הזמן המושלם בשנה. צילום: שאטרסטוק
הזמן המושלם בשנה. צילום: שאטרסטוק

המארזים שמכילים רק את מה שאתן צריכות, המגבת שאף פעם לא מפספסת והגבולות שהגיע הזמן לפרוץ. עונת הנסיעות כבר כאן

88 שיתופים | 132 צפיות

איך ומה תארזו

לכי על נייטרלי

קודם כל, לכי על בגדים נייטרלים. את החצאית הייחודית שמתאימה לחולצה די מסוימת תשאירי בבית לנוח בארון לטובת בגדים שמשתלבים בכמה שיותר סטים. (כן, אף אחד לא הולך להלשין עלייך כי נתפסת עם אותה החולצה פעמיים). לא רק תקלי על נשיאת המזוודה ותחסכי ממנה קילוגרמים מיותרים, גם מתפנה לך הרבה יותר מקום לקניות. בגזרת הנעליים עדיף לבחור גם כן בצבעים נייטרלים. פלוס, הן משמשות כמקום אחסון נוסף במזוודה לדברים קטנים.

באופן כללי, מומלץ לגלגל את הבגדים ולהימנע מקיפול. מדובר בשיטה שלא רק תחסוך מקום במזוודה, היא גם תמנע מהפריטים להתקמט בדרך. את ההלבשה התחתוונה עדיף להכניס לשקית בד שתפריד אותם משאר הבגדים. לטובת הסדר והניקיון.

הגודל כן קובע

באריזות, הגודל והמשקל הם שיקולים קריטיים, בעיקר בכל מה שקשור למוצרי טיפוח וסבונים ששוקלים לא מעט, עשויים להתפוצץ בכל עת ולתפוס מקום נחוץ. מותג הדרמו-קוסמטי סבוקלם, מציע שלושה מארזי נסיעות בגדלים הנכונים, בכמויות המדויקות ורק עם מה שאתן צריכות. להורים שבינינו מוצע קייס עם שמן אמבט, אל סבון ושמפו לבייבי, משחת החתלה, קרם פנים ולחות שמתאים גם להורים וגם לתינוקות. וחוברת צביעה ב-59.90 שקלים. כי אייפד זה האובייס.

בול בגודל שצריך. צילום: יח"צ
בול בגודל שצריך. צילום: יח"צ

קחי איתך מגבת

כי אין לך מושג מתי תצטרכי אחת. בין אם החופשה שלך כוללת רביצה בחופי ים פסטורליים, פיקניק טעים בפארק או שפשוט ממש לוהט בחוץ ולמות מהלחות. חשוב לזכור שלא כל בתי המלון או בעלי הדירות ב-AIR BNB יציעו לכן מגבות בכלל או כאלו שעומדות בסטנדרטים שלכן בפרט.

אל תקני חגורת כסף

מעבר להתקף החרדה האופנתי, אין אקססורי שיותר מסגיר את היותכן תיירות עם המון מזומנים שרק מחכים לכייס מחוכם וזריז ידיים. לכי על הבגדים הרגילים שלך, תיטעמי בסביבה ואל תפקירי את התיק שלך ללא השגחה.

תמיד תארזי איתך אקסטרה מטען

בטריות מתות בטרם עת. כבלים נקרעים. זה לא אומר שמגיע לנו לסבול.

כי איך אנחנו אמורות לשרוד בלי הטלפון? צילום: שאטרסטוק
כי איך אנחנו אמורות לשרוד בלי הטלפון? צילום: שאטרסטוק

לבריאות

תשקיעי בגב שלך

נכון, אף אחת מאיתנו לא רוצה להיתפס בלוק של תיירית טיפוסית. אבל עם בריאות לא משחקים ועל כן, חשוב שתשקיעי בתיק גב איכותי ומספיק גדול שמכיל את כל הדברים שתצטרכי לאורך היום: בקבוק מים גדול, דאודורנט, מגבונים, קרם הגנה, משהו לנשנש וכמובן – מקום לרכישות עתידיות. (בכל זאת, אנחנו אנושיות). בקיצור, תשאירי את הקלאץ' לחלק של הערב.

הגנה הגנה הגנה

עוד מימי הקייטנה העליזים אנחנו מכירות בחשיבות השימוש במקדמי הגנה בחשיפה לשמש. גם באופן יום-יומי אבל בעיקר בחופשות בהן אנחנו מבלות לא מעט זמן מתחת לשמש. את ההשפעות המזיקות של קרני השמש כולנו מכירות (כוויות, האצת תהליכי הזדקנות וסיכון מוגבר ללקות בסרטן העור זו רק ההתחלה) ובכל זאת, כמה מאיתנו מחזיקות קרם הגנה בתיק? מארז הנסיעות החדש של סבוקלם מכיל לא רק קרם לחות עם מקדם הגנה, אלא גם סבון פנים ומים מיסרליים ב-59.90. כדי שתוכלי לחסוך מקום, מבלי לחסוך על העור שלך.

הגנה לפני הכל. צילום: יח"צ
הגנה לפני הכל. צילום: יח"צ

לנפש

תטיילי לבד, לפחות פעם אחת

אם עדיין לא נסגרת על חופשה או פרטנרית ראויה, זה הזמן לספר לך שטיולי סולו הם מסוג הדברים שלא מבינים עד שלא מנסים. החששות ברורים, אבל זו הזדמנות נפלאה להתחבר לעצמך במובן הכי קלישאתי וטוב שיש וליהנות מהזמן לחשוב לבד, לחדד את הכישורים החברתיים שלך, להקשיב לעצמך בלי רעשי רקע ולהיות אנוכית בקטע מעצים. בקטע של תעשי מה שאת אוהבת ומה שאת חושבת כמו שגלי עטרי התכוונה. טיול לבד זו הזדמנות מעולה לפנות לעצמך זמן בבית מלון מפנק, להתמרח במסכת פילינג אנזימטית, סרום מעשיר, קרם לילה, מים מיסלריים (כי ניקיון זה חשוב) וקרם לחות עם מקדם הגנה שמחכים לך בערכת הנסיעות "אינוביישן" של סבוקלם.

תעשי את זה לבד, תודי לנו אחר כך. צילום: שאטרסטוק
תעשי את זה לבד, תודי לנו אחר כך. צילום: שאטרסטוק

תפרגני לעצמך במסעדות יוקרה בצהריים

עסיקות או לא להיות זה הכי אנחנו. אנחנו רק מזכירות שרוב המסעדות, בעיקר השוות שביניהן, מציעות בשעות הצהריים מנות ספיישל ודילים מיוחדים במחירים נוחים. לרוב תפריטי הצהריים יכללו יותר מנות או אפשרויות משביעות – בפחות כסף. הכי אהבנו. משם תמשיכי לשופינג לטובת חילוץ עצמות. הרי סתם גלגלת גרביים, השתמשת במארזי נסיעות וחסכת מקום במזוודה.

כל המוצרים של סבוקלם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ונמצאו מתאימים לעור רגיש. ניתן להשיג ברשת סופר פארם, רשת BE, בתי המרקחת של קופות החולים ובתי מרקחת פרטיים נבחרים.