מקודם

רק 100,000 שקל לקילו: הפיתוח החדש של מאליס לטיפול בקמטים

פיתוח חדשני בבקבוק סרום. צילום: Pinkme
פיתוח חדשני בבקבוק סרום. צילום: Pinkme

חדשות טובות בתחום האנטי-אייג'ינג: מדענים הצליחו לפתח רכיב שמסייע בהפחתת קמטים באמצעות מקטעי DNA. מה הקאץ'? כל הסיפור הזה יקר מאוד. אבל למאליס יש פתרון - מוצר שמשלב את הרכיב הפעיל

88 שיתופים | 132 צפיות

לא כולנו מקבלות את סימני ההתבגרות באהבה ומתנסות בכל מוצר שרק מבטיח להילחם בקמטים גם במחירים מופקעים במיוחד ובלי הבטחה לתוצאות. בקיצור, איך יכול להיות שעדיין לא המציאו טיפול שיכול לעזור להפחית את הקמטים בלי הזרקות או ניתוח מסוכן? פיתוח חדש של מאליס מציע לכן פתרון חדש ומהפכני בבקבוק סרום.

איך זה עובד?

הרכיב החדשני שנקרא SODIUM DNA פועל קצת אחרת ובשונה מהמוצרים הנפוצים בשוק שמבצעים פעולת מיצוק שטחית בלבד.  מקטעי הדנ"א פועלים פנימית ובאופן אקטיבי בתוך תאי האור. הפעילות שלהם מסייעת בהאצת תהליך התחדשות העור שהולך ונפגם עם הזמן – ומעודד ייצור תאי עור בריאים יותר.

כפי שכבר ציינו, העלות הגבוהה של הרכיב גורמת לחברות קוסמטיקה רבות לוותר על הרעיון על אף הביקוש. עם זאת, חברת מאליס MAELYS (כן, זו עם מסכת הישבן המפורסמת) החליטה להרים את הכפפה ולהשקיע בפיתוח מוצר – למרות העלויות הגבוהות. העבודה וההשקעה הביאו לפיתוח וייצור סרום חדש שמכיל את רכיב הדנ"א שנלחם בקמטים.

המדע בשירות האנטי אייג'ינג. צילום: שאטרסטוק
המדע בשירות האנטי אייג'ינג. צילום: שאטרסטוק

מעבר לרכיב המבוקש, הסרום של מאליס מכיל גם חומצה היאלורונית בריכוז מהגבוהים ביותר שניתן לשווק לצד 12 חומרים פעילים נוספים. השילוב שלהם בפורמולה הייחודית מעניק טיפול עוצמתי בקמטים קיימים ובהיווצרות קמטים עתידיים. הסרום עצמו נבדק דרמטולוגית ומתאים גם לבעלות עור רגיש.

הבאזז מוצדק?

בקצרה, עד כה הרשתות החברתיות מפרגנות לריח, למרקם וכמובן – לתוצאות. הטיפול היום יומי הפך למבוקש וכרגע המלאי בהחלט אוזל במהירות.

מחיר: 379 שקל.
לבדיקת זמינות המלאי ורכישת הסרום העוצמתי של מאליס באתר.