קוטור לכולן: דרור קונטנטו השיק קולקציה עם גולברי

מעצב האופנה דרור קונטנטו יצר קולקציה קלאסית ומוקפדת לגולברי במחירים ידידותיים, קמפיין הג'ינסים שהדליק את דונלד טראמפ נחת בישראל, הדוקו המסקרן של סופיה קופולה על מארק ג'ייקובס ומכירת הסמפלים השווה שאסור לפספס בסופ"ש. חדשות אופנה
גלאם נגיש: המעצב דרור קונטנטו בקולקציה משותפת עם גולברי
אחרי שביסס את מעמדו כאחד ממעצבי האופנה המובילים בישראל, דרור קונטנטו חובר לראשונה לגולברי ומשיק קולקציית ערב בשחור ולבן – בחירה קלאסית שמדגישה את החיתוכים, הרקמות והפרטים הקטנים שהוא כל כך מזוהה איתם. התוצאה: ליין ערב מוקפד הכולל שמלות מקסי ומידי עם תחרה ואלמנטים מתוכשטים בעבודת יד, חליפות מחויטות עם וסטים ומכנסיים בגזרות חכמות, חולצות מכופתרות עם רקמה רומנטית, חצאיות עיפרון ואוברול סטייטמנט עם חגורה שהיא תכשיט – פריט שלא צריך שום דבר לידו. "רצינו לייצר משהו שהוא גם לביש לכל אירוע וגם בלתי נשכח", מסביר קונטנטו. הקולקציה זמינה בכל סניפי גולברי ובאתר, עם מחירים נגישים (249.90–449.90 ש"ח), ונראית כמו ניסיון מדויק לחבר בין חיי היומיום לזוהר ושיק.
בלוז אנד בוז: קמפיין הסערה של סידני סוויני לאמריקן איגל נחת בישראל
קמפיין הג'ינס שעורר את טראמפ נחת רשמית בישראל: סידני סוויני, כוכבת "אופוריה" ויקירת הרפובליקנים, מככבת בקמפיין החדש של אמריקן איגל. כן, זה שגרם גם לדונלד טראמפ לצייץ בהתלהבות על "הפרסומת הכי לוהטת שיש כרגע" והוסיף שהג'ינסים פשוט "עפים מהמדפים". אז מעכשיו תוכלו להיתקל בסוויני והגרייט ג'ינס שלה בכל מקום – בטלוויזיה, בדיגיטל, בשלטי חוצות ואפילו על קרונות הרכבת הקלה בגוש דן. ברשת כבר נערכים לבאזז עם תגבור מלאי הג'ינסים והפעלת מחסנים 24/7. אמיתי.
>> מי זאת סידני סוויני? הג'ינס המנצח שייך לרותם סלע
הדוקו של סופיה קופולה על המעצב מארק ג'ייקובס יוקרן בבכורה בפסטיבל ונציה
סופיה קופולה, הבמאית שחתומה על כמה מהרגעים הכי מהפנטים בקולנוע הרגיש והאינטימי של העשורים האחרונים ("5 ילדות יפות", "אבודים בטוקיו"), תציג בפסטיבל הסרטים של ונציה (27.8-9.9) את הסרט התיעודי שיצרה על מעצב האופנה האגדי וחברה הטוב – מארק ג'ייקובס. כבר לפני הבכורה העולמית, Marc by Sofia מסתמן כדוקו המסקרן של השנה, מה גם שמדובר בסרט התיעודי הראשון שיצרה קופולה אי פעם. הסרט נקרא בהומור עצמי על שם קו המשנה של המעצב, Marc by Marc Jacobs, שנסגר לפני כמעט עשור. קופולה וג'ייקובס הם לא רק אייקוני אופנה ותרבות, אלא גם חברים קרובים עם היסטוריה משותפת של שיתופי פעולה. הפרויקט החדש מצטרף לשנה עמוסה של קופולה, שהכריזה לאחרונה גם על שיתוף פעולה עם שאנל הכולל פודקאסט וספר חדש. ג'ייקובס, מצדו, ממשיך להוביל את המותג שלו שנוסד ב־1984, והשיק לא מזמן את קולקציית סתיו-חורף 2025-2026 בספרייה הציבורית של ניו יורק. שאר הפרטים על הסרט עדיין חסויים, אבל הקשר הקרוב בין השניים מבטיח הצצה אישית וחד־פעמית אל אחד המוחות הכי יצירתיים בתעשייה. סקרניות.
שופינג משתלם במצפון שקט: המכירה שאסור לפספס בסופ"ש
אם אתן בקטע של אופנת קז'ואל איכותית, קולית ולא מתאמצת – תסמנו ביומן: בסופ"ש הקרוב (7-9 באוגוסט) תיפתח באתר Belle & Sue מכירת הסמפלים השנתית של בייסיק אפארל, המותג הדני שהפך לפייבוריט של מבינות עניין. כל הבגדים עשויים כותנה אורגנית, הבדים מיוצרים בתהליך אקולוגי ידידותי לסביבה והקפדה על שכר הוגן ותנאים סוציאליים ראויים לעובדים היא חלק מה-DNA כאן. בקיצור, ההפך הגמור מאופנה מהירה. במכירה תמצאו מאות סמפלים מקולקציות הקיץ והחורף העתידיות, כאשר כל פריט הוא אחד ויחיד. המחירים ידידותיים גם, ונעים בין 100 ל־400 ש"ח. הזדמנות חד־פעמית לשדרג את הארון במצפון שקט. ליטרלי.