דייסון שוב משיקים מהפכה. צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook
דייסון שוב משיקים מהפכה. צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook

דייסון משיקים פריצת דרך חדשה בתחום עיצוב השיער עם ™Dyson Corrale המחליק האלחוטי המתקדם המוכיח שאין יותר ימי שיער רע. מינימום מאמץ - במקסימום הגנה

88 שיתופים | 132 צפיות

צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook | איפור: אדווה אלמקיאס | שיער: עדי אמרגי ל-Artbook | סטיילינג: מזל חסון | דוגמניות: שרון, דניאלה ומיכל ל-ITM ואמה ל-YULI

ביץ' וויבס
למראה המושלם של אחרי הים. מראה מעט פרוע ופריזי שמעניק עומק טבעי לשיער וסקסיות נטולת מאמץ.

הרגע חזרת מהים. צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook
הרגע חזרת מהים. צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook

לוק קימי
הכי חלק שיש, המראה הכי קרוב לקים קרדישאן. מראה שיער חזק, מבריק וחד. למראה שיער ארוך ובריא.

הכי קים קרדשיאן. צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook
הכי קים קרדשיאן. צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook

האלגנטית
שיער מוחלק וקצוות מעוגלים פנימה. מראה אלגנטי עם נפח קליל, למראה טבעי ומתוחכם.

מושלמת. צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook
מושלמת. צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook

הוליוודית
מראה המעניק לשיער תנועה נעימה של גלים למראה זורם וזוהר באווירה של שטיח אדום.

להיות כוכבת. צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook
להיות כוכבת. צילום: יוסי מיכאלי ל-Artbook

חד וחלק

לא פחות מעשר שנות פיתוח הביאו לעולם את המוצר שמגדיר מחדש את כל מה שידענו על עיצוב שיער. דייסון גאים להשיק את ™Dyson Corrale שיחליק לך את הלוק בכל זמן ובכל מקום.

דייסון עושים את זה שוב. צילום: יח"צ
דייסון עושים את זה שוב. צילום: יח"צ

בינינו, אין כיף יותר מלהתעורר בבוקר ולפתוח את היום עם שיער שהחליט להסתדר מעולה במינימום התעסקות. מטלה אחת פחות, יותר זמן עם הקפה ומין תחושה פנימית שהכל הולך לזרום חלק יותר. בדיוק בשביל אותה פנטזיית בוקר נחשקת, דייסון עושים את זה שוב – ומשיקים את ™Dyson Corrale. מחליק שיער אלחוטי ומתקדם בעיצוב נחשק. לחילוף מראה זריז ישירות מהמשרד, או טאץ' אפ קליל ברכב. או במילים אחרות: מהפכה.

אותה מהפכה נוספת של דייסון, התחילה עם קרוב לעשור של מחקרים והשקעה של יותר מ־100 מיליון ליש"ט שהוזרמו למעבדות שיער קפדניות ברחבי העולם, חוות דעת של אלפי מדעני שיער, מהנדסים ובכירי אנשי המקצוע בתחום. כל אותם צוותי המומחים חקרו לעומק את מבנה השיער, דינמיקת זרימת האוויר במכשירים תוך הבנת הנזקים וההשפעות הנלוות של תהליך ההחלקה על
בריאות השיער.

Dyson Corrale. צילום: יח"צ
Dyson Corrale. צילום: יח"צ

יישור שיער: ככה זה קורה

מאז ומתמיד תהליך החלקת שיער היה כרוך בשילוב של חום, מתח ובקרה. החום, שובר את קשרי המימן בשיער, המתח והדחיסה מסייעים בעיצוב אותם קשרים מחדש והבקרה מפזרת את החום והמתח באופן שווה.

חוויית משתמשת חדשה

המחליק החדש של דייסון, הוא הראשון (והיחיד) עם טכנולוגיית פלטות גמישות שהן לא פחות מפריצת דרך – המספקת עיצוב מתקדם, התאמה מדויקת לכל סוגי השיער והגנה מקסימלית על השיער בהשוואה למחליקים אחרים. נוסף על כך הפלטות הגמישות במחליק של דייסון, מבטיחות איסוף טוב ונוח יותר של השיער במהלך פעולת ההחלקה במינימום נזק חום לשיער. החום והמתח אחידים ומופעלים לכל אורך השיער ובכל משיכה לפעולה מהירה ומדויקת.

פלטות גמישות. טכנולוגיה מהפכנית. צילום: יח"צ
פלטות גמישות. טכנולוגיה מהפכנית. צילום: יח"צ

בקרת חום חכמה

למחליק ™Dyson Corrale שלושה מצבי חום קבועים ומדויקים שמתאימים את עצמם לכל סוג שיער ולכל סגנון עיצוב שרק תבחרו בו. השילוב של בקרת החום עם השליטה המוגברת של פטנט הפלטות הגמישות מאפשר עיצוב בטמפרטורות נמוכות, מבלי להתפשר על התוצאות.

עד 30 דקות של עיצוב אלחוטי

טכנולוגיית הסוללה שהפכה ללא פחות מהמומחיות של דייסון, התחילה עם פיתוח שואבי האבק הביתיים, הנחשקים והמוכרים, והיא מיושמת גם ביכולות האלחוטיות של המחליק שמגיע לטעינה מלאה תוך 70 דקות ומספק עד כחצי שעה של עיצוב אלחוטי מכל מקום.

מחיר לצרכן: כ-2,190 שקלים עד סוף ספטמבר. ניתן להשיג אצל היבואן הרשמי ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה בע"מ, www.dyson.co.il, בסניפים נבחרים ברשת אפריל, א.ל.מ , סופר פארם ובדיוטי פרי טאצ' איט. שנתיים אחריות ושירות VIP בבית הלקוח.