מקודם

קוניצ'יווה: מסעדת TYO משיקה מנות חדשות

עוד לא שמעתן? צילום: דן פרץ
עוד לא שמעתן? צילום: דן פרץ

דגים טריים, חומרי גלם קפדניים, רולים חדשים של הסושי הכי יוקרתי בתל אביב, קופסאות בנטו טעימות במיוחד והקינוחים של אלון שבו. הלאונג' בר היפני משיק מנות חדשות, עסקיות משתלמות ושירות משלוחים

88 שיתופים | 132 צפיות

הלאונג' בר היפני TYO שממוקם בבניין לשימור ברחוב מונטיפיורי, מזמן אליו לא מעט פודיז, ידוענים מקומיים וזרים, כתבי אוכל וחובבי אוכל יפני מושבעים. האיזון המושלם בין בר אקלקטי למסעדת יפנית מוקפדת, חומרי גלם טריים, נוף לשכונת נווה צדק וחוש האסתטיקה והדיוק של שף יאמה סאן היפני, הפכו את המסעדה לאחד מבתי האוכל הכי מבוקשים בתל אביב בחמש השנים האחרונות.

עם פתיחת הקיץ, הושק תפריט חדש עם טעמים וריחות שמעוררים את חוש הגרגרנות המפותח שלנו. בגזרת המנות הראשונות ניתן למצוא טטאקי המאצ'י עם יוזו, שמן שומשום חם וצ'ילי אדום. סביצ'ה המאצ'י עם קוויאר בלוגה, שמן טרפל, סויה ויניגרט, כוסברה, צילי ויוזו וסביצ'ה סקאלופ עם קוויאר בלוגה, אספרגוס, אבוקדו, תירס, עלי מיקרו, שמן זית ולימון. גם תפריט העיקריות מתחדש בחומרי גלם חדשים, מסקרנים וטריים שהגיעו כמובן, מהים עם מנות מרהיבות ושימוש בדגים יפניים.

למבינות עניין. צילום: דרור עינב
למבינות עניין. צילום: דרור עינב

מנת פילה דג המאצ'י עם רוטב טריאקי, אורז, לוטוס בטמפורה וסלט חסה פריט או דניס מאודה עם ג'ינג'ר, בצל ירוק וצ'ילי וארבעה רולים חדשים של סושי כבר בהחלט העלו את רף הקרקורים בבטן, עם טעמים חדשים תוך מתן דגש על טריות הדגים והחיתוך המדויק שמזוהים עם המסעדה.

עם זאת, אין ספק שזלילה של סושי יוקרתי, דגים טריים ויצירות של שף יפני שמקפיד לרקוח את רוטב הסויה הסודי שלו בכוחות עצמו, אמנם עושה לנו הכי נעים באזור הבטן, אך בהחלט לא מקלה על אזור הארנק. כך שהעיניים שלנו בהחלט נשואות אל תפריט עסקיות הצהריים ועסקיות סופי השבוע שמקלות על העניין משמעותית.

תפריט חדש ומעניין. צילום: יהונתן בן חיים
תפריט חדש ומעניין. צילום: יהונתן בן חיים

תפריט הצהריים המשתלם כולל מנת פתיחה, מנה ראשונה ועיקרית – במחיר העיקרית בלבד, או האפשרות הטרנדית יותר: קופסת בנטו בפרשנות של שף יאמה סאן, לארוחת הצהריים היפנית המסורתית והאסתטית בעולם, עם דגימות מגוונות מרוב תפריט הצהריים. תפריט סופי השבוע מציע דילים נוחים לא פחות, עם מנה ראשונה ועיקרית במחיר 90 שקלים בלבד. הדיל מוצע בין השעות 12:00-16:00 בימי שישי ובין השעות 12:00 עד 17:00 בימי שבת. אם אתם מז'אנר שמעדיף לזלול על המיטה, שירות המשלוחים כבר יביא לכם את הסושי עד הבית. וכן, יש גם קינוחים של אלון שבו.

TYO מונטיפיורי 7, תל אביב, 03-9300333

שעות פעילות:
ראשון-רביעי: 12:00-16:00 ו-18:00-00:00, חמישי: 12:00-00:30, סופ"ש: 12:00-00:00.