מקודם

עינת פרידמן: סוללת את הדרך להצלחה בצמרת

עינת פרידמן. צילום: איתן טל
עינת פרידמן. צילום: איתן טל

עינת פרידמן היא יזמית תקשורת ובעלת משרד יחסי ציבור המתמחה במיתוג בכירים, באמצעות מודל עסקי ייחודי וחדשני אותו פיתחה למיתוג פרסונלי למנהלים.  המשרד שלה אינו עוד משרד ליחסי ציבור, אלא מציג מודל עבודה המבוסס על תוצאות מוכחות בשטח. איך זה עובד?

88 שיתופים | 132 צפיות

בדצמבר 2018 ערכה והפיקה עינת פרידמן, יזמית תקשורת ובעלת משרד יחסי ציבור המתמחה במיתוג למנהלים, את מגזין "המנהלים" של דה מרקר לעיתון "הארץ". כתבת השער במגזין הוקדשה לשחר איילון, מנכ"ל רכבת ישראל שהודח מתפקידו במפתיע, כאשר הפך ל"אחראי" הבלעדי לתקלות הרבות ולפתיחה הכושלת של קו הרכבת החדש מירושלים לנתב"ג. האירוע לא השאיר את פרידמן אדישה: "הבנתי שנעשה לשחר איילון עוול, האמנתי בו ובצדקתו והחלטתי לתת לו במה בה יוכל להביע את עמדתו בפה מלא. ואכן, הכתבה הבלעדית שלנו במגזין 'המנהלים' הגיעה עד לכנסת ושימשה שם כמקור העיקרי לדיון בפרשה".

פרידמן מאמינה, כי יחסי ציבור הם כלי הכרחי ואפקטיבי לחברות, עסקים וארגונים המניע לפעולה, מייצר התרחשות, מעלה על סדר היום ובונה לחברה תדמית נכונה בתקשורת. ומה שנכון לארגונים, נכון גם לדמויות מפתח במשק, מנהלים בכירים בדרגות הגבוהות ביותר, הנדרשים למערך יחסי ציבור הולם, לייעוץ וליווי שוטף מול התקשורת, כמנבא להצלחה מוכחת הכוללת הרחבת הפעילות העסקית וחיזוק המוניטין האישי והמקצועי.

כמי שחיה ונושמת תקשורת זה למעלה מ-30 שנה, ייסדה פרידמן חברה משלה, המתמחה במיתוג אישי, ייחודי וחדשני לדרג הניהולי הבכיר ביותר במשק. לקוחותיה הם מנכ"לים של חברות מובילות בעולמות שוק ההון, הייטק, נדל"ן, אדריכלות, רפואה ופוליטיקה (שרים וחברי כנסת), אך יש לה גם מגוון לקוחות מתחומים אחרים. כולם זוכים לשירות איכותי ומקצועי, השם דגש על מיתוג ובידול הלקוח, חיזוק המוניטין והעברת מסרים בצורה יצירתית, החורגת מדפוסי החשיבה המקובלים בעולם השיווק ויחסי הציבור.

את דרכה בעולם התקשורת החלה פרידמן כיועצת פרסום בעיתונים "מעריב" ו"ידיעות אחרונות". במגזין "פנאי פלוס" של העיתון "ידיעות אחרונות", שימשה יועצת פרסום במשך שמונה שנים. אחרי פעילות ענפה בעולם הפרסום, החליטה לצאת לדרך עצמאית ופתחה את משרדה "עינת פרידמן יחסי ציבור". כיום היא זוקפת לזכותה, בין היתר, אלפי כתבות עבור לקוחותיה בעשרות מגזינים אותם היא מנהלת ומפיקה עבור העיתונות הארצית והכלכלית (מגזין "המנהלים" של דה-מרקר, מגזין "רפואת העתיד" מגזין "שיווק 2020" ועוד).

פרידמן מספרת: "אני עובדת על פי מודל עסקי של תוצאות והצלחות, ומאמינה, כי הפעילות התקשורתית שלי סוללת את הדרך לעתידו המקצועי המובטח של הלקוח שלי. לאחרונה, טיפלתי בלקוח שהיה מנהל בכיר בחברה ציבורית ממשלתית, אחת הגדולות במשק, והגיע אליי חודשיים לפני שסיים את כהונתו כשהוא מלא חששות לקראת העתיד. האיש היה מצטיין בתפקידו ואסטרטג מעולה, אך באופיו, נחבא אל הכלים. עזרתי לו להבין שעליו להתחיל בפעילויות מיתוג ובידול שלו עצמו דרך חשיפה תקשורתית אינטנסיבית, שתסייע לו להגיע אל התפקיד הניהולי הנחשק הבא. אני גאה לספר, כי בזכות מערך יחסי הציבור שבניתי לו, הוא קיבל פניות רבות לתפקידים מעניינים ומתגמלים".

מותג יחסי הציבור של עינת פרידמן (LeadershiPR) הוא מודל עסקי ייחודי, מתקדם וחדשני למיתוג אישי של מנהלים ובכירים בארגונים מתחומים שונים, המביא להארה תקשורתית של המנהלים באור חיובי, חושף את ערכיהם ואת חזונם העסקי והאישי ויוצר את הבידול והמיתוג שלהם בדרכים שונות: החל מחשיפה תקשורתית דרך סיקורים וכתבות תוכן בעיתונים והפקות תוכן במגזינים נבחרים, כמו 'גלובס', 'דה מרקר', 'פורבס', 'מגזין אל-על', 'את', 'לאישה' ועוד, וכן פעילות דיגיטלית בערוצי הניו מדיה – אינטרנט והרשתות החברתיות. מוצר נוסף שהיא מציעה, המביא לתוצאות מוכחות, הוא הכנת המנכ"ל לפרזנטציות, הרצאות בזום ללקוחות ולעובדים ועוד.
"כל לקוח הוא עולם ומלואו וכל אחד הופך לסיפור הצלחה בזכות חשיפה תקשורתית מותאמת ונכונה, התפורה על פי צרכיו. אני נהנית ללוות את לקוחותיי ולייעץ להם לכל אורך הדרך, ושואבת מכך סיפוק רב. ההצלחה שלהם היא, בסופו של יום, גם ההצלחה שלי", מסכמת עינת פרידמן בחיוך".