אירוקה בקולקציית קפסולה שעוצבה על ידי מעצבי אופנה ישראלים

הקולקציה עוצבה במיוחד לשבוע האופנה בין המעצבים גדעון אוברזון, דורין פרנקפורט, שי שלום, אלמביקה, טובה'לה חסין, גדי אלימלך, מעוז דהן - נובוריש דוג ומוטי רייפ

88 שיתופים | 132 צפיות

לראשונה בישראל, מעצבי אופנה מובילים עיצבו קולקציית קפסולה של משקפי שמש לרשת ERROCA, שנחשפה לראשונה בשבוע האופנה "Gindi TLV Fashion Week 2015" ותשווק בימים אלה ברשת חנויות אירוקה.

כל מעצב עיצב בין 3-4 דגמים שונים בהתאם לקו העיצובי המאפיין את בית האופנה שלו.
המעצבים שנבחרו לקחת חלק בשת"פ עם רשת ERROCA: גדעון אוברזון, דורין פרנקפורט, שי שלום, אלמביקה, טובה'לה חסין, גדי אלימלך, משכית, מעוז דהן – נובוריש דוג וכן גם,

מוטי רייפ- מפיק "Gindi TLV Fashion Week 2015", אושיית אופנה שהפך שם נרדף למפיק אירועי האופנה המובילים והנוצצים בישראל, התארח גם הוא בפרויקט ועיצב גם הוא לראשונה, 3 זוגות משקפיים.

הקולקציה, שיוצרה בעבודת יד באיטליה, מאופיינת בקווים עדינים ומתוחכמים ומציעה דגמים במגוון צלליות המתאימות לצורות הפנים השונות. הקו המוביל את הקולקציה, משיק לקו המוביל בתחום אופנת משקפי השמש בעולם כולו ב- 2016 – קו עדכני מעודן המלב אזכורים מסגנונות אופנה נוסטלגים. דגמים חתוליים חוזרים בצללית עדכנית, המסגרות העגולות והאוברסייז עושות קמבק משמעותי ולצידן מסגרות מרובעות נצחיות בפרופורציות חדשות.

מסגרות משקפי השמש עשויות אצטט איטלקי – חומר ייצור המשקפיים היוקרתי בעולם. החומר מיוצר ע"י מומחים באיטליה והגוונים שנבחרו בקפידה נרקחן בעבודת אמן באופן פרטני לפי בחירתו של כל מעצב, על מנת ליצור שילובי צבעים ומרקמים ייחודיים, בהתאמה מושלמת לטרנדים ולקולקציית ההלבשה של המעצבים.

הגוונים השולטים בקולקציה, בהתאם לבחירתו של כל מעצב, נעים בין שחורים, חומים, ניודים ולבנים. עם זאת גם בתוך הצבעים האלו, נשמרה האמירה המדויקת של כל מעצב וניתן להבחין בדיטיילים השונים של כל אחד מהמעצבים במשחקי השכבות והגוונים ששולבו בחומר.

כל העדשות בדגמי הקולקציה הינן איטלקיות, העומדות בתקן הישראלי לסינון קרינה 400 UV, שחיוני כל כך בישראל.

רשת אירוקה HOUSE OF BRANDS (בית של מותגים) הרשת הגדולה בישראל לייבוא ושיווק מותגי משקפיים בינלאומיים. הרשת מחזיקה מעל 40 מותגים מובילים בניהם: פראדה, פנדי, דיור, סלין, גוצ'י, ג'ימי צ'ו, מארק גייקובס, בולגרי, ברברי ועוד. הרשת מונה כ-60 חנויות ברחבי הארץ. זהו פרויקט ראשון מסוגו בישראל ובעולם כולו.

לרגל ההשקה, במהלך שבוע האופנה, תינתן הנחה בסך 200 שח על כל הקולקציה!