מקודם

לא עוצרות לרגע: נשים מעוררות השראה

עינבל לוי וליטל פוניס. צילום: יח"צ
עינבל לוי וליטל פוניס. צילום: יח"צ

קוסמטיקאית ונומורלוגית מספרות לנו על הקריירה שלהן לצד החיים הפרטיים ואיך הכל משתלב יחד

88 שיתופים | 132 צפיות

ליטל פוניס

ליטל פוניס. צילום: יח"צ
ליטל פוניס. צילום: יח"צ

קוסמטיקאית, מומחית לבעיות עור, בטכנולוגיות מתקדמות

ההתחלה 
״עבדתי בהנהלת חשבונות, יום אחד ישבתי במשרד והרגשתי שאני חייבת לעשות במקצועי, שינוי מיידי. הלכתי לאבחון מקצועי ומצאו שאני אדם  שאוהב אנשים, יצירתית ואוהבת אסתטיקה.

החלטתי ללמוד כל מה שקשור בתחום היופי. נרשמתי ללימודים לאחר קבלת מילגה מביטוח לאומי, עזבתי את עבודתי ובמקביל ללימודיי עבדתי במספרה וביצעתי את כל המוטל עליי החל מלחפוף ולשרת לקוחות. ידעתי בליבי שיום אחד תהיה לי קליניקה משלי.

בהתחלה למדתי טיפולי יופי קצרים, כגון: עיצוב גבות, לק ג׳ל, ופדיקור, התחלתי לעבוד ולאסוף לקוחות. אבל הרגשתי שעוד משהו חסר לי, ונזכרתי שכאשר הייתי חיילת סבלתי מאקנה ומאוד התביישתי בו, באותו רגע החלטתי שזה יהא ייעודי לעזור לנשים לאהוב את עצמן מחדש ולטפל להן בעור הפנים.

נרשמתי ללימודי קוסמטיקה מקצועית לטיפולי פנים, שנמשכו שנתיים ולאחר מכן המשכתי בקורס המרחיב של קוסמטיקה פרא רפואי. במקביל, עזבתי את המספרה וגם את עיר מגוריי נתניה, ועברתי לתל אביב. לאחר שסיימתי את לימודי הקוסמטיקה, פרשתי מהלק ג׳ל והתחלתי להתרכז בטיפולי פנים מתקדמים, ולעזור לנשים להיות יפות יותר ובעלות בטחון עצמי״.

הקליניקה שלי
״בקליניקה שלי אני מתמחה בביצוע טיפולים בבעיות עור שונות, כגון: פיגמנטציה, אקנה נוער, צלקות פוסט אקנה, אנטי איגיינג וחידוש של עור הפנים. כל הטיפולים מתבצעים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ביותר עד לקבלת תוצאות מצויינות. איני מרפה עד שהמטופל מקבל תוצאות ששנינו מרוצים״.

מה מייחד את השירות שלך?
״לעולם איני שוכחת את תחושת חוסר הביטחון שחוויתי, ואני מלווה את כל הנשים בתהליך בהמון הכלה, והזדהות עם תחושת חוסר הביטחון והאהבה העצמית, וגורמת להן להתאהב בעצמן כל יום מחדש. בקליניקה ישנה אווירה משפחתית, עם יחס אישי ותשומת לב לנשים, מכל מין, דת, גזע, מצב כלכלי״.

החלטה מקצועית שלקחתי
״החלטתי לוותר על כל הלקוחות שבאו אליי לטיפולי פדיקור וכדומה, ולהתרכז רק בטיפולים של בעיות עור. זוהי החלטה קשה, לוותר על הכנסה כלכלית בטוחה, וללכת על פי הייעוד שהצבתי לי. לא קל היה לוותר, וזה לווה גם בחששות של מה יהיה? כמי שמכלכלת את עצמה לבד, בלא עזרה כלכלית של אף אחד״.

מה את אוהבת לעשות ברגעי הפנאי?
״אוהבת ללמוד המון קורסים בתחום הרוח, להתנדב ולעזור לנזקקים ולקשיי יכולת, זה עוזר לי לא לשכוח מהיכן באתי ולהשאר בגובה העינים״.

שאיפה מקצועית לעתיד
״לפתוח קליניקה גדולה עם 5 חדרי טיפול מצויידים ולהמשיך לעזור לנשים״.

איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
"אני יודעת שעוד כמה שנים העסק שלי רק יפרח ויתרחב לקהלים נוספים, אני רואה את עצמי מנהלת  כמה סניפים ואחראית על צות גדול של עובדות. אני פה לנשים שחשוב להן: ההופעה, האיכות והתוצאות הנפלאות".

״השמיים הם הגבול, אך צריך לחלום בצעדים קטנים ולהתקדם עקב לצד אגודל. בנוסף חשובה סביבה תומכת, קרקע רכה לנחות בה כשדברים לפעמים לא זורמים ובעיקר צוות לחלוק איתו הצלחות״

לפרטים נוספים ולתיאום פגישה טל׳: 052-8553600 | פייסבוק | אינסטגרם

עינבל לוי

עינבל לוי. צילום: בינימין אדם
עינבל לוי. צילום: בינימין אדם

מנהלת המרכז לנומרולוגיה וצמיחה אישית

ההתחלה
"אל הנומרולוגיה הגעתי עקב פיטורי מעבודתי. במשך 10 שנים עבדתי כמעצבת גרפית ופוטרתי 10 פעמים. לא הבנתי מה לא בסדר איתי ואיך בחורה מוכשרת כמוני אינה מצליחה להחזיק בעבודתה.

מסביבי אנשים היו מסופקים מהעיסוק שלהם ואני רק חיכיתי שהסופ״ש יגיע. הרגשתי תסכול וזה הקרין לתחומים נוספים בחיי: בטחון עצמי ירוד, פסימיות, ציניות, שקלתי יותר, קנאתי באחרים שמצליחים".

החלטה משנת חיים
״המפנה קרה לאחר הפיטורים האחרונים. פגשתי חברה שזרקה לי "אולי תחליפי פשוט מקצוע?" בהתחלה נעלבתי, אח"כ חשבתי שאולי באמת כדאי לי להחליף מקצוע, אך לא ידעתי למה ופחדתי ששוב אכשל.

החלטתי לפעול למרות הפחד ולחפש מה עוד מחכה לי. פניתי לנומרולוגית לייעוץ, הגעתי סקפטית ויצאתי המומה. הבנתי שהייתי במסלול חיים שלא התאים לי. החלטתי ללמוד נומרולוגיה ולגלות מה עומד מאחורי המספרים, ואז גיליתי שהיעוד שלי הוא להראות לאנשים שתמיד יש כמה פתרונות לכל בעיה ורואים אותם במספרים ובשם״.

המרכז שלי
בתחילת הדרך לימדתי בכל מיני כיתות, ותמיד חלמתי שיהיה לי מרכז משלי, שיהא בית לנשים שרוצות ללמוד, להעשיר עצמן ולהיפתח לשינויים שהחיים מזמנים.

כיום יש לי מרכז לנומרולוגיה וצמיחה אישית ובו מגוון מסלולי לימוד, החל מקורס בסיסי להבנת חיינו מהמספרים, דרך קורס מקצועי למי שרוצה מקצוע חדש, וגולת הכותרת הינה קורס ייחודי בארץ אשר מכשיר נשות מקצוע להיות מורות ומנהיגות, ואף ללמד נומרולוגיה״.

מה את עושה ברגעי הפנאי?
״אני מאמינה שהגוף והנפש פועלים יחדיו ולכן אני רצה 3 פעמים בשבוע.היום שלי נראה אחרת בימים של ספורט וזה משהו שאני עושה נטו לעצמי״.

יעד מועדף
״כעקרון חופשה בחו"ל ולא משנה איפה, עושה לי את זה בגדול, כי כל יום אני נמצאת במקום חדש וזה מעניין ופותח את הראש.

שבתי השבוע מטיול של חודש באוסטרליה ואהבתי במיוחד את הנופים הפראיים של יערות העד, הבנתי כמה אנחנו כבני אדם קטנים ביחס לטבע״.

ספר שאת ממליצה
״4 הסכמות של דון מיגל רואיס, זה התנ"ך שלי. 4 חוקי יסוד חשובים לחיים טובים שכל אחת יכולה ליישם ובאמת להנות ולהרגיש סיפוק ותשוקה בחיים וזה הכי חשוב״.

איתי בכל מצב
״אודם אדום ואודם נטורל. כשאני בפגישות כל היום מחוץ למשרד – אודם משדרג ברגע את כל הלוק, ומרגיש לי טיפ טופ״.

טיפ חשוב להצלחה
״אם לא טוב לך תעיזי ותשני. חפשי תשובות לא רק במקום ההגיוני והבטוח. אין עירבון לכלום והחיים מלאי הפתעות למי שמוכנה לצאת מאיזור הנוחות ולנסות דברים חדשים.

לפתע תגלי שדווקא מתוך המשבר תמצאי עולם חדש של אפשרויות מדהימות. לחיות בהתלהבות ותשוקה״.

לפרטים נוספים טל׳: 052-8705128 |  פייסבוק  עינבל לוי – המרכז לנומרולוגיה וצמיחה אישית |  לאתראינסטגרם