מקודם

נשות עסקים מבטיחות 2020

88 שיתופים | 132 צפיות

אסתרי וענבל | פנטזיה מרוקאית

יבואניות ובעלים של פנטזיה מרוקאית, חנות ליבוא מוצרים מיוחדים ממרוקו בתחום עיצוב הבית, אופנה ולייף סטייל

ענבל אקריש ואסתרי טל. צילום: סשה קוזלוב
ענבל אקריש ואסתרי טל. צילום: סשה קוזלוב

איך הכל התחיל?

פנטזיה מרוקאית הוקמה לפני שני עשורים על ידי יצחק זריהן, שהתאהב במרוקו ובפריטי העיצוב המיוצרים בה, והחליט לייבא ממנה מכולות ולפתוח את העסק, כשלצידו, אסתרי: כלתו דאז, אשר הייתה יד ימינו במשך 15 שנים. בהמשך, אסתרי יצאה לדרך עצמאית והשאירה את ענבל להחליף אותה בניהול העסק והתאהבה אף היא בחנות. לפני כשנתיים שתיהן רכשו את פנטזיה מרוקאית ועמדה בפניהן החלטה לשנות את העסק לעכשווי ומעודכן יותר. בנוסף, הן החליטו להעתיק את העסק מחצור הגלילית אל קיבוץ מחניים שבגליל העליון. חודש מיום הרכישה, טסו למרוקו להביא מכולה ראשונה ומרגשת, להכיר את הענף, את הספקים המקסימים, ושתיהן התאהבו במדינה ובאנשים. כמו שאומרים, "אהבה ממבט ראשון"

מה הייחודיות שלכן מחנויות עיצוב אחרות?

"בהאנגר גדול של כ-400 מטר, ניתן למצוא כל פריט עיצובי ממרוקו, החל מריהוט לבית ולגן, טקסטיל, כלים, אריחים, שטיחים, פריטי אופנה ועוד. השתדלנו לעצב את חלל החנות כך שיעביר חוויה, ישן לצד חדש ומסורתי לצד מודרני. לא קיימת אף חנות בארץ בסדר גודל שכזה, ליבוא ממרוקו".

מה מאפיין את קהל הלקוחות שלכן?

"לפנטזיה מרוקאית מגיעים אנשים רבים מכל קצות הארץ, גם כדי לחוות את הוויב המרוקאי. השתדלנו לתת הרגשה ללקוחות כאילו הם נמצאים בשוווקי מרקש, מבחינת הצבע, השפע והחוויה. מגיעים גם מהמגזר הפרטי וגם מהמגזר  העסקי, בעלי חנויות, מעצבים, אדריכלים, ומעצבי אירועים. ולא, לא כל הלקוחות הם מרוקאיים".

מדובר על תחום שדורש התחדשות ורענון תמידי. מהיכן אתן שואבות השראה לבחירת המוצרים?

"פעם בחודשיים שתינו נוסעות למרקש המטריפה, שהיא עיר ללא הפסקה, מלאה בהשראות עיצוביות, היות ומרוקו מושפעת מאוד מעיצוב אירופאי ובמיוחד מעיצוב צרפתי. נוסיף לזה את הסטייל והעיצוב המרוקאי המסורתי, ואת ההשפעה מהכפרים הברבריים במרוקו, ואף ממלונות הפאר, ונקבל תוצרים מרהיבים וייחודיים. אנו כמובן נפגשות עם ספקים ועם בעלי מלאכה ביחד בוחרות ומעצבות ותמיד משאירות לנו זמן ללקט פריטים ייחודיים מהשווקים: אם זה דלתות עתיקות, פסלים ברבריים או שטיחים, שאנו מלקטות אחד אחד".

מהם הטרנדים העיצוביים אשר נראה ב-2020?

"שנת 2020 תמשיך עם קו עיצובי נקי, תוך שימוש בחומרים טבעיים כגון: קש, עץ וחבל. ימשיכו צבעי השחור-לבן וצורות גיאומטריות, ואיתם העיצוב הסקנדינבי שנשען על אלמנטים מרוקאיים. הטרנדים החמים הם הרבה מוטיבים בגוונים של ירוק וצבעי אדמה, המתחברים לעיצוב הבוהמייני העכשווי".

איפה נראה אתכן בעוד 5 שנים?

"בפה מלא, אנו רואות את עצמנו באותו המקום בדיוק! יצרנו לנו חנות קסומה וחד פעמית, שאנו מאוד מאוד גאות בה. כמובן שהשאיפה היא להמשיך ולחקור את עולם העיצוב, להביא טרנדיים ייחודיים משלנו ולנהל עסק גדול עם צוות העובדים המסור שלנו ובתוך כל זה, אנחנו תמיד נראה את עצמנו נהנות מהעשייה ומהחוויה המרוקאית".

אתר | קיבוץ מחניים | טלפון 04-6800744

אורלי בקשי | עיצוב פנים, עם המבט קדימה

בעלת משרד לתכנון ועיצוב פנים בנס ציונה

אורלי בקשי. צילום: יפעת גולן
אורלי בקשי. צילום: יפעת גולן

"אני עושה מה שאני אוהבת, ואוהבת את מה שאני עושה" מעידה על עצמה אורלי. זהו כנראה סוד קסמה של המעצבת המצליחה, שלמעלה מעשור, מובילה פרוייקטים עיצוביים, כגון: דירות יוקרה, וילות, בתי נופש לתושבי חוץ, בתי כנסת, חנויות ואולמות תצוגה".

מה המיוחד בשירות שלך ללקוחותייך?

"עבורי, כל פרוייקט מיוחד ושונה, אשר עובר תהליך של ליווי אישי לכל לקוח. עובדת בהרמוניה עם צוות עובדים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה. המשרד הוא הלב הפועם של כל התהליך, נרקמות בו תכניות, בניית קונספט עיצובי, בחירת חומרים והדמיות תלת מימד. מסתנכרנים בו לוחות זמנים – בין תכניות עבודה, תקציב ובעלי מקצוע. לקוחותיי נהנים מליווי צמוד ומקצועי, משלב התכנון לאורך כל שלבי הפרוייקט, עד לקבלת תוצאה המשקפת את טעמם ומתאימה לכל צרכיהם".

מה האג'נדה האדריכלית שלך?

"כמעצבת, אני בתפקיד של יוצרת חוויה ואיכות חיים. חשוב לעבוד קשה, להבין את המקצוע לעומק, להיות מעורה במה שקורה בתחום, להתעדכן בטרנדים הכי חמים, ולדעת שיש לי מה להציע והכי הכי חשוב להתייחס לאנשים, כפי שהיית רוצה שיתייחסו אליך, וכמובן, המון מזל, זה תמיד טוב".

מה יחסך לשילוב בין חומרים? מהו עיצוב מוצלח? האם יש נוסחה אחידה?

"עיצוב מעניין, מרגש ומעורר השראה, הינו עיצוב בעל ניגודים. שילוב סגנונות, יצירת קצוות בין המנימליזים המהוקצע, לפרא כפרי, בין גימורים בוהקים, למגע מחוספס וגולמי ומשחקי אור וצל. כל אלה יוצרים בחלל שפה מרתקת חדשה, אין נוסחה ואין מדע מדוייק, אלא רגישות שנרכשת ומתפתחת במהלך השנים תוך צבירת הניסיון".

מה גורם לך אושר וסיפוק בעבודה?

"אושר וסיפוק הינם חלק בלתי נפרד מהצלחות. כשאני משיגה עבור לקוחותיי תוצאות מרשימות, וזוכה לראות את החיוך על פניהם, אין מאושרת ממני, תחושת הסיפוק אדירה, שכן מדובר בתהליך שמהווה השפעה להמשך חייהם, זו זכות גדולה. כל פרוייקט גורם לי אושר גדול".

ספרי על פרויקט שאת גאה בו במיוחד

"לכל פרויקט יש נשמה, רגש וייחודיות משל עצמו, נוצר קשר עם הלקוח שנשאר גם לאחר סיומו. אני בונה בתים לאנשים, והופכת אותם למשפחה. גאה בכולם".

מה השאיפות והחלום שלך להמשך הדרך?

"מאחלת לעצמי להמשיך ליצור ולהתמלא בעניין ואתגרים חדשים. שאעסוק במה שאני אוהבת וזה מה שיגרום לי להיות מאושרת".

הטיפים של אורלי לעיצוב:

• כל חומר לגיטימי, וכל שילוב חומרים אפשרי,  כל עוד מתקיים דיאלוג של צורות, טקסטורות וצבעים.
• שימוש מדוייק בתאורה הינו חלק מרכזי בחוויית חלל.
• הסוד הוא לדעת מתי  צריך לעצור.
• Less Is More.
• נקיון ומינימום מידע הינם תנאי הכרחי ליצירת "ניצוץ" עיצובי.
• כל עבודה עיצובית עם פרופורציות נכונות תמיד תהיה רלוונטית, גם אם סגנונה יתיישן.
• ליצור חללים מרגשים המשלבים רעיון, יופי ופונקציונליות וקשורים קשר הדוק לפרוגרמה.
• עבודת צוות ושיתופי פעולה חיוניים להשגת תוצאה אדריכלית איכותית.

"אושר וסיפוק הינם חלק בלתי נפרד מהצלחות. כשאני משיגה עבור לקוחותיי תוצאות מרשימות, וזוכה לראות את החיוך על פניהם, אין מאושרת ממני"

"בואו לעצב לכם איכות חיים" | 052-8708-702 | orly@bakshiart.com | פייסבוק | אינסטגרם

לוסי מאיר

בעלת משרד עורכי דין וגישור בתחום דיני משפחה וירושה, אשת מקצוע מנוסה, מכילה, רגישה ומשפיעה בעולם הגירושין

לוסי מאיר. צילום: פרטי
לוסי מאיר. צילום: פרטי

"חשוב לדעת זכויותייך, איך מתנהל הליך גירושין, מה האלטרנטיבות הקיימות מחוץ לכותלי בית המשפט ולפני שנוקטים בפעולה. מניסיוני, רוב הטעויות נעשות בתחילת הדרך ולפני קבלת ייעוץ מקצועי, זה מיותר וחבל"

מהו קו החשיבה של משרדך? תוכלי להגדירו?

"הקו המנחה של משרדי הוא לחפש ולעשות כמה שיותר מצוות, בתחום שאינו פשוט כלל. לחפש להוציא ממשרדנו כמה שיותר מבוגרים מאוזנים, שיהיו בעלי יכולת לפתח זוגיות שנייה, וכמה שפחות נזקים לילדי המתגרשים אצלנו. אנו עוסקים בדיני נפשות, גם בתחום הגירושין וגם בתחום הצוואות, שכולל: סכסוכים משפחתיים נרחבים, אפילו יותר מבין בני זוג בלבד. איננו שוכחים אף פעם לתת יחס שווה להיבט הפסיכולוגי והרגשי של הסכסוכים אותם אנו מנהלים. הבקיאות והמקצוענות המשפטית חשובים, אבל לעיתים דווקא ההיבט הפסיכולוגי והרגשי הוא זה שיוביל אותנו להצלחה בתיק. זיהוי הכאב גם של הלקוח וגם של הצד השני, הזיהוי של מה שעומד מאחורי העמדות הנוקשות, של איך לדבר עם כל אחד כדי לנתב אותם להסכמות כי זה הכי נכון לכולם, זה הרבה מעבר למשפט. ההיבט הפסיכולוגי והרגשי הוא זה שמוביל אותנו להצלחות, הכוללות גם הסכמי גירושין רבים, הסכמי חלוקת ירושות והרבה פעמים נכחנו גם ב"סולחה" במשפחה, בחיבוק ובבכי, זה שבסוף ההליך שמסתיים בהסכם, בין אם זה בין אחים, בין אם זה בין הידועה בציבור לילדים הביולוגיים ועוד. וזה סיפוק אמיתי".

מה התובנות שחשוב לך להנחיל ללקוחותייך?

"כל לקוח/ה שמתגרש אצלי ישמע ממני מסרים או ישירים או בעקיפין, וכמובן כל אחד ואחת בעיתוי הנכון ובבשלות שלו/ה לשמוע אותי אומרת זאת. כל משבר בחיים, גם גירושין וגם כשזה לא פשוט, זו הזדמנות שניתנת, הזדמנות לשינוי ושיפור. כך למשל – יש ללקוח/ה הזדמנות להראות לילדיו כיצד פועלים בעיתות משבר וכיצד צולחים משברים בחיים.  כל משבר הוא מבחן. והמבחן בא לאלצנו לעצור, לחשוב, ללמוד, לפתח יכולות ובסופו של דבר להיות הגרסה היותר טובה של עצמנו".

עד כמה חשוב בעינייך הערך של שירותיות?

"בסט הערכים העליון שלנו תמצאי מקצוענות (ולא די במקצועיות) ושירותיות. השירותיות, הזמינות והיחס האישי חשוב בתחום דיני משפחה, אולי יותר מתחומי משפט אחרים. הלקוחות בתחילת הדרך מצויים במשבר, בחוסר ודאות, בשלל תחושות רגשיות שונות ומגוונות,  ועל כן אני וצוות משרדי וכל מי שמתקבל ויתקבל למשרדי, חייב/ת שיהיה לו/ה יכולת הכלה עצומה, לצד אהבת התחום. בלא אהבה לתחום, אי אפשר להיות עורכי דין טובים בדיני משפחה. כמובן שהמשבר וחוסר הוודאות בפרט, הולכים ופוחתים עם התקדמות ההליך, משום שהלקוחות מקבלים מענה תמידי, הן על ידי והן על ידי צוות עו"ד מיומן, מנוסה ובעיקר אנושי, והן משום שהלקוחות רואים התקדמות בדרך של התיישבות לשולחן המו"מ, קידום המשבר לסיום בהסכם גירושין, או בדרך של החלטות שיפוטיות טובות, כך שהם מבינים שהגיעו למשרד מה שנקרא: Walk the talk וחוסר הוודאות הולכת ונעלמת".

האם ישנם אנשים שבאים להתגרש ובסופו של תהליך חוזרים לשלום בית?

"ישנם אנשים שמגיעים להתייעצות ראשונית, ומניסיון אני מרגישה שעוד לא הכל אבוד. למשל,  כאשר יושבים מולי גבר או אשה שיודעים עוד לומר מילים טובות על הצד השני, אפילו לחייך כשהם אומרים את זה ואני שואלת אותם "את/ה אוהב/ת אותו/ה" יש היסוס בתשובה ולא אמירה של לא מוחלט, לאלו אני ממליצה מיד לגשת ליועץ/ת זוגי/ת ולא לוותר. לאורך השנים "ריפדתי" את עצמי באנשי מקצוע המשלימים את התחום שלי, ביניהם הרבה יועצים או מטפלים זוגיים, וכך אני ממליצה במקרים מתאימים. לא לוותר כל כך מהר על נישואין, להתגרש אפשר תמיד. עדיף לעשות את זה רק אחרי שניסית הכל כדי לשקם. יש אנשים שמגיעים לאחר שחוו משבר בנישואין, כמו משבר גדול, כבגידה או חוסר אמון עקב הברחת כספים, או יצירת חובות עצומים מאחורי הגב של אחד מבני הזוג, ועדיין יש מקום בליבו של הצד הנבגד או הניזוק לסלוח ולא לפרק את החבילה. אך כיוון שהם כן חוו משבר גדול של חוסר אמון הם מהססים מה יקרה אם זה יקרה שוב לזוגות כאלו, שחוו משבר גדול, אני אציע הסכם שלום בית לחילופין גירושין. כאן זה לא המקום להרחיב מה משמעותו אבל אני בהחלט יכולה לדווח ב-15 שנות  עבודתי עם זוגות שקיבלו את העצה שלי, ערכנו להם הסכם שלום בית לחילופין גירושין והם עדיין יחד עד היום או שנפרדו דרכם בדרכים יפות".

לקוח שנמצא ברגע הלא פשוט הזה בחייו, מה עליו לעשות? איך בוחרים איש מקצוע?

"דבר ראשון, אני ממליצה להגיע לפגישת ייעוץ. אדם אינו יכול לנהל את המשבר בלא ידע ובטח ובטח כשהוא מעורב רגשית. חשוב לדעת זכויותייך, איך מתנהל הליך גירושין, מה האלטרנטיבות הקיימות חוץ מבית משפט ולפני שנוקטים בפעולה. מניסיוני, רוב הטעויות נעשות בתחילת הדרך ולפני קבלת ייעוץ מקצועי, זה מיותר וחבל. בחירת עורך/ת הדין שילווה אתכם בתהליך, חייבת להיות לאחר שבדקתם שהוא עוסק/ת בתחום דיני המשפחה בלבד. לאחר שבדקתם את המיומנות והמקצועיות, בחנתם ושאלתם באשר ליכולת הזמינות של עוה"ד ומי הוא צוות משרדו, חשוב לבדוק האם יש לעו"ד גם יכולת ואורנטצייה הסכמית. החשוב ביותר והוא שיכריע את הכף – בדקו בפגישת הייעוץ את הכימיה ביניכם. בסופו של יום עוה״ד יהפוך להיות איש/ת סודכם וחשוב שתחושו בנוח לספר לו/ה גם את הדברים הפחות חיוביים עליכם".

050-4464456 | אתר

מאיה חן

מאמנת ויועצת למציאת זוגיות, חברה בקבוצת המלאכים של שניר, אשר מעניקה סיוע לאוכלוסיה חלשה

מאיה חן. צילום: גלעד משיח
מאיה חן. צילום: גלעד משיח

"מטרת האימון נועדה לעזור למאומן להוציא מעצמו את הטוב ביותר, לעזור לו לפתוח את ליבו מחדש, לאהוב את עצמו, ולשחרר את החסמים מתת המודע שהפריעו עד כה".

איך הגעת לעסוק בתחום?

"עברתי במהלך חיי לא מעט תקופות קשות, עד שהבנתי ש׳אם אין אני לי, מי לי׳. לפני 14 שנים, עברתי שני אירועים משמעותים וטרגיים בחיי (תאונת דרכים קשה, מות אמי ובחיר ליבי). האירוע שהכי השפיע עליי היה מות אמי שנפטרה ממחלה קשה. אני נזכרת ביום שאמרו לי שיש לה רק 14 יום לחיות עד שתהפוך לצמח. ואז מה? אני בת יחידה שקיבלה הכל בכפית זהב, חוץ מאבי יקר לא נותר לי מאום, חשבתי שתמו חיי. לאחר מות אמי הייתי בדיכאון וחרדה (הייתי ממש צעירה) ואז הבנתי שאני אהיה חייבת לבחור בין החיים למוות, ועשיתי הכל כדי לצאת מזה. הייתי בתחום המשחק והדוגמנות, וכשזה קרה, החלטתי לעזוב את עולם הזוהר ולשנות את מסלול חיי לתחום הטיפולי. הבנתי שלאחר מות אמי קיבלתי כוחות תיקשור, שלא ידעתי על קיומם לפני כן, ואז קרה מהפך: מילדה מפונקת הפכתי ללוחמת, כמו זינה.

הבנתי  שמעתה רק אני אחראית לחיי, המשכתי ממינהל עסקים, לתחום האימון האישי (אלון גל) לעיסקי, זוגי, נומרולגיה וגישור, והבנתי שזה הוא ייעודי. החלטתי שמה שעזר לי בחיים, הוציא אותי מדיכאון לשמחה ועצמאות, ועזר לי לקום על הרגליים ממצב קשה, אני אעביר לכל אדם שאוכל במהלך חיי. פיתחתי שיטות מדוייקות לאימון אנשים למציאת זוגיות אשר עובדות ב-96 אחוז. האימון מיועד לרווקים/רווקות, גרושים/גרושות שמבקשים חלק ב׳ לאחר שנות בדידות, לאנשים שאבדו שמחת חיים ולסובלים מחרדה או דיכאון".

מי קהל הלקוחות שפונה אליך?

"כל זוג המעוניין לחיות חיי זוגיות, מתוך מודעות שלמה, ומתוך כוונה לייצר זוגיות מיטבית עבורם, מוזמן למסע מרתק, מקרב ומעצים זה. התהליך מומלץ במיוחד, לזוגות בתחילת הדרך המשותפת, המעוניינים לגבש את חזונם המשותף לקשר המתהווה, ולזוגות שכבר עברו כברת דרך ומרגישים צורך להחזיר את החיות, הקירבה והחברות שאבדה עם השנים".

מדוע חשוב להיעזר באיש מקצוע בתחום זה?

"האימון למציאת זוגיות משלב בתוכו מספר שיטות אימון וכלים, לכן חשוב להיעזר באיש מקצוע על מנת להגיע כמה שיותר מהר לתוצאה הרצויה (פרטנר לחיים, חתונה, חברות). אם נסתכל במבט לאחור וננתח חסמים מהעבר ואמונות מגבילות שליוו אותנו מהילדות ועד היום, סביר להניח שנמצא המון פחדים וחרדות שמנעו מאיתנו להיכנס לקשר רציני ויציב עד כה, שהשאירו אותנו במצב תקוע וסטטי. מטרת האימון נועדה לעזור למאומן להוציא מעצמו את הטוב ביותר, לעזור לו לפתוח את ליבו מחדש, לאהוב את עצמו וגופו, ולשחרר את החסמים מתת המודע שהפריעו עד כה. בסיום התהליך המאומן יכיר עצמו יותר, ויצעד קדימה לעבר הזוגיות המדהימה עליה חלם. בפגישה הראשונה שלנו יעבור המאומן אבחון על ידי שאילת שאלות, שפת גוף, תקשור, וניתוח על פי הנומרולוגיה הקבלית, בנושא הזוגיות".

ספרי לנו על סיפור הצלחה הזכור לך במיוחד?

"זהו סיפור שאי אפשר לשכוח. הגיע אליי מישהו עם שיתוק מוחין מאוקראינה (בקושי הלך, חווה ניצול ואלימות קשה בביתו), שהחליט שרק אני יכולה לעזור לו לצאת מהדיכאון, ולמצוא זוגיות. הוא הגיע פעם בשבוע ואפילו מצאתי לו עבודה בשופר-סל. כנגד כל הסיכויים הוא יצא מהדיכאון, פתחנו קבוצה סגורה לנשים וגברים עם מוגבלות ושם הוא מצא בת זוג עם כסא גלגלים, ועד היום הם ביחד".

אם לא היית עוסקת בייעוץ ומציאת זוגיות, במה היית עוסקת?

יושר וצדק זה הערך שמוביל אותי להשיג את המטרה, כי המטרה מקדשת את האמצעים. אם לא הייתי קואצ'רית, בטוח שהייתי עורכת דין למקרים קשים, שצריך להוכיח צדק".

050-8447011 | פייסבוק

ענת אהרונוביץ | Urban Place

מאמנת ריצה וכושר, בעלים של סטודיו לאימונים ומועדון הריצה

ענת אהרונוביץ'. צילום: ערן ירדני
ענת אהרונוביץ'. צילום: ערן ירדני

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום הזה?

"אני מתאמנת ועושה ספורט מאז שחרורי מהצבא, שם התאהבתי באנדורפינים וכבר אז גיליתי מהו כח הקבוצה ותחושת השייכות לתחום ספורט מסוים, עושה לי. לפני כ-8 שנים התחלתי לרוץ בחוץ, והתאהבתי. בריצה למרחקים ארוכים קורה משהו לנפש שאין לה תחליף באף ספורט אחר. זיהיתי בריצה בפרט ובעולם הכושר בכלל כמקום ריפוי, מקום שמדייק אותנו, בני האדם. זיהיתי את הצורך שלי לגעת בכמה שיותר אנשים ולהפיץ את הבשורה. כשנשרף ביתי לפני כ- 3.5 שנים, הבנתי שהריצה היא הדרך היחידה שלי להתרומם, זה היה המקום הפרטי שלי שבזכותו שרדתי והצלחתי להפוך את המציאות שלי למקום של הצלחה ושגשוג. שם ידעתי שהשליחות שלי היא לעזור לאנשים דרך העולם הזה".

היתרונות הבולטים של הסטודיו:

"אחד מהיתרונות הכי בולטים שלנו, הינה העובדה שאנחנו גם סטודיו וגם מועדון ריצה. רצים יודעים שבכל תכנית אימונים אנו מחויבים להכניס גם אימוני חיזוק וכוח, כדי למנוע פציעות וגם שחרור ומתיחות (יוגה, פילאטיס) לחיזוק שרירי
ליבה והארכת השרירים שהתכווצו. אצלנו אפשר לקבל הכל ולא צריך לעשות מנוי נוסף במקום אחר. בנוסף אנו משמרים את תחושת המשפחתיות וחיי הקהילה. מלבד תכנית האימונים אנו עורכים מפגשים קהילתיים עם הרצאות ותכנים חיוניים המתאימים לעולם התוכן שלנו. היחס אישי וכולל תכנית אימונים מדויקת ומותאמת ללקוח. בתקופה של היום, עידן הקורונה, כל המערך האימוני והקהילתי עבר לאון ליין ואנו מצליחים לשמר את הווייב הקבוצתי באופן מהמם. כח הקבוצה הוא הדבר הכי חזק אצלנו".

ספרי לנו על השיטה הייחודית שלך לירידה במשקל?

"המצטרפים אלינו לטובת ירידה במשקל, מקבלים תכנית מדויקת ושיטה ייחודית הכוללת קורס סגור שכל הנוכחים בו עוברים תהליך ביחד מ-A ל-B, שיטה שהוכיחה עצמה כמנצחת. המתאמנים מקבלים תכנית אימונים ספציפית, אימונים קצרים ממוקדי מטרה ומעקב דיאטנית מקצועית. עיקר התוכנית מתבססת על ליווי אישי וצמוד ושיחות שיתופיות וכח של קבוצה המניע לפעולה. זו עיקר הדרך שלנו להצלחה בכל תחום".

הישג שאת גאה בו במיוחד

"היכולת להבין את צרכי הלקוח ולהתאים עצמי לזה. למשל: מזמן הבנתי שכדי להתמיד בפעילות גופנית, אנשים צריכים להרגיש שייכים לחיי קהילה שדברים מעניינים קורים בה, כדי שירגישו שהם לא רוצים להפסיד אימון, כי הם מפחדים לפספס מה קרה באימון , הבדיחות, השיחות , מי היה, השיחה. רוב האוכלוסייה שמתחילה לעשות ספורט מגיעה אליי בסביבות גילאי ה-40, שם אנשים מבינים שעכשיו זה הזמן שלהם, אחרי שהשקיעו בילדים ובקרירה, הגיע תורם. הם מחפשים מקום חברתי, שיקשיבו להם, יצחקו איתם ובעיקר יקבלו שם אנרגיה וכח להמשיך בשגרה ובמטלות היום יום. אני הצלחתי לגרום לאנשים להתמיד בזכות הקהילה שיצרתי, המסגרת המאפשרת גם שילוב של אורח חיים בריא , מסגרת אימונית שכוללת הכל בתוכה, וגם מפגשי קהילה נעימים שמייצרים מינגלינג והרבה דברים טובים קורים שם. זו הגאווה הכי גדולה שלי".

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כמאמנת כושר מקצועית?

"כחלק מתהליך למידה עצמית ודיוק תמידי, חיפשתי דרך לגדול. בתחילת דרכי פתחתי קבוצת ריצה, קטנה ואיכותית, שקיבלה מלבד אימוני הריצה, גם אימוני כוח ויוגה בגני שעשועים, זו היתה תקופה קשוחה שכללה הרבה ביטולים בתקופות מזג אוויר קיצוני, לאחר שנתיים החלטתי לפתוח את הסטודיו. בהתחלה הרגיש גדול ומפחיד, ההוצאות היו  כבדות והמתאמנים זרמו אך לא כפי שרציתי. אך היום, אני יכולה להגיד שזו ההחלטה הכי טובה שעשיתי גם כמאמנת עבור המתאמנים, וגם עסקית. הסטודיו מאפשר לי לתת בית למתאמנים, מקום שאפשר להגיע אליו ולהרגיש בבית, להנות משעה של שקט. קהל היעד שלי גדל, היום מגיעים לא רק אנשים שרוצים לרוץ, כולם מתחברים לקהילה אחת גדולה פעם בחודש בסטודיו על אזרחי. כמי שנשרף לה הבית, כנראה שזה היה הצעד העסקי המתבקש עבור כל המתאמנים שלי. בית אימוני".

מהי האג׳נדה המקצועית שלך

"לחיות באנרגיה גבוהה ולא להוריד את הרגל מהגז. אין מנוחה. אני כל הזמן בעשיה וחושבת על הצעד הבא. לומדת, משתפרת, שואלת את מתאמניי מה הם צריכים ממני, מנסה להביא חדשנות, ביחד עם שמירה על יחס אישי ואינטימיות. לשמור על אש גבוהה ואנרגיות תמידיות זה לא תמיד פשוט ולעיתים יש לזה מחיר. אבל אני מאמינה באמונה שלמה שככל שנביא את עצמנו באנרגיה גבוהה לעסק, ככה העסק שלנו יראה. אנרגיה גבוהה מזמינה שפע ומביאה איתה צמיחה כלכלית. זו הדרך להצלחה".

טיפים לניהול אורח חיים בריא והתמדה:

1. חפשו קבוצה של אנשים שעושים לכם שמח, מסגרת שמתאימה לכם  וחברו אליהם לאימונים, הקבוצה עושה את כל ההבדל.
2. לבדוק איזה סוג בן אדם אני ולפי זה לגשת לספורט שמתאים לי. כולנו אנשים שונים עם סגנון חיים שונה , לא כל ספורט מתאים לכולם. שווה להתייעץ עם מאמן .
3. חזרתם עייפים מהעבודה? אל תעלו על פיג'מה. כנסו מיידית לבגדי אימון, זה כבר יכניס אתכם למצב אנרגיה ויגרום לכם לצאת מהבית ולא לוותר על האימון.
4. כולנו צריכים עוגנים. הכניסו ליומן עוגן של 2-3 אימונים בשבוע והשתדלו לא לזוז משם. ברגע שיש לנו עוגן, הגוף יכניס את עצמו למצב של שגרה והרגל.
5. אם אתם טיפוסים סוליסטים, התייעצו עם מאמן מקצועי שינחה אתכם, יבנה לכם תכנית, יכניס אתכם למסלול ויראה לכם את הדרך.

מהו סודך להצלחת החזקת סטודיו מצליח?

"יכולתי להקשיב ולהבין את צרכיי מתאמניי. אני משתדלת לפנות אליהם ברמה האישית, לעקוב אחר ביצוע האימונים, הנוכחות בסטודיו. אני חושבת שעיקר עבודתי בשימור הלקוחות. לקוחות מרוצים מביאים חברים, בני משפחה ומכרים, הם הופכים לאנשי השיווק הישירים שלנו ובהם צריך להשקיע את עיקר הזמן".

סטודיו – Urban-Place | מועדון ריצה וכושר בחיפה | 052-4703926 | פייסבוק

שירי רוטנברג אגיב | פיור ביוטי

אמנית ומאסטרית ריסים בעלת הקליניקה והמכללה "פיור ביוטי", ואשת מקצוע מובילה בתחום מילוי, עיבוי והארכת הריסים

שירי רוטנברג. צילום: עמיר צוק
שירי רוטנברג. צילום: עמיר צוק

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום זה?

"יופי ואסתטיקה תמיד משכו אותי. מילדותי אהבתי ציור, ויכולתי שעות רבות לצייר עיניים, גבות ושפתיים. בשנת 2004 רציתי להתמקצע ונרשמתי ללימודים במכללת ׳איל מקיאג׳. כשטסתי לארצות הברית נחשפתי לראשונה לתחום שזירת הריסים, שהיה בזמנו מאוד פופולרי שם, אך בישראל לא היה בכלל במודעות. כששבתי ארצה התחלתי להפיץ את השיטה המתקדמת ביותר של כל כוכבות הוליווד: לעיבוי, מילוי והארכת ריסים".

מה מאפיין את לקוחותיך?

"נשים בכל גיל, שריסיהן קצרים ודלילים או מי שרוצה לתקן פגמים כמו עפעף נפול, עיניים קרובות או שקועות וכדומה. או צעירות שלא בא להן להתעסק עם מסקרה, שנמרחת וגוזלת זמן יקר".

מהו ההישג שאת גאה בו במיוחד?

"אני בעלת קליניקה ומכללה ללימודי ריסים המובילה והוותיקה בישראל בשיטת ‘פיור ביוטי’. אני מעבירה קורסים בעיבוי והארכת ריסים ומלמדת את כל רזי המקצוע המדהים הזה, וגאה שהצלחתי להחדיר לארץ את תחום שזירת הריסים. הדגש אצלי על איכות החומרים, בזה אני לעולם לא אתפשר! חשוב לי לעשות תיאום ציפיות עם הלקוחה שתרגיש תמיד בנוח ושהתוצאה תהיה תואמת לרצונה ולצרכיה ושתיראה טבעית. תמיד אפעל לטובת הלקוחה ואפעיל שיקול דעת מקצועי. כיום אני גאה להוביל את התחום בישראל, לגרום למאות לקוחותיי להיות יפות יותר ואף להעביר הלאה את הידע הנרחב שברשותי ולהמשיך להכשיר נשים רבות שרוצות להתפתח בתחום. אני מרגישה סיפוק אדיר כשאני רואה בוגרות שלי שרכשו מקצוע לחיים, ומתפרנסות ממנו בכבוד. אין אושר גדול מזה".

מה ההחלטה העסקית הכי טובה שעשית?

"לאחר שנים רבות של עבודה לבד, במקום קטן, כשהביקוש גדל, החלטתי שהגיע הזמן להתפתח. פתחתי את המכללה לריסים, עם הציוד הכי מתקדם, ועם תנאים נוחים ללמידה ולעבודה נעימה. במקביל, הכשרתי צוות מקצועי על מנת לשפר את הזמינות".

החלטתך להיות אשת קריירה באה על חשבון משהו אחר?

"בחיים צריך ללמוד לאזן. עם השנים למדתי זאת, ובמיוחד כשהפכתי להיות אמא. הפסקתי לעבוד עד מאוחר כפי שהייתי רגילה, ולכן אני לא מרגישה פספוס. אני נהנית מהעשייה שלי, אך גם יודעת שיש עוד דברים חשובים, כמו משפחה, שאצלי היא במקום הראשון. אפשר בהחלט לשלב משפחה עם קריירה".

עסק מצליח משימה לא פשוטה. מהו סודך?

"הסוד שלי הוא בעיקר הרבה תפילות, ישר מהלב. אני ממש לא דתיה אבל תמיד האמנתי באלוהים וברגעים קשים בחיי ביקשתי עזרה והייתי מקבלת כוחות, ברכות וגם ניסים. אני נהנית מקריאת המקרא והתנ״ך ומשתדלת לחקות את דרכו של האל בערכים, בעקרונות וביושר. בנוסף, הדגש אצלי על איכות החומרים, בזה לעולם לא אתפשר. חשוב לי לעשות תיאום ציפיות עם הלקוחה שתרגיש תמיד בנוח, ושהתוצאה תהא טבעית, ותואמת לרצונה ולצרכיה. ותמיד אפעל לטובת הלקוחה ואפעיל שיקול דעת מקצועי".

בן גוריון 182 (פינת כצנלסון) גבעתיים | 050-3999170 | 03-5733700 | פייסבוק | אינסטגרם