מקודם

לשמור על השיער גם במסלול חלקלק

צילום:Edelman
צילום:Edelman

שיער חלק חוזר לאופנה ומעצבת השיער הראשית של TRESemme עוזרת לנו לאמץ את הטרנד ובמקביל לשמור על השיער בריא ומטופח

88 שיתופים | 132 צפיות

שיער חלק חוזר לאופנה וזה אומר שאלה שלא התברכו בהחלקה טבעית, יצטרכו להשקיע הרבה במערכת יחסים עם מחליק ופן. השאלה היא איך נוסף לאימוץ הטרנד החדש נשמור על השיער שלנו בריא ומטופח? כל התשובות אצל מעצבת השיער הראשית של TRESemme

כל מי שרוצה להיות עם יד על הדופק בכל הקשור לטרנדים, עוקבת אחרי שבועות האופנה המתקיימים ברחבי העולם: פריז, מילאנו, ניו יורק ועוד. ואם בכל הנוגע לאופנה, אקססוריז וביוטי כל טרנד מתורגם לייחודיות, כשמדברים על השיער, לפני הטרנד חשובה לנו הבריאות והחיוניות שלו.

מותג טיפוח השיער עם השם הלוחש TRESemme לוקח חלק פעיל בתצוגות שבוע האופנה בניו-יורק זה יותר מ-20 עונות. מעצבי השיער שלו אחראים על הרעיונות וגם על הביצוע בפועל של מראות השיער החדשניים עבור בתי אופנה מובילים בעולם, בין שמדובר בחורכי המסלולים המוכרים כמו אוסקר דה לה רנטה והמעצב של מישל אובמה ג'ייסון וו, ובין שמדובר באלה שפונים יותר לנציגי דור ה-Y וה-Z, כגון Chromat ו-Alice&Olivia.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

ג'סטין מרז'אן, המעצבת הראשית של TRESemme שהעבירה את ידיה בשיער של מפורסמים רבים, עוזרת לנו לעשות סדר בדברים ועונה על כמה שאלות קריטיות.

איך מאמצים את הטרנדים בשיער ממסלולי שבוע האופנה?

"לפני הכל, שיער חלק חוזר ובגדול", מרז'אן זורקת את הפצצה ומיד מסבירה. "אחרי שכמה עונות שלט במסלולי התצוגות המראה הלא מתאמץ, הגלי וכביכול, 'לא עשוי', שיער חלק ובוהק חוזר לככב. אפשר ללכת איתו פזור ואפשר לאסוף אותו בחדות, כל אחת ומה שהיא אוהבת".

אפשר להגיע למראה כזה בתנאים ביתיים?

"בהחלט. להשתמש בסרום, מסכות וחומרי עיצוב שונים, כגון ספריי מגן חום שמוסיף ברק לפני עיצוב השיעור במחליק או פן. משום מה רבים בטוחים שהנזק הכי גדול לשיער שלנו נגרם כשמעצבים אותו בחום. חשוב מאוד לזכור שגם פעולות מכניות שונות פוגעות בסיב השירה, כמו קליעת צמות, איסוף בגומיות וסיכות הדוקות, וכמובן שימוש יתר בחומרי העיצוב".

כלומר, כל המוסיף – גורע?

"אין ספק. כדי לשמור על השיער שלנו לא רק יפה, אלא גם חיוני ובריא, חשוב מאוד לבחור מוצרי שיער מתאימים. אם השיער שלך הפך ליבש וקשה, זה אומר שהוא סובל מנזקים וזה הזמן לעבור לליין מוצרים משקמים. למשל, אם מורחים מסכה משקמת על השיער למשך שעה-שעתיים לפחות, אפשר לקבל תוצאות משמעותיות. אגב, זה לא אומר שאם מרחת את המסיכה, את תקועה בבית. ניתן לקלוע את השיער בצמות וללכת לעיסוקים שלך במראה שיקי ומגניב. אחרי החזרה הביתה אפשר לחפוף כרגיל והשיער כבר ירגיש בריא יותר ומלא חיות".

מיותר לציין שבארץ, נוסף לכל, הנזק הגדול ביותר נגרם בגלל השמש הקופחת במשך רוב עונות השנה. כדי לטפל בשיער נכון ובלי הגזמה, TRESemme מציע את סדרת BIOTIN&REPAIR. הסדרה כוללת שמפו, מרכך ומסכה משקמת שעוזרת לטפל בשיער פגום או יבש ומסוגלת להתמודד עם לא פחות משבעה סוגי נזקי עיצוב השיער השונים: פן, הבהרה, הברשה, החלקה, צבע, סלסול ואפילו קליעת צמות.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

אחראית על ההצלחה הזו הנוסחה הייחודית בתוספת ביוטין ותרכובת Pro-Bond™ שמכילה מולקולות המסוגלות לחדור לסיב השיער ולשקם אותה לא רק מבחוץ אלא מבפנים, על ידי חיזוק מבנה החלבון. והתוצאה: שיר בריא, חיוני ומוכן לכל עיצוב.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

ונסיים בשלוש עצות נוספות שקיבלנו ממעצבת הבית של TRESemme:

1. להקפיד על שנת לילה איכותית. זכרי: ניצול מקסימלי של שעות שינה מסייע לא רק להרגשה כללית טובה יותר ועור פנים זוהר, גם השיער שלך יודה לך על כך.

2. ואם לישון הרבה שעות אז עדיף על ציפיות משי. זה מצוין גם למניעת הקמטים העתידיים וגם לא מנפח את השיער, מה שאומר שתצטרכי פחות להשקיע בעיצוב שלו בבוקר.

3. העצה האחרונה, יש לומר, קצת הפתיעה אותנו: מרז'אן ממליצה לרווח ככל האפשר בין הטיפולים הכימיים השונים, כמו צבע והחלקות. אם פעם הרגשת שאת לא מטופחת כי מבצבץ לך השורש, היום התפיסה הפוכה לחלוטין. אם זה מתאפשר, תדחי את הטיפול הבא שלך במספרה בעוד כמה ימים. את השורשים הסוררים אפשר לכסות במטפחת מגניבה או כובע (ועל הדרך גם להגן על השיער מפני השמש) ואם הכובע או המטפחת לא באות בחשבון, ישנם גם סוגי ספריי ייעודיים לשיעור, שמעניקים כיסוי זמני, עד שתרגישי מוכנה ללכת למספרה.