צילום: יח"צ שווצקופף פרופשיונל
צילום: יח"צ שווצקופף פרופשיונל
88 שיתופים | 132 צפיות

שוורצקופף פרופשיונל משיקה את פייבר קליניקס – סדרת מוצרי טיפוח לשיקום השיער, המבוססת על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומאפשרת טיפול משקם – בהתאמה אישית לכל סוג שיער – גם בבית וגם במספרה. מחזירים את עטרת ראשנו ליושנה. 

אנחנו שורפים אותו ומייבשים אותו, מותחים אותו ומחליקים אותו. השיער שלנו חשוף כל העת לנזקים משימוש בפן, מצביעה, החלקה, סלסול, הבהרה – ומה לא. תוסיפי לזה את השמש הישראלית, הרוח, זיהום האוויר, המלח בים או הכלור בבריכה – וכנראה שאם השיער שלנו היה יכול לדבר הוא היה צורח הצילו!

כתוצאה מכל אלה, השיער שלנו הופך עם הזמן ליבש, דהוי ופגום. מה עושים? כמו רבות, שגרת טיפוח השיער שלך בוודאי כוללת שימוש בשמפו, מרכך ומסיכות למיניהן שמבטיחים הגנה וטיפוח – בכמיהה לשיער השופע והיפהפה שהיה לך בילדותך.

היום את יכולה לתרגם את הגעגועים האלה למעשה, עם פייבר קליניקס ((Fibre Clinix – סדרת מוצרי הטיפוח החדשה מבית מעבדות שוורצקופף פרופשיונל לשיקום השיער. סדרת פייבר קליניקס מבוססת על הטכנולוגיות Triple Bonding ו-C21 החדשניות ביותר בתחום, שפותחו במיוחד למטרת שיקום כל סוגי השיער – צבוע, פגום, יבש, דק או פריזי – זאת על ידי חיזוק מבנה השערה והשבתו למבנה הטבעי, הבתולי שלו – לפני שהתחלת להפעיל עליו מניפולציות כימיות שונות.

סדרת פייבר קליניקס של שווצקופף פרופשיונל | צילום: יח"צ
סדרת פייבר קליניקס של שווצקופף פרופשיונל | צילום: יח"צ

תחזקי את הקשר שלך עם השיער

איך זה עובד? Triple Bonding נחשבת לדור הבא של טכנולוגיית איחוי השיער (המבוססת על 10 שנות מחקר). היא מחזקת את מבנה השערה מבפנים על ידי בניית קשרים חדשים ומחזקת את השערה עד פי עשרה.

להשלמת פעולת השיקום פותחה טכנולוגיית C21 – טכנולוגיית ריכוך יעילה במיוחד, הפועלת להגנה ולשחזור של שכבת השיער החיצונית (הקוטיקולה) – הנפגעת הראשית מפעולות תכופות המשלבות כימיה וחום. הקוטיקולה מורכבת משכבות של תאי חלבון המשמשים מעין שיריון לסיב השערה, והיא זו שמגנה על השיער מפני מפגעים חיצוניים. זוכרת את השיער השופע והמבריק שהיה לך בילדותך? תגידי תודה לקוטיקולה. אלא שלאורך השנים היא נפגעת ויעילותה פוחתת, חלים בה שברים והיא נחלשת והתוצאה – שיער יבש, דהוי, פגום, קצוות מפוצלים ועוד מרעין בישין.

וכאן נכנסת טכנולוגיית C21, המשקמת את 21 (אם תהית על המספר) שרשראות הליפידים שקיימות בשיער, במטרה להחזיר את הקוטיקולה לרמת שלמות טבעית – ואת מראה השיער שלנו לימיו היפים, כשהיה בריא, חיוני יותר ונעים למגע.   

טיפול משקם המותאם בדיוק לשיער שלך

הסדרה החדשה כוללת שמפו, מסכה ובוסטר לכל סוג שיער – צבוע, פגום או יבש. השמפו מנקה בעדינות את כל סוגי השיער ומכין אותו לפעולה המשלימה של המסכה, שמחדשת באינטנסיביות את מבנה סיב השערה הפגום, ובשילוב עם השמפו בונה את סיב השערה בשלושה ממדים והופכת אותו לחזק יותר עד פי עשרה. 

השוס מגיע עם השימוש בבוסטר – שכשמו כן הוא – נותן בוסט ומעצים את האפקט של מסכת הפייבר קליניקס – ומותאם בדיוק לשיער שלך. השימוש בבוסטר מעניק על פי המחקרים עד 90% חידוש של השיער ועד 90% פחות שבירה של השערה. הוא אוטם באופן מלא את נקבוביות השערה ומשחזר את המבנה הפנימי והחיצוני שלה עד 60 יום.

שיקום בהתאמה אישית אמרנו? את הטיפול המשקם ניתן לבצע באמצעות שימוש בשני בוסטרים שונים המטפלים, כל אחד, בצרכים אחרים. לדוגמה: אם יש לך שיער שהוא גם פגום וגם יבש, את יכולה להשתמש במסכה לשיער פגום ולערבב אותה בבית יחד עם בוסטר לשיער פגום ובוסטר לשיער יבש.  

את מחליטה – בבית או במספרה

הסדרה הביתית של פייבר קליניקס כוללת: Fibre Clinix Vibrancy לשיער צבוע – נוסחה המועשרת בחומצה אלפא הידרוקסית (Aha), המעצימה את חיות הצבע ומבטיחה תוצאות ארוכות טווח; Fibre Clinix Fortify לשיער פגום – המחזקת את סיבי השערה ומזינה אותם; Fibre Clinix Hydrate לשיער יבש – מאזנת את רמת הלחות ומסייעת בהגברת האלסטיות; Fibre Clinix Volumize לשיער דק – מספקת תחושת אווריריות ונפח לשיער ו-Fibre Clinix Tame לשיער פריזי – לאפקט חלק ולמניעת קרזול.

בנוסף לסדרה הביתית, השיקה שוורצקופף פרופשיונל טיפול Fibre Clinix משקם הניתן במספרות המותג, ומבטיח לחולל שינוי מיידי במראה השיער באמצעות שלושה שלבים – טיהור, טיפול ובוסט בהתאמה אישית.

הטיהור מתבצע באמצעות שימוש בשמפו Fibre Clinix Tribond המנקה ומכין את מבנה השערה לשלב הטיפול. שלב הטיפול נעשה באמצעות מסכת  Fibre Clinix Tribond בעלת נוסחה עוצמתית, אשר מחדשת את מבנה סיבי השיער הפנימיים והופכת אותם לעמידים וחזקים יותר. בנוסף על זאת, מבנה השערה החיצוני נאטם על מנת להבטיח ברק וחיוניות.

שוורצקופף פרופשיונל, כחלק מקבוצת הנקל העולמית, שמה לה למטרה להיות המותג המוביל בישראל באיכות המוצרים, השירות והחדשנות בשוק מעצבי השיער. סדרתFibre Clinix  החדשה מצטרפת לליין שלם של מוצרים איכותיים, בהם מוצרי שיער למספרות, תכשירי שיער לשימוש ביתי, ערכות טיפוח לגבר ועוד – כולם עומדים בתקנים המחמירים של הנקל-גרמניה. 

מחירים: 109-79 ש"ח, להשיג במספרות ובחנויות של שוורצקופף פרופשיונל, schwarzkopfpro.co.il