן יכולות להיעזר בטסטרים בנקודות המכירה: מראה וירטואלית. השירות החדש והחדשני מבית לוריאל ישראל מאפשר ללקוחות לוריאל פריז, לנקום ומייבלין להתנסות במוצרים ללא מגע בעזרת מראת Virtual Try On. איך זה עובד? הלקוחה מגיעה לעמדת המכירה, בוחרת את המוצר שהיא רוצה לנסות וסורקת את הקוד באמצעות הנייד. בתום הסריקה נפתח עמוד אינטרנט ובו היא יכולה לראות את עצמה לצד קשת הגוונים שהמוצר מציע וכך להתאים לעצמה את הגוון הרצוי. השירות ניתן בחינם בנקודות מכירה נבחרות ברחבי הארץ וזמין בכל הטלפונים החכמים של אנדרואיד ואייפון.

יאללה, תחליקי

שבע שנות פיתוח, 600 שעות ניסוי והשקעה בסך 125 מיליון ליש"ט הביאו בשעה טובה לעולם את מחליק השיער Dyson Corrale (מחיר השקה 2,290 ש"ח, להשיג אצל היבואן הרשמי וברשתות א.ל.מ, אפריל וסופר־פארם ובדיוטי פרי). הפיתוח החדש מבית דייסון הינו אלחוטי ובר הטענה, הוא מבוסס על טכנולוגיה בלעדית של פלטות גמישות מתכווננות שמגנות על השיער בצורה אופטימלית, עם בקרת חום חכמה ושלוש דרגות חום לבחירה בהתאם לסוג השיער ולסגנון העיצוב הרצוי. דבר הנסיינית: "בדרך כלל המחליקים המוכרים עם הפלטה השטוחה מפעילים חום ומתח על השיער ומותירים קווצות שיער לא מטופלות. המכשיר הזה אוסף ומחליק את השיער באופן בטוח, מהירה, אחיד ומדויק יותר מכל מחליק אחר".

מחליק Dyson Corrale | צילום: יח"צ
מחליק Dyson Corrale | צילום: יח"צ

קארמה פוליס

בשורה מרעישה לבני ובנות הנוער ולהוריהם: מרכז קארמה הוא מרכז חדש ויחידי מסוגו, המתמחה בטיפולים אסתטיים וקוסמטיים לבני נוער ומספק פתרונות לצרות כמו אקנה, פוסט אקנה ושיעור יתר בצד ליווי אישי קשוב (300־500 ש"ח לטיפול פנים, 600־8,000 ש"ח להסרת שיער, במתחם העסקים גבעת ברנר 5624445־054). הבעלים היא כרמית בוקאי, 46, אשת הייטק בעברה שעשתה הסבה מקצועית ולמדה במשך כשנתיים את מקצוע הקוסמטיקה כדי לטפל בבנה ובחבריו לאחר שהתקשתה למצוא מקום שייתן להם מענה אמיתי. המרכז החדש מזמין מאוד ומעוצב בטוב טעם עם חדרים פרטיים וציוד מתקדם ואינו מאיים. 

בן ה־16 שהתלוויתי אליו הודה שלראשונה הרגיש בנוח ובטוח כשצפה במצגת שהסבירה לו את תהליך הטיפול באקנה שיעבור וחש בהקלה גדולה אחרי ביקור אחד בלבד. את השאר הוא התחייב לעשות בבית עם המוצרים הייעודיים שקיבל, ויש בונוס: בזמן שבני הנוער מטופלים, האימהות יכולות לעבור טיפולי פנים שונים במקום או לנצל את הזמן ללק ג'ל. 

יפנים לפנים

חברת הטיפוח היפנית שיסיידו התכוננה לבואם של עיתונאים רבים מרחבי העולם (כולל נציגות ישראלית של מגזין "את") לרגל השקת סדרת הטיפוח החדשה Vital Perfection (מחיר: 520־560 ש"ח, ברשתות הפארם), אבל כידוע הקורונה טרפה את כולנו וההשקה הפכה למסיבת זום עולמית. ובכן, מדובר בסדרת קרמים ליום וללילה המבוססת על טכנולוגיה ייחודית פרי מחקרים מדעיים בתחום הנוירו סיינס שנערכו בשיתוף המעבדות של אוניברסיטת הרוורד ונמשכו כעשור, במטרה לאפשר לתאי העור לנקות את עצמם ולעודד את התאים ליצור קולגן ואלסטין. הסדרה מיועדת לגילי 40 פלוס עם כל סוג עור אפשרי ומבטיחה למצק, להרים ולהבהיר את העור. גם כאן יש בונוס, והוא בא בדמות ניחוח משכר של אורכידאה יפנית ופריחת תפוז.

קרם Vital Perfection של שיסיידו | צילום: יח"צ
קרם Vital Perfection של שיסיידו | צילום: יח"צ

קצרים

סלינה גומז משיקה סופסוף את ליין האיפור שלהRare Beauty ברשת ספורה * רבלון מציגה קולקציית איפור בהשראת וונדר וומן, הלוא היא פרזנטורית החברה גל גדות * מותג הטיפוח ההוליוודי גלאם גלואו המוכר בזכות מסכות היופי המבוקשות שלו, מגדיל את הארסנל שלו עם שני מוצרים חדשים: קרם עיניים מלחח ופריימר לעור בעייתי * חברת הטיפוח Olay משיקה סדרת מוצרי אנטי אייג'ינג עם רטינול לשימוש לילי.

קרם עיניים של גלאם גלואו | צילום: יח"צ
קרם עיניים של גלאם גלואו | צילום: יח"צ