מקודם

קופת גמל להשקעה מכשיר חיסכון מנצח לילדים

קופת גמל לילדים, יש דבר כזה! צילום: שאטרסטוק
קופת גמל לילדים, יש דבר כזה! צילום: שאטרסטוק

כהורים, באופן טבעי, קיימת בכם הנטייה המושרשת לעשות ולתת הכול למען ילדיכם. אתם תמיד דואגים כי לא יחסר להם דבר, רוצים להעניק עבורם את החינוך הטוב ביותר ובכלל, פשוט רוצים שיהיה להם טוב. הכי טוב שרק יכול להיות. אז מה אם היינו מספרים לכם, כי ישנה דרך מעולה ופשוטה אשר יכולה לסייע לכם להבטיח את עתידם הפיננסי?

88 שיתופים | 132 צפיות

להיות הורים לילדים זה לא פשוט. לפעמים– זה מאתגר עד מאוד. אך מעל הכול? זו ברכה. ומי כמוכם כהורים מכירים זאת טוב יותר; את התחושה העילאית הזו של לגדל את הילד/ה שלכם ולראות אותם מתפתחים ונהפכים לאנשים נהדרים. אז כמה זה ייראה מופלא בעיניכם, אם תהיה לכם היכולת הכול כך מתבקשת- לדאוג לעתידם הכלכלי של ילדיכם? אז זהו, זה ממש לא דבר שאתם צריכים לדמיין. למען האמת, כל מה שעליכם לעשות זה לפתוח עבורם חיסכון לעתיד באמצעות קופת גמל להשקעה.

מה היא קופת גמל להשקעה?

קופת גמל להשקעה הינה אפיק חיסכון גמיש המאפשר לכם לחסוך כסף תוך שמירה על נזילות כספית (משיכת כספים בכל עת). משמעות הדבר היא שקופות הגמל תוכלנה להתאים לכל טווח חיסכון: קצר, בינוני או ארוך.

קופת הגמל להשקעה מנוהלות אצל בתי השקעות וסוכנויות ביטוח, שהם גופים פיננסיים מקצועיים ומוסמכים אשר פועלים תחת רישיונה של הרשות לניירות ערך. המטרה המרכזית של קופות הגמל, היא לאפשר לנו לחסוך כסף רב אשר יוכל בהמשך להתווסף אל חסכונותינו הפיננסיים והפנסיוניים הקיימים.

שווה להכיר וליישם. צילום: 123rf
שווה להכיר וליישם. צילום: 123rf

כיצד יכולה קופת גמל להשקעה להבטיח את עתידם הפיננסי של ילדיכם?

על אף כי מטרתן של קופות הגמל להשקעה היא לאפשר לכם להגדיל את חסכונותיכם, אתם יכולים גם לפתוח קופת גמל לילדיכם ולהפקיד  עבורם כספים אשר יחזקו את עתידם הכלכלי. ליתר דיוק- ניתן להפקיד בקופות הגמל עד 70,000 שקלים בכל שנה ועבור יותר מבן משפחה אחד. ואם לצורך העניין מדובר במשפחה אשר מורכבת למשל מ- 5 נפשות, אז היא תוכל ליצור לעצמה חיסכון עצום אשר יהיה עשוי להגיע עד 350,000 שקלים.

את ההפקדות המועברות אל קופות הגמל ניתן לבצע בשני אופנים:

  • הפקדות שוטפות
  • הפקדה חד-פעמית

בקופות הגמל להשקעה קיים מגוון נרחב של מסלולי חיסכון שונים. המרכזיים מתוכם הם: מסלול בסיכון מועט, מסלול בסיכון בינוני ומסלול בסיכון גבוה. עפ"י רוב, כל מי שחוסכים דרך קופות גמל להשקעה, יוכלו למצוא בקלות את המסלול המתאים ביותר עבורם. הן מבחינת צרכים כלכליים ובטח בבטח שמבחינת רמת הסיכון המבוקשת.

ולבסוף–  במידה וילדיכם ישמרו על החיסכון בקופת הגמל להשקעה עד לאחר שהם יגיעו לגיל פרישה, הם יזכו ליהנות מקצבה פנסיונית נוספת אשר תהא פטורה לחלוטין מתשלומי מס.

אז קדימה, חסכו למען עתידם!