דניאל גרינברג מתפרקת אחרי ההדחה: "נשרפתי מבפנים"

אחרי שהודחה בשלב מוקדם מ"רוקדים עם כוכבים", דניאל גרינברג שיתפה בתחושת ההחמצה והריקנות שליוו אותה עם סיום דרכה בתוכנית: "רציתי לרקוד עוד, רציתי להרוג את הפחדים שלי"
יממה לא פשוטה עוברת על דניאל גרינברג. אחרי שהודחה אמש (שבת) מ"רוקדים עם כוכבים" לצד בן זוגה לרחבה, הרקדן אלון דוידובסקי, כוכבת הריאליטי שיתפה את עוקביה בתחושות הקשות שליוו אותה לאחר סיום המסע, ולא הסתירה את הכאב.
>> כוכבת "חתונמי" חושפת בן זוג חדש: "היה שווה לעבור הכל כדי להגיע אליו"
גרינברג ודוידובסקי מצאו את עצמם במעמד ההדחה מול מתן פרץ ואלינור גרשפלד. לאחר שחברי פאנל השופטים לא הצליחו להגיע להכרעה, ההחלטה עברה ליושבת ראש השופטים אנה ארונוב, שבחרה להשאיר את פרץ בתחרות. בכך הסתיים מסעה של גרינברג בתוכנית.
כבר ברגע הפרידה מהרחבה הודתה גרינברג על החוויה ואמרה כי היא חוזרת לילדיה, לשגרת חייה ולעבודתה. אלא שנראה כי רק לאחר שהמצלמות כבו, החלו לצוף הרגשות במלוא העוצמה. בסדרת סטוריז שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, נראתה גרינברג כשהיא דומעת במיטה ושיתפה בכנות: "היום של אחרי בכלל ריקנות שאי אפשר להסביר. איפה היום מתאמנים? מתי צילומים? איפה הכדור אנרגיה שלי לרקוד, להזיע, לצחוק ואת אלון לידי? כאילו מה? זהו? אשכרה ככה מהר?".
בהמשך חשפה עד כמה התקשתה לעכל את סיום המסע בתוכנית. "רציתי לרקוד גם וואלס וסמבה וטנגו ופאסו, אולי אני מגזימה? אני ממש רציתי עוד", הודתה. כמה שעות לאחר השידור סיפרה כי ניסתה להחזיק את עצמה למרות האכזבה: "ואחרי שלוש שעות שאני מחזיקה את הדמעות ומשדרת לאלון שאני בטוב עם החיים וכיף". אלא שאז, לדבריה, הגיעה נקודת השבירה: "הגיעה ההתפרקות. וואו, נשרפתי מבפנים". גרינברג המשיכה וחשפה את תחושת ההחמצה שליוותה אותה: "רציתי לרקוד עוד, רציתי ללמוד עוד, רציתי לחוות עוד, רציתי להרוג את הפחדים שלי, לנצח את הביטחון שלי". לצד הכאב, היא חתמה במסר מפויס: "אבל להשם יש דרך עבורי, וככה היא".
לאורך העונה נרקם קשר קרוב במיוחד בין גרינברג לדוידובסקי, שעורר לא מעט שמועות ברשת. השניים אמנם הכחישו כל קשר רומנטי, אך לא הסתירו את החיבור החזק שנוצר ביניהם במהלך החזרות האינטנסיביות. כעת, עם סיום דרכה בתחרות, נראה שהפרידה מהרחבה ומהשגרה האינטנסיבית של החזרות קשה לגרינברג לא פחות מההדחה עצמה.