תתחדשו: רשת אופנה חדשה נפתחה בישראל

WORD. נעלי MELISSA | צילום: יח"צ
WORD. נעלי MELISSA | צילום: יח"צ

הבעלים של רשת חנויות האופנה "סטורי" פותחים רשת חדשה עם מותגים מוכרים, לטובת הפאשניסטות מחוץ לתל אביב

88 שיתופים | 132 צפיות

פאשניסטות התפקדו! הבוקר (שני) מושקת בישראל רשת אופנה חדשה בשם "WORD". מאחורי הרשת עומדת קבוצת "911 אופנה", המחזיקה גם ברשת החנויות "סטורי" ומייצגת מותגים אהובים כמו מליסה, SCOTCH&SODA ואחרים. המותגים שימכרו ברשת החדשה נמצאים גם בחנויות סטורי אבל בחברה מסבירים שהם פותחים את סניפי WORD במקומות בהם אין חנויות של סטורי, וכי ב-WORD ימכרו פחות מותגים מאשר בסטורי, והיא מיועדת לקהל שמחפש ספציפית את המותגים הללו.

מדובר במותגים כמו פלדיום, מליסה, נודי ג'ינס CHAMPION ,VEJA ,VEGABOND,SCOTCH&SODA , ALLSAINTS ,GOORIN ,HERSCHEL, CHILLYS, HAPPY SOCKS, RAINS ועוד.

WORD. נעלי VEJA | צילום: יח"צ
WORD. נעלי VEJA | צילום: יח"צ

בשלב הראשוני הרשת נפתחת עם ארבעה סניפים: באילת (בטיילת מלכת שבע), בכפר סבא (מתחם G), נתניה (במדרחוב קראוזה) וגם בבאקה אל גרביה. סניף נוסף עתיד להפתח בעזריאלי חיפה באוגוסט הקרוב. לא מתוכננת מכירת אונליין בזמן הקרוב. מהחברה דיווחו כי סכום ההשקעה ההתחלתי בפתיחת הרשת עומד על כ-2.5 מיליון ש"ח.

WORD סניף רשת חדשה בנתניה | צילום: אייל טואג
WORD סניף רשת חדשה בנתניה | צילום: אייל טואג

אורי רייז, מנכ"ל ובעלים קבוצת "911 אופנה", אמר עם פתיחת הרשת: "הרעיון מאחורי הקמת הרשת החדשה WORD התפתח על מנת לשרת ביקושים שזיהינו מתוך העבודה הסיטונאית ובאיקומרס לאורך שנים, שהצביעו על חוזק המותגים שלנו בהרבה אזורים בארץ בהם איננו פועלים קמעונאית. בעקבות כך החלטנו לפתוח בהם את סניפי הרשת חדשה ששמה דגש משמעותי יותר על המותגים עצמם דרך תמהיל רזה ומחודד יותר של ה-10-15 מותגים החזקים ביותר בקבוצה והצגת ותמהיל רחב שלהם בסניפי הרשת החדשה. כל המותגים ברשת word החדשה הם מהדור החדש של הקמעונאות שהינה מודעת ואחראית והם מעניקים חשיבות לאופן הייצור וחומרי הגלם ומקדמים אג׳נדות חברתיות וסביבתיות".

WORD. נעלי MELISSA | צילום: יח"צ
WORD. נעלי MELISSA | צילום: יח"צ