מקודם

נשות עסקים מבטיחות 2021

מוגש מטעם שוש רוטנברג

88 שיתופים | 132 צפיות

עו״ד מהא מנצור עלי

עו"ד מהא מנצור עלי. צילום: פרטי
עו"ד מהא מנצור עלי. צילום: פרטי

שתפי איך החלטת לצאת לדרך

"החלטתי לתת לעצמי הזדמנות, על אף שנקודת הזינוק שלי החלה מעמדה חברתית עם חלוקת תפקידים ברורה. סבי ז"ל אחד ממנהיגיה הדתיים של העדה הדרוזית, ואבי הוא חתן פרס ישראל על מפעל חיים. אמי אינה ילידת הארץ, והתרבות שספגה בארצה, עיצבה את השקפת עולמה. היא עודדה אותי לכתוב יומן שקראה לו 'יומן חלומותיי', וכך הובילה אותי להציב מטרות מגיל צעיר. בגיל 10 בזמן שבנות גילי שיחקו בחצר, אני התיישבתי, לרוב, בסלון הגדול של סבי ז"ל, והקשבתי לאורחים הרבים שהגיעו, ובעיקר הקשבתי לחכמת חייו של סבי. כשהודיעו  לסבי שיופקע חלק מאדמות שבבעלותו, אני מרוב הזדהות עם סבי כתבתי 'ערעור' – סבי התרגש ואמר לי: אם היית בן, יכולת להיות עורך דין מוכשר. עניתי לסבי כי אני אמשיך להיות בת, אבל אהיה עורכת דין".

תארי לנו את המסלול שלך

"תחילה למדתי מדעי המדינה בחיפה, ומשפטים בבר אילן, סיימתי בהצטיינות. הייתי עוזרת הוראה, כיהנתי, וממשיכה לכהן, כדירקטורית בחברת החשמל, נמל אשדוד ואח' וכיום בתעשייה האווירית.

"אחת מהשקפות העולם שאמי נטעה בי: 'אדם שלא מציב לעצמו מטרות, יעבוד לעולם עבור אנשים שהציבו לעצמם מטרות'. לכן חשוב מדי פעם לעצור ולחשוב על מה שאנו רוצות ולא חייבות"

איך את משלבת קריירה עם משפחה? 

"את בעלי עאדל הכרתי בלימודיי בבר אילן –אנחנו שותפים בחיים ובעבודה במשרד, ששנינו בנינו. אני אמא ל-3 ילדים, ולעוד ילד, גלעד. הוא ילד שנפלה בחלקי הזכות להצילו מתחת לגלגלי רכב שעלה עליו, עת חצה כביש, אז היה בכיתה ב'. כיום הוא סיים לימודי משפטים וראיית חשבון. להיות אימא לילדים צעירים, כשיש לך קריירה, זה מאוד קשה, יש המון לחץ חברתי. לא אוותר על העבודה, זה ויתור על ההגדרה שלי את עצמי. בדירקטוריונים כל פעם ילדתי אחד מילדיי, לא וויתרתי נהגתי לקחת את התינוק איתי לישיבות, ויצאתי מדי פעם להפסקת הנקה. אני אימא גאה, לאחרונה בני בכורי אדם סיים כיתה י"ב בבית הספר הריאלי בחיפה ובטקס למסיימי הצטיינות יתירה, אמרו עליו מוריו ומחנכיו, שהוא הצליח לשלב בצורה נפלאה הצלחה עם ערכים".

האם לדעתך בכל הקשור לענין המגדרי תקרת הזכוכית נשברה?

"הזכוכית נסדקה, השאיפה למצב שמגדר לא יהיה חסם. כיו"ר ועדת ממשל תאגידי, קיימות ואח' בתע"א עושה לקביעת יעדים, תכנון כוח אדם בראייה מגדרית, יצירת מקום עבודה תומך משפחה, לצד חיזוק האמונה במסוגלות העצמית אצל הנשים ללא רגשי אשם ופחד מכישלון".

נודע לנו כי הייתה פניה אלייך להיכנס לחיים הפוליטיים

"כן פנתה אליי אישיות בכירה, לא חשבתי שהזמן בשל לכך. השאיפה להגיע לפסגה גבוהה, לא כדי שיראוני, אלא כדי שאוכל להביט אל העולם. באפלד אמר כדי להצליח, אתה צריך מעט מאד, לקבל החלטות נכונות ולהימנע מקבלת החלטות שגויות. ראיתי שיהא לא קל, היום הרוב סבור: לקיים שוויון זכויות, בבחינת מתנה שאותו רוב מואיל בטובו, ומעניק למיעוט!!  המחלוקת קיימת, החכמה לנהלה, מתוך הסכמה על כללי התנהגות במצב של אי הסכמה".

“בתקופת כהונתי בדירקטוריונים יצא שכל פעם ילדתי אחד מילדיי, לא וויתרתי נהגתי לקחת את התינוק איתי לישיבות, ויצאתי מדי פעם להפסקת הנקה. לאחרונה אמרו חבריי בתעשייה האווירית: בלחצים שאת עומדת, לא היינו עומדים. כנראה את קורצת מחומר מיוחד”

בתמונה: מהא מניקה את בנה במהלך ישיבה. צילום: פרטי
בתמונה: מהא מניקה את בנה במהלך ישיבה. צילום: פרטי

עאדל ומהא עלי, משרד עו"ד | adelm@013.net | פייסבוק

עו"ד נחמה אופק

בעלת משרד עורכי דין בתחום דיני משפחה

עו"ד נחמה אופק. צילום: פרטי
עו"ד נחמה אופק. צילום: פרטי

קצת אודותייך ותחום עיסוקך?

"לימודיי הפורמליים כוללים תעודת הוראה, הנחיית קבוצות הורים, תואר ראשון במדעי החברה, תואר ראשון במשפטים, מגשרת מוסמכת מטעם לשכת עורכי הדין, ומוסמכת בעריכת ייפוי כוח מתמשך. אני בעלת משרד בתחום דיני משפחה, משרד בוטיק שהוקם ב-1983. שנים רבות הייתי חברת ועדות אבחון של משרד העבודה והרווחה, ונציגת ציבור בבית הדין לעבודה. היות ואני חובשת גם את הכובע הטיפולי, בנוסף לכובע המשפטי בחרתי לעסוק בתחום דיני המשפחה ולאחרונה בעיקר בייפוי כוח מתמשך וזאת מתוך הבנת המורכבות הרגשית בקונסטלציה המשפחתית. בשל העובדה שאני  עוסקת בהסכמי גירושין, הסכמי ממון, עריכת צוואות  ובהגשת בקשות לאפוטרופסות.  היה  זה אך טבעי ומתבקש בעבורי להתמחות בנושא חשוב זה ולהתמקצע גם בעריכת ייפוי כוח מתמשך. אני רואה בתיקון חוק האפוטרופסות, כבשורה בתחום זכויות האדם".

הסבירי לנו  מהו ייפוי כוח מתמשך, ומדוע את רואה בתיקון החוק כמהפכה ושינוי עצום?

"ייפוי כוח מתמשך, הינו מסמך משפטי, המאפשר לכל אדם בגיר לקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו אם וכאשר הוא לא יהא כשיר לטפל בכך בעצמו. מיד עם החלת חוק זה, הבנתי את גודל המהפכה שהוא עשוי לחולל, אני רואה בכך שינוי עצום. מדובר למעשה בגישה חדשה שבבסיסה אוטונומיה של היחיד, ועיקרון ההחלטה העצמית על חייך. זכור לי מקרה, שבו אדם שחלה והועבר להוספיס, לא יכול היה לדאוג לענייניו, והיה צורך בלוגיסטיקה שלמה של בני המשפחה, שהיו צריכים להתמודד עם העניין. ייפוי כוח מתמשך היה פותר ופוטר לחלוטין את המשפחה מהתמודדות קשה וארוכה עם הרשויות. המשמעות: לקחת אחריות על חייכם.

ייפוי הכוח המתמשך הינו ההשלמה הראויה והמתבקשת, למעטפת שירותי הייעוץ המשפטי, שאני מעניקה במסגרת תחום דיני המשפחה. המהפכה טמונה בכך שייפוי הכוח המתמשך אינו טעון החלטת בית המשפט, זהו מסמך אישי לחלוטין, ומי שחותם על ייפוי כוח מתמשך לא יזדקק לאפוטרופוס. המשמעות  שאדם יכול לומר: wרק אני קובע פהw. אני לוקח את גורלי בידיי, ומחליט כיצד ייראו חיי ומה ייעשה ברכושי, אם וכאשר לא אהיה כשיר".

מה לדעתך היתרונות הבולטים של השירות שלך?

"כבעלת ניסיון רב תחומי, אני מנתחת את הבעיה על כל היבטיה, ומחפשת את הפתרון המשפטי האופטימלי לאנשים בעת משבר משפחתי כזה או אחר בפישוט התהליכים, הקלה על סבלם בנועם, אורך רוח ורגישות רבה. הניסיון התעסוקתי ארוך השנים בדיסציפלינות השונות, מאפשר לי להתמקד בהיבטים הרחבים של הבעיה המוצגת לי, כשהפתרון המשפטי מותאם".

מהו הסיפוק הכי גדול בעבודתך?

"אחרי שנים רבות של עשייה. כיום, כשאני מתבוננת על שנות העבודה הרבות, בעבורי הסיפוק הגדול הוא העזרה, אני עובדת מתוך התחושה שאני יכולה לסייע לאדם במצב קיצון, ויותר מזה – לחסוך מהמשפחה את הסבל שאינה חייבת לעבור. חשוב לי לטפל בכל לקוחותיי בכפפות משי, תוך התחשבות במצב המשפחתי המורכב".

מהו מקור ההשראה שלך?

"מקור ההשראה שלי הינם הוריי, שהגיעו לארץ לפני קום המדינה, בעליית הנוער, ללא משפחה, התיישבו בקיבוץ ספר, בנו מולדת והקימו משפחה. אני, על ברכי האידיאולוגיה עליה גדלתי, הקמתי משפחה, ובניתי קריירה המתאימה לשאיפותי האישיות ולמבנה אישיותי. כיום, כשאני מתבוננת על בניי, אני רואה את המשך הדרך שהתוו לי הוריי,  שילוב ציונות, נתינה, בניית משפחה לצד קריירה, וזה ממלא אותי בסיפוק ובאושר".

״ייפוי כוח מתמשך, הינו מסמך משפטי, המאפשר לכל אדם בגיר לקבוע כיצד ועל ידי מי יטופלו ענייניו. אם וכאשר הוא לא יהא כשיר לטפל בכך בעצמו. מיד עם החלת חוק זה, הבנתי את גודל המהפכה שהוא עשוי לחולל, אני רואה בכך שינוי עצום״

03-9231234 | Nechama@ofeklaw.com | פייסבוק

שירן ביטון

בת 30. נשואה ואמא לשלושה. בעלת קליניקת בוטיק B-Matrix

שירן ביטון. צילום: סיוון ספיר
שירן ביטון. צילום: סיוון ספיר

ספרי לנו על B-matrix

"מדובר בפעילות חוץ תאית הגורמת לאיחוד והתפתחות תקינה של התאים ברקמת החיבור וזאת מטרת הטיפולים בקליניקה. הקליניקה שלי מספקת מכשור מתקדם, ידע ושנים של ניסיון. באמצעות התאמה מדויקת של טיפול לכל לקוח costume- made אנו יכולים לייצר תוצאות מהירות וארוכות טווח".

אז איך באמת הגעת לעולם האסתטיקה?

"אני מרגישה שנולדתי לעסוק בתחום וכל החיים באמת הובילו אותי לשם. כבר לפני כעשור התחלתי לעסוק בעולם הטיפולים החדשניים בתחום האסתטיקה והייתי בין החלוצות לעבוד וללמד על המכשור מתקדם ביותר בארץ ובעולם שהיום נחשב כפורץ דרך. צברתי אלפי שעות ניסיון ועזרתי לאלפי לקוחות להגיע לתוצאות מהפכניות".

מה לדעתך היתרונות הבולטים של קליניקת B-Matrix מקליניקות אחרות?

"שיטת טיפול ייחודית וחדשנית המשלבת מספר טכנולוגיות מתקדמות במטרה לשיפור מקסימאלי של האזור בו בוחרת הלקוחה לטפל. בקליניקה שלי לקוחות מוצאות אוזן קשבת למטרות בגינן הגיעו אלי, מקבלות יחס וליווי אישי לאורך כל התהליך ומצליחות לראות תוצאות במהירות. B-matrix הינה קליניקה המובילה לחדשנות אסתטית שהיא שינוי חיים שלם".

אלו טיפולים מתבצעים בקליניקת B-Matrix?

"טיפול מתיחת העור ללא ניתוח Forma ול -Fractora, טיפול בצלוליטיס, שומן עיקש וסימני מתיחה, הסרת שיער בלייזר כל אזורי הגוף כולל פנים ללא כאב, טיפולים להבהרת כתמים באמצעות קרן אור, טיפולים למיצוק עור הידיים, צוואר, מחשוף ובטן והתאמת שגרת טיפול פעילה למניעת הזדקנות העור".

מיהו קהל היעד המגיע לקליניקה? 

"נשים שרוצות לשפר את מראה הפנים והגוף שלהן בצורה טבעית וללא פעולות פולשניות. הרבה נשים מבינות שהמראה שלהן משפיע על הביטחון העצמי שלהן ועל האופן שבו הן משדרות לסביבה והן רוצות להרגיש טוב יותר עם עצמן ללא צורך בשימוש בפילטרים ברשתות או שימוש מוגזם באיפור. אני מגלה שכשנשים משקיעות בעצמן הן נמרצות יותר, אנרגטיות ורמת האושר שלהן עולה וזה ניכר גם בהישגים אישיים ומקצועיים".

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

"אני מאמינה שההחלטה הטובה ביותר שעשיתי הייתה להמשיך את דרכי ללא שותפים, ולהתקדם עם השם שלי והמותג שלי. המשמעות הייתה השקעה כלכלית גדולה וללא פשרות ברכישת המכשור המתקדם ביותר ומוצרים יוקרתיים מהמובילים בתחום".

ספרי על מכשיר הדגל של קליניקת B-Matrix?

"לאחר כעשור שבו צברתי ניסיון במגוון רחב של מכשירים שונים בטכנולוגיות מתקדמות  והדרכתי קליניקות ומרפאות בארץ, החלטתי שבקליניקה שלי אבחר בטוב ביותר. לכן, בחרתי במכשיר ה-Optimas של חברת Inmode. המכשיר מניב תוצאות מרהיבות הנשארות לאורך זמן, ללא כאב ומתוצרת כחול לבן".

טיפ ממך איך לשמור על עור בריא וזוהר: 

"לא לוותר על עצמך ולעצמך. ככל שנזכור לטפל ולטפח את העור מוקדם יותר, כך נוכל ליהנות מעור מוצק, רענן ובריא במראה טבעי לחלוטין ולהימנע בעתיד מפעולות פולשניות וניתוחים. אני מציעה לכל מי שקוראת שורות אלו להתחיל כצעד ראשון והכרחי לשים קרם הגנה באופן יומיומי על כל חלקי הגוף החשופים לשמש, ולא רק בפנים, ורצוי המכיל  SPF 50".

״אני מגלה שכשנשים משקיעות בעצמן הן נמרצות יותר, אנרגטיות ורמת אושר שלהן עולה וזה ניכר גם בהישגים אישיים ומקצועיים״

03-5048800 | אתר | פייסבוק | אינסטגרם

ד"ר מננה דן

רופאה לאסתטיקה ובעלת מרפאות

ד"ר מננה דן. צילום: עופר עמרם
ד"ר מננה דן. צילום: עופר עמרם

מעט עלייך ועל הכשרתך המקצועית?  

"במקצועי הראשון הנני רופאת ילדים, ובשל אהבתי הגדולה לילדים, ואת ההדדיות ביננו, ניתן אף לראות בפגישותינו במרפאותיי, הן על ידי החזרת אהבתם וחיבוקם הגדול, אליי. ב-15 השנים האחרונות אני עוסקת ברפואה אסתטית, היות ומאז שאני זוכרת את עצמי, אני נמשכת ואוהבת תחומי אמנות ועיצוב. לכן, לפני 15 שנים כשנולד תחום הרפואה האסתטית, הבנתי שזה הדבר שרציתי כל חיי".

מה היתרון הבולט המבדל אותך ממתחרייך?

"מה שמבדל אותי מרופאים אחרים הינו הכישרון הטיבעי המולד שלי, העיסוק שלי באמנות ביום יום, הראיה האמנותית, חוש העיצוב והפיסול וידיים עדינות מאוד שבאות לידי ביטוי במיוחד בתהליך ההזרקה עצמה כאשר המטופלות מספרות שלא חשו שום כאב בתהליך".

ספרי לנו על הטיפולים האסתטיים בקליניקה?

"בקליניקה מתבצעים כל מגוון ההזרקות הקיימים. זאת לאחר מספר התמחויות רב מאוד, גם בארץ וגם בעולם. (צרפת, מונקו, איטליה, ספרד, לונדון, רוסיה ועוד). פיסול ועיצוב פנים, בניית קו לסת, פיסול אף, הרמת פנים ללא ניתוח, חידוש ושיפור איכות העור, מיצוק צוואר, ודקולטה (מחשוף)".

טיפים לשמירת מראה עור צעיר, יפה וזוהר?

"אני ממליצה להתחיל בטיפולים כבר בגיל צעיר ולהקפיד על הגנה מהשמש. לחות איכותית לעור, וביקור במרפאה האסתטית, אחת לחצי שנה".

מה כלול בתהליך, שהמטופלות צריכות לצפות לו?

"למרפאתי מגיעות מטופלות לייעוץ ואיבחון ראשוני, כשהדגש הינו ביקור אצל רופאה ולא אצל יועצת יופי או קוסמטיקאית. אחר האבחון, אני בונה תכנית עבודה אישית לפי מצב גיל המטופלת, סוג עורה, ומרקם העור שלה. המטופלת מקבלת הסבר לגבי שאלותיה או
לבטיה וביחד עימה, ולאחר תיאום הציפיות, מגיעים להחלטה משותפת הנכונה לה ביותר".

מה היתרונות של טיפול אסתטי, ללא ניתוח?

"טיפול אסתטי ללא ניתוח, הינו טיפול שאינו מצריך זמן החלמה, מתבצע בפעולה פשוטה שאינה כואבת, במהלך מספר דקות. בטיפול ניתן אילחוש קל, שאינו גורם לסיבוכים שיכולים להיות במהלך או לאחר הניתוח. אין צורך  בהרדמה, אין זיהומים, והתוצאות הטובות מובטחות. זהו תהליך הפיך שניתן לשפר, והדגש שלי,  שאם יחלו  טיפולים אסתטיים בגיל צעיר, אין שום סיבה להגיע לפעולה ניתוחית. הביקורים השנתיים במרפאה שלי, שומרים תמיד על העור: חיוני, מואר ואלסטי".

ד"ר מננה דן בפעולה. צילום: עופר עמרם
ד"ר מננה דן בפעולה. צילום: עופר עמרם

למי מתאימים טיפולים אסתטיים?

"הטיפולים מתאימים לכלל האוכלוסיה: נשים וגברים כאחד, מגיל 18 ואילך. יש לציין שטיפולים אסתטיים אלו גורמים לאנשים לתחושה של ביטחון, אושר, רוגע נפשי ושמחה".

״מה שמבדל אותי מרופאים אחרים הינו הכישרון הטיבעי המולד שלי, העיסוק שלי באמנות ביום יום, הראיה האמנותית, חוש העיצוב והפיסול וידיים עדינות מאוד שבאות לידי ביטוי במיוחד בתהליך ההזרקה עצמה כאשר המטופלות מספרות שלא חשו שום כאב בתהליך״

טלפונים לקביעת תורים בקליניקות: סניף ראשון לציון: 03-6112770 | סניף גדרה: 08-9404191  | 055-9174531

היהלום של עולם האסתטיקה: ד"ר מריאנה בר-לב

בעלת מרפאות אסתטיקה ונסיון רב שנים המעניקה טיפולי אסתטיקה יחודיים לכל סוגי העור כולל פיסול הפנים מחדש

ד"ר מריאנה בר-לב. צילום: פרטי
ד"ר מריאנה בר-לב. צילום: פרטי

איך התחלת את דרכך בתחום?

"22 שנים אני עובדת בקהילה עם אוכלוסיה חולה מאוד, מדי יום תומכת במשפחות במצב קשה, רציתי להיות בצד המשמח. הרגשתי שרפואה אסתטית מאפשרת לי לעשות אנשים שמחים יותר, לכן לפני שנים החלטתי ללמוד את התחום בצורה הטובה ביותר. לאחר לימודיי בארץ, התחלתי לנסוע ללימודים בחו"ל כדי להשתלם ולהעשיר את הידע שלי, עד כדי כך לקחתי זאת ברצינות רבה, שכיום אני מדריכת רדיאס בישראל, מדריכת מרץ העולמית בישראל. הגשמתי את יעודי ללמד רופאים צעירים ובוגרים שרוצים לעסוק בתחום בדרך הטובה והבטוחה ביותר. בתחילת דרכי למדתי והתנסיתי על משפחתי וחבריי הקרובים, שמאוד רצו שאלמד, כי סמכו רק עליי. אגב כולם לקוחותיי עד עצם היום הזה".

מה הן שיטות הטיפול בקליניקה?

"שיטת הטיפול נבחרת בקפידה, בהתחשב בבעיה העורית ממנה סובל המטופל. לאחר מילוי שאלון רפואי, יעוץ מקצועי ואיבחון מקיף, אנו מבצעים תיאום ציפיות, ואם המטופל אכן מתאים לטיפול, מבצעים אותו. אם המטופל אינו מתאים לטיפול, אומר לו זאת בעדינות. בקליניקה שלי האמינות ללקוח הינה מעל הכל, אני אוהבת שיוצאים מרוצים מתוצאה, וכמובן שתהיינה אפס תקלות".

מה מייחד את השירות שהנך מעניקה ללקוחותיך?

"קודם כל יחס חם ואישי, אך ורק אני מבצעת את הטיפול, הלקוח יכירני באופן אישי, ואת מנהלת הקליניקה שלי, ליאת זנו אזולאי, אשר צועדת איתי לאורך שנים. אני מבצעת טיפולים משולבים, הכוללים חומרי מילוי, לרבות: בוטוקס, חומצה היאלורונית וקלציום, והכל תוך שימוש בטכנולוגיות שונות. הכל נבחר בקפידה, החומרים מאושרים ע"י משרד הבריאות ו-FDA. על מנת שנוכל לקבל תוצאות טיפול כראוי, חייב להיות טיפול מורכב ומשולב, המתייחס לנפחים בפנים, ואיכות העור. לכן סוד השיטה שלי הוא, לגעת בכל שכבות העור. הפנים מחדש. לקוחה אינה צריכה לחזור בזמן, אלא לטשטש את השנים. לצאת טבעית שלא ישאלו 'מה הזריקו לך?' אלא שיגידו לה 'מה עשית שאת נראית כל כך טוב?'".

ספרי על רגע שזכור לך במיוחד במהלך הקריירה?

"את האמת לאורך הקריירה שלי, היו המון סיפורי הצלחה, אך לפני כשנה הגיעה אליי אשה, עם נפיחות רבה בשקעי העיניים, שעברה טיפול שלא צלח, במקום אחר. הלקוחה לא יצאה מביתה, אך מאידך, חתונת בתה קרבה, והרי ידוע שאי אפשר לברוח מתמונות החתונה. האשה הגיעה אליי בהמלצת חברתה שהינה מטופלת שלי. נפגשנו והחלטתי שאני לוקחת אותה כפרוייקט. ביצעתי המסה של החומר הקיים, שהוזרק בעבר, ולאחר מכן הזרקתי חומר מילוי בשיטה שלי. התהליך ארך שלושה חודשים והצלחנו לבצע את הבלתי ייאמן. כשקיבלתי את התמונה מחתונת בתה, הלקוחה שלי נראתה מעולה, עם ביטחון עצמי, מחוייכת ומאושרת. הרגשתי גאווה בעבודתי, וידעתי שאני במקצוע נכון. הרי זאת שליחות שלנו הרופאים, לתת לאנשים להרגיש טוב עם עצמם מול הראי ומול אנשים. אין מחיר לנפש".

מה מצפה לנו בתחום האסתטיקה בשנת 2021?

"העולם האסתטי מתקדם יותר לכמה שפחות ניתוחים, ולשיטות פחות טראומטיות, ויותר שיטות טיפול המחליפות ניתוח, (אם הלקוח מתאים כמובן). אני אוהבת מראה טבעי, לכן מתקדמת עם המטופל בעדינות ובשלבים כדי להכירו. 2021 תהא שנה שבה גם הקלציום יקבל במה בנוסף לחומרי מילוי קיימים, ליפט (מתיחה) בצורות שונות, ותתקבלנה תוצאות מדהימות".

טיפים לקוראות לשמירה על עור יפה ובריא?

"קודם כל, חשוב להתחיל טיפולים אסתטיים בזמן  שלא יהיה מאוחר מדי, אני ממליצה להתחיל טיפולים סביב גיל  27-30 כדי למנוע  הזדקנות העור. לא להמתין שהמצב לא יאפשר טיפול אסתטי. שנית, חשוב לזכור שבארצנו יש אקלים קשה,שמש חזקה ולכן העור מזדקן במהירות, (מעבר לגנטיקה). לכן יש להשתמש בקרם עם מקדם הגנה ולהקפיד על שתיה מרובה. ולבסוף – הזרקה נכונה משמרת את תווי הפנים ואיכות העור, בכך שהגוף מייצר קולגן ואלסטין בכמות גבוהה יותר. כך נראה פחות עייפים והעור נראה זוהר ורענן מתמיד. הקפידו לתחזק את הטיפולים בעור הפנים באופן קבוע".

מצפה לכן בקליניקה, באהבה, ד"ר מריאנה בר לב.

ניסנבאום 33, קומה 1 קניון בתימון, בת ים | 03-7330000 | 052-6601501 | פייסבוק | אינסטגרם | mariannabarlev@gmail.com 

יקטרינה קגן ונדיה סטופק

מנכ״ליות ובעלות המרכז לאסתטיקה רפואית סקין קר

יקטרינה ונדיה. צילום: נטלי סוסדוב
יקטרינה ונדיה. צילום: נטלי סוסדוב

מעט עליכן ועל הכשרתכן המקצועית?  

יקטרינה: "היום אני בת 30, נשואה חזק לבעל תומך שרק דוחף אותי קדימה ובלעדיו זה בטח לא היה קורה. אימא לבת מקסימה ליקה ובן מדהים קאי. התחלתי את דרכי בסניף 'סקין קר' לפני עשור. עבדתי כטכנאית לייזר, יועצת. בהמשך הועברתי לנהל את מחלקת השיווק ככה התחיל ה'רומן' שלי עם עולם המכירות,שיווק וניהול, עם הזמן הרגשתי שאני מוכנה. כל כך רציתי סניף משלי, חלמתי על זה. מישהו פעם אמר לי 'תיזהרי מהחלומות שלך, הם עלולים להתגשם'. אחרי 11 שנה הגעתי לזה! החלום התגשם! היום אני בעלים של מרכז לאסתטיקה רפואית מהגדולים בארץ".

נדיה: "אני בת 31. אימא לילדים מדהימים, קרינה ויאן ונשואה באושר לבעל אוהב ותומך. במשך 10 שנים של עבודה באסתטיקה רפואית הייתי טכנאית לייזר, פקידת קבלה, מנהלת רכש, מנהלת אדמיניסטרטיבית, מנהלת מקצועית. צברתי ניסיון וביטחון והבנתי שאני מוכנה לצאת לעצמאות. קיבלנו הצעה שלא יכולנו לסרב לה לרכוש את הסניף בו עבדנו 10 שנים. ברור שכן!".

״אנו מאמינות, כי איכות הטיפולים ותוצאותיהם חשובים מאוד, אך האוירה, היחס והשירות האישי חשובים לא פחות״

ספרו לנו על טיפולי הסרת שיער המוצעים בקליניקה?

"ידוע שהסרת שיער הינו תחום פרוץ והתוצאה המושגת עלולה להשתנות מאדם לאדם, הניסיון שהשגנו במרוצת השנים, ליווי האמת וההתעכבות על הדברים הקטנים שמה אותנו במקום של מקצועיות ויצירתיות, על דגל החברה חרטנו אמינות ויושרה בפני הלקוח, וזה בעצם הסוד והיתרון היחסי שלנו! התאמת המוצר ותיאום ציפייה נעשה כבר בהתחלה, באופן מחמיר והלקוח תמיד יודע למי לפנות, אצלנו למעשה יש 'אבא ואמא', או במקרה שלנו 'אמא ואמא' ופנים אמיתיות לפניות".

יקטרינה: "בעידן החדש למרכזי אסתטיקה יש הנהלות כבדות שיושבות מאחורי מקלדות. אני ונדיה עם דלת פתוחה בנאמנות מוחלטת שמות את הלב, הזמן והניסיון בטיפול בכל לקוח ולקוח".

האם טיפול הסרת שיער בטוח? האם יש תופעות לוואי?

"בעידן החדש מכשירי הלייזר בטוחים ואף מחזיקים באישורי FDA מחמירים ביותר, אך אם נעמיק בשאלתך אנחנו שונים בין אדם לאדם וכדי להשיג תוצאה מקסימאלית ללא תופעות לוואי דרושה התאמה מדוייקת של סוג המכשיר והעוצמות הנבחרות, בסניפנו קיימים כמה סוגי לייזר והמטופל חווה את הטיפול המדוייק המתאים לו".

כמה טיפולים צריכים לעבור על מנת להשלים את הטיפול?

"בממוצע בין 10-12 טיפולים".

כמה זמן אורך כל טיפול?

"אורך הטיפול משתנה לפי אזור הטיפול אך בטכנולוגיה החדישה שלנו הטיפולים קצרים משמעותית לדוגמא כל הגוף עד שעה של טיפול והשיא שמחר ים!".

הצוות של סקין קר מחכות לכן
הצוות של סקין קר מחכות לכן

האם התוצאות הן לצמיתות?

"וואו שאלת המיליון, באסתטיקה רפואית וכמו ברפואה כל אדם מגיע עם המטען הגנטי וההורמולי שלו, ולכן להבטיח הצלחות זה שייך לעבר מחקרים מוכיחים כי למעלה מ-97% מהאוכלוסייה יהיה חלקים מאוד בתהליך של בין 10-12 טיפולים אך אנו עדות כל יום למצבים בהם אנשים זקוקים למעט מאוד טיפולים ביחס לכלל או לעיתים יותר מכך".

אלו עוד טיפולים אסתטיים קיימים בקליניקה?

"הטיפולים בסניף הם: כאמור הסרת שיער בלייזר, טיפול ייחודי להפסקת זיעה בבית השחי בטיפול בודד והפעם אוכל להשוויץ ולומר 'לצמיתות'. בסניפו מחלקה למילוי קמטים ובוטוקס ומחלקה גדולה לטיפול בורידים ברגליים. הטיפולים האסתטיים שאנו מבצעים במרכז שלנו בסקין קר מתאימים גם לגברים וגם לנשים, הסרת השיער עם המכשיר החדש סופרנו טיטניום מאפשרת חוויה לא רגילה בחשיפה לשמש ובילוי בים ומתאימה גם לילדים".

08-6750814 | 054-9416888 | אינסטגרם | פייסבוק | אתר | ברל כצנלסון 13, אשקלון