הפיצ'ר החדש של אינסטגרם למען עסקים קטנים
משבר הקורונה פגע במיליוני עסקים קטנים ברחבי העולם. אינסטגרם יצאה במיזם חדש שנועד לסייע למי שנפגע, ואנחנו מזכירות שהסיוע הכי טוב הוא פשוט לרכוש מעסקים קטנים, רצוי ישראלים
הקורונה הביאה איתה לא רק משבר בריאותי אלא גם כלכלי. חברות רבות ברחבי העולם נאלצו לפשוט רגל בעוד אחרות נאבקות על קיומן. מיליוני עובדים פוטרו או הוצאו לחופשות ללא תשלום. נכון שאנחנו מתחילים לחזור לשגרה, אבל הנזק לחנויות שנאלצו להיסגר הוא אדיר. בתעשיית האופנה הנזק גדול במיוחד, כי כמות עצומה של סחורה שלא נמכרה הפכה ללא רלוונטית לאחר שעברנו מעונת החורף לקיץ ובעלי העסקים נתקעו עם בגדי חורף שלא נמכרו.
השבוע התבשרנו על סגירתה של רשת רזילי, אחרי 25 שנים בהם איגדה בתוכה מעצבים ישראליים והייתה לבית של טוב טעם, אלגנטיות ותחכום, עם פריטים ייחודים שנבחרו בקפידה. האתר של רשת רזילי ימשיך לפעול עד יולי, אך החנויות כבר לא ייפתחו.
אינסטגרם מנסה לגייס משאבים כדי לתמוך בעסקים הקטנים המנסים להתאושש מהמשבר ופיתחה פיצ'ר חדש שאולי יכול לעזור, ולו במעט. באמצעות הפיצ'ר החדש יוכלו משתמשי האינסטגרם להפנות את תשומת לבו של קהל העוקבים שלהם לעסק לבחירתם, ובכך לנסות להגדיל את קהל הלקוחות שלו. משפיעניות רבות בארץ כבר השתמשו בפיצ'ר.
אז מה קורה בפועל כשלוחצים על התיוג? אם להיות כנות, אין הרבה הבדל בין הפיצ'ר הזה לתיוג רגיל. כן, אפשר לקרוא את הביו, לצפות בסטורי ולעקוב אחרי העסק מבלי להיכנס לפרופיל. אמנם זה לא שינוי משמעותי מפשוט לתייג, אבל כפי שציינו קודם, היתרון הגדול בפיצ'ר הוא שהוא רותם משפיענים ואת משתמשי האינסטגרם לשתף בסטורי עסקים קטנים. הרי כולם מתלהבים כשיש פיצ'ר חדש, אז עד שההתלהבות תרד, לפחות כמה עסקים קטנים ירוויחו מזה. חשוב גם לציין, ששימוש בפיצ'ר הזה בסטורי אמנם עוזר, אך חשוב גם, מעבר לגימיקים, להשתדל לקנות מעסקים ישראליים במקום בינלאומיים, ובכך לעזור ללא מעט משפחות להשתקם.
אז איך משתמשים בפיצ'ר ותומכים בעסקים קטנים? הכנו לכן מדריך:
שלב ראשון – אחרי שצילמתן או העליתן תמונה יפה לסטורי, לחצו על הכפתור שמעל החץ
שלב שני – אחרי שתלחצו על הכפתור ייפתחו לכן כל מיני אופציות, תבחרו את האופציה המסומנת בצהוב
שלב שלישי – ייפתח לכן חלון קטן, לשם אתן צריכות להכניס את הכינוי של העסק אותו אתן רוצות לתייג
ולבסוף זה אמור להיראות ככה