מקודם

תכירי את מעצב השיער החדש שלך!

צילום: שי סבג. דוגמנית: נועם וקנין
צילום: שי סבג. דוגמנית: נועם וקנין

למה השילוב של המעצב הנכון עם המוצר הנכון יהפוך את השיער שלך למושלם!

88 שיתופים | 132 צפיות

מעצב שיער מקצועי ומוצרים טובים לשיער הם שילוב מנצח לתוצאות מושלמות.

כל אישה יודעת שלא קל למצוא מעצב שיער כלבבה. אחד שהוא אומן ורואה בעבודתו יצירת אמנות, מישהו שהוא מקצוען, ישר ונעים הליכות, שמשתמש במוצרים הכי טובים בשוק ויודע לעצב את השיער שלך בדיוק כמו שאת רוצה ואוהבת. מי שיוודא שתמיד תיראי מטופחת וזוהרת עם שיער מבריק ובריא ושיגרום לכל החברות שלך לשאול אותך "מה עשית"!

נשים יודעות שמעצב שיער הוא כמעט כמו גינקולוג, כמו רופא שיניים, כשמוצאים איש מקצוע טוב, לא מחליפים אותו לעולם.

אם טרם מצאת את האחד, הרשי לנו להכיר לך את המספרה של "אביב- Aviv Hair Boutique” שממוקמת במרכז תל אביב (אל דאגה, יש חניה קרובה) בה תמצאי את כל מה שאת מחפשת. מקצועיות, שימוש בחומרים מהמובילים ומהטובים שיש ומקום שכייף להיות בו. מספרת בוטיק מעוצבת ומזמינה, בה עומס לקוחות היא לא המטרה, אלא היחס אישי והשווה שהוא שואף להעניק לכל אחת ואחת.

צילום: שי סבג. דוגמנית: שרי לב ארי
צילום: שי סבג. דוגמנית: שרי לב ארי

כפי שנהוג במספרות ברחבי העולם, הלקוחה זוכה ליחס אישי ולטיפול סופר מקצועי כאשר החפיפה, הצביעה, הגוונים והתספורת מעשות על ידי מומחים בתחומם.

"העולם השתנה, בעידן האינטרנט וגוגל, הנשים רוצות לקבל יותר ולשלם פחות ומי שלא יפנים זאת ובמהרה יישאר מאחור". ולכן אביב דוגל למחירים נגישים אך בלי לוותר על העבודה המקצועית.

אביב משאלוב – מקצוענות ויחס אישי. צילום: שי סבג
אביב משאלוב – מקצוענות ויחס אישי. צילום: שי סבג

כדי להשלים את החוויה האיכותית, במספרה משתמשים במוצרי אבלנץ', מותג ישראלי מוביל בכל העולם (אפילו באזייביג'אן) עם ליין מוצרי טיפול וטיפוח לשיער מושלמים.

מוצרי הטיפוח של אבלנץ' מיועדים ומותאמים לכל סוגי השיער ולשימוש יומיומי. בכל המוצרים נמצאים 5 חלבונים העוזרים בשיקום שיער פגום שעבר תהליך כימי. הרכב החלבונים ושילובם במוצרים הוא פיתוח בלעדי של החברה בו החלבון חודר לשערה והופך להיות חלק ממנה. החלבון במוצרים שומר על הקשרים של השערה, לא יורד בחפיפה. שימוש במוצרי אבלנץ' מאפשרים לאנשי מקצוע ומעצבי השיער במספרות יכולים לעשות טיפולים כימיים מבלי שיהיה נזק לשיער

צילום: חלי פרידמן
צילום: חלי פרידמן

המוצר הנמכר ביותר של "אבלנץ'" היא המסכה הלבנה. מסכה משקמת לכל סוגי השיער ובמיוחד לשיער שעבר החלקה, צבע, סלסול ועוד.

עוד כוכבת בליין המוצרים היא קולקציית "הסדרה הסגולה – סילבר" המכילה שמפו ומסכה ומיועדת בעיקר לשיער בלונדיני ושיבה. כל מי שצובעת לבלונד מכירה את התופעה המבאסת- אחרי שבועיים הצבע משנה את גווניו והופך צהוב דהוי עד כתום. השמפו והמסכה הסגולה "סילבר" מנקים את הצבע הכתום, מגבירים את הגוון הבלונדיני ומחזירים את החיות לשיער. המסכה הסגולה של אבלנץ' מכילה חלבון  ובכך מחייה את השיער, משקמת ומנקה את הצבע הכתום. מסכת הסילבר מעולה גם לשיער שיבה דהוי בכך שמחזירה לו את הברק ואת הצבע הטבעי. את המסכה משלים שמפו סילבר, ננו פיגמנט לשיער בלונד.

צילום: חלי פרידמן.
צילום: חלי פרידמן.

בימים אלה משיקה "אבלנץ'" 2 מוצרים נוספים וחדשים לשוק: סרום ואמפולות לשיקום שיער פגום.

הסרום, בדיוק כמו הסרום בטיפוח הפנים, הוא מוצר שאסור לפסוח עליו. הוא מרוכז יותר ולכן מחייה את השיער ומעניק לו ברק. הייחודיות של הסרום החדש של "אבלנץ" שהוא אינו שומני ולכן לא הופך את השיער לשומני, נהפוך הוא, הוא מתנדף מהר מהיד, אבל נתפס נהדר על השיער.

האמפולות החדשות של "אבלנץ" הם מוצר טיפולי שיקומי המכיל את כל 5 סוגי החלבונים המספקים הגנה וטיפול מסיבי לשיער. והכי כיף שאת התוצאות רואים אחרי טיפול אחד.

את המוצרים של אוולנץ' ניתן לרכוש במספרות המובילות ובמשרדי החברה וגם לברר את המספרה הקרובה אליכם:  03-6433335.

המספרה של אביב, ירמיהו 42 תל אביב

@aviv_hair_boutique
@avalanche