מקודם

נשות עסקים מבטיחות, פברואר 2021

מוגש מטעם שוש רוטנברג

88 שיתופים | 132 צפיות

טלי אלון

מתכננת ומעצבת פנים, בוגרת הטכניון בלימודי תכנון ועיצוב פנים. בעלת תואר B.A בלימודי תקשורת, עיצוב גרפי ומולטימדיה.

טלי אלון | צילום: איריס גליקסמן
טלי אלון | צילום: איריס גליקסמן

קצת עליי

״אני מאוד מאמינה בחללים הרמוניים, כל פריט שנכנס פנימה לחלל, נכנס לאחר מחשבה שהוא צריך "להיוולד בחלל" ולא סתם להיות מונח בו. אני אישה סוערת, דרמטית ותשוקתית, וכך גם היצירה שלי. לאהבתי לתכנון, עיצוב ויצירה נובעת מרצוני לשמח אנשים. יש בי תשוקה ללא מעצורים לעבודתי, אהבה ורצון עז "ליצור בית" שכיף לחזור אליו״.

מהו הערך המוסף שאת מספקת ללקוחותייך?

״אני מגיעה מרקע בהנדסת תשתיות הבניה, לכן מבינה משמעותית כיצד הדברים עובדים מתחת לפני הקרקע. לתכנון נכון ופרקטי, זה יתרון גדול״.

באילו פרויקטים את מתמחה, ואיזו מגמה אופנתית משפיעה על עיצובייך?

״אני מתכננת פרויקטים פרטיים ומסחריים, אולמות תצוגה, חנויות, משרדים, מפעלי הייטק ועוד… מרצה במכללות של עיצוב פנים, המובילות בצפון. חוקרת, לומדת ומשתלמת בקורסים על מנת להכיר טוב יותר חומרים חדשים ומגוונים. מכורה לתערוכות שונות ברחבי העולם, משם אני לוקחת את ההשראה שלי ומעצימה את נפשי״.

מה יחסך לשילוב בין חומרים? 

״שילוב בין חומרים הינו חלק מהשפה העיצובית שלי, במיוחד אתגרים כחומרים המנוגדים אחד לשני באופן פראי, מיוחד ועוקצני, לא בנאלי. הקו העיצובי שאליו אני מתחברת הוא קו זורם, נקי,  דינמי, מפתיע ושונה. אני מתחברת ללקיחת חומרים הקשים בבסיסם, כמו: ברזל, ומכופפת אותם עד לכדי ניראות של חומר רך וזורם. העיצובים שלי צבעוניים, מפתיעים ומאוזנים, ואין פרויקט שעשיתי שדומה למשנהו. קלילים באופיים ואינם מכבידים על החלל,  על אף צבעוניותם״.

מהו עיצוב מוצלח? והאם יש לו נוסחה אחידה?

״עיצוב שמרגיש 'בית' – בחללים פרטיים, הטעם  הוא אינדיבידואלי, אבל המטרה היא, שהלקוח יתפעם מכניסתו בכל פעם לחלל, מרגע השינוי, לפחות עשור קדימה, יתפעל מיכולת תכנונו, בשל ריבוי מקומות האחסון, ולכן יש מינימליזם בבלגאן השורר בבית. הנוסחה מבחינתי מאד פשוטה לעיצוב מוצלח: תכנון פרקטי וחשיבה לפרטי פרטים, מובילה לעיצוב עוצר נשימה.  זה הסדר – ולא הפוך״.

הישג שהינך גאה בו במיוחד  

״תכנון ועיצוב אולם תצוגה לריהוט והלבשה לחדרי ילדים ונוער, 2 קומות, סך הכל 600 מטר. כאשר נכנסים אליו, חושבים שזה אולם תצוגה באירופה, לא פחות מזה. התכנון הקונסטרוקטיבי המסובך בחלל דרש הרבה אישורים בתהליך ארוך, אך היה שווה ללכת עם החלום שלי, כנגד כל ההתנגדויות הטכניות מסביב".

מה היית חולמת לעצב?

״הייתי רוצה לעצב בית מלון, ובנוסף, יש לי רעיון חזק הקודח במוחי, לעצב  גלידריית בוטיק מיוחדת במינה״.

מעצב/ת מחו״ל המהווה עבורך מקור להשראה? 

״מנדיני האיטלקי, עיצובו חצוף, פרוע, צורני וזויתי. מעט קיטשי לטעמי, אך הוא אחד מההשראות שלי לבטחון, ליצירה ולחוצפה עיצובית. השראה גדולה נוספת, מגיעה מתחום האמנות, פסלת בשם

׳סו אלה׳, אמנית ישראלית, שנותנת פרשנות לרבדי היום יום, יחסים בין אישיים, זוגיות, ריקוד ונשיות. אני מסוגלת שעות להסתכל על תוצריה, ולראות מכל כיוון – סיפור אחר.

טל׳: 053-8278929 www.talialon.co.il |   אינסטגרם  tali.alon_interior_designer

מחאסן אלעג׳ו

קוסמטיקאית מוסמכת, מומחית בטיפולי יופי מתקדמים, אנטי אייג'ינג, אקנה והסרת פיגמנטציה. תוצאות טיפוליות מוכחות בטיפול בכתמי עור, אקנה וסימני הגיל. עברה הכשרה קלינית בשיטת טרי-די ומוסמכת ׳ביופור׳.

מחאסן אלעג׳ו
מחאסן אלעג׳ו

קצת עלייך ועל הכשרתך המקצועית?

״שמי מחאסן, גרה ביפו – ת״א, אמא לשלושה ילדים.  יש לי קליניקה משלי. אני בתחום היופי משנת 1996 וההתמקדות שלי הינה בפיתרון ושיפור בעיות עור הפנים החלה משנת 2010. במכללת ג׳יג׳י התחלתי את דרכי, משם המשכתי לימודי פרא רפואי בחברת ביופור. מאז ועד עתה, בכל רגע נתון אני מחדשת את הידע האסתטי הקיים בי, דרך קורסים והדרכות בארץ ובעולם״.

מה היתרון הבולט המבדל אותך ממתחרותייך?

״עור בריא ורענן זה בהחלט אורח חיים בריא, בעולם כל כך טכנולוגי, שפע מיכשור וקידמה, אני מאמינה שאין טכנולוגיה שיכולה להתעלות על היד האנושית, והאנרגיה שנוצרת בין שני גופים״״.

ספרי לנו מהם הטיפולים האסתטיים המוצעים בקליניקה?

״טיפולים הבאים לפתור בעיות עור למטופלת, לקדמה מהנקודה בא היא נמצאת ולשמר לה את התוצאה. מסיבה זו חשוב לי תיאום ציפיות, כי לא כל טיפול ניתן לעשות, לכל סוג עור. אני מתמחה בטיפול ה- sculpture face lifting שזה טיפול פיסול הפנים בטיפול פנים עמוק, בהחדרת לחות, מזוטרפיה, בטיפולי אקנה, פוסט אקנה, פיגמנטציה, אנטי אייג׳ינג, ושיקום מירקם ומראה העור״.

מה כלול בתהליך שהמטופלות צריכות לצפות בו?

״כל טיפול או סדרה מצריך תהליך משלו, ההגדרה הכללית שאוכל לתת לציפיית המטופלת הינה, שאכן זה מסע ולא קסם. צריך להצטייד בהמון סבלנות. מתחילים באבחון העור, ממשיכים בהבנת הבעיה החיצונית
(תיאום טיפול) והבנת הבעיה הפנימית (הגורם לכך), לאחר מכן מתקדמים לטיפול המותאם, כשבסוף הטיפול – העור נעשה אדמומי ויש תופעות לוואי,  (תלוי בטיפול ובמצב העור) והמטופלת מונחיית להמשך טיפול בבית״.

מהן היתרונות של טיפול אסתטי, ללא ניתוח?

״היתרון שבטיפול כזה שישנה מעורבות לכלל הגוף, הוא מבין שנתנה לו פקודה ולכן הוא משתף פעולה איתנו. פקודה שנבעה מצורך בסיסי לשנות את עצמנו. אט אט מגיעים לתוצאה ארוכת טווח, הטון והאלסטיות של השרירים שבים לקדמותם, הוא מסיר התכווצויות וחסימות פסיכומוטיביים.  משחזר את היציבה הטבעית של הפנים ומשפר את מראה העור. השרירים רגועים יותר באזורים מסוימים ומקבלים אפקט מתיחה כשל בוטוקס. משפר את מחזור הדם, מפעיל חילוף חומרים, תזונה, ממריץ ייצור קולגן ואלסטין, מפחית נפיחות, לימפוסטזיס ומשפר את הניידות של המבנים (myofascial)״.

מי הן קהל המטופלות שמגיעות לקליניקה שלך?

״מגיעות אליי לקליניקה בנות ונשים מגילאי 13 ומעלה, מכל רחבי הארץ מהצפון ועד הדרום ואני מקבלת את כולן בידיים פתוחות ואהבה. לגבי סוגי עור זה מגוון יש הבאות עם בעיות אקנה, פיגמנטציה, קימטוטים וכו׳״.

סיפור הצלחה שאת גאה בו

״לפני כשנתיים, באה בחורה לטיפול באקנה (כבר פגשה קוסמטיקאיות לפניי),  כשהכירה אותי נדהמה מאבחוני: אמרתי לה: ׳תתחילי עם עצמך באכילה נכונה, אורח חיים בריא, ותשתי 3 ליטר מים ביום,  בעוד חודש תחזרי אליי ונתחיל תהליך טיפול. כאן היא הבינה את הדרך ומהיכן נגרמה בעייתה, לאחר שנה, בהתמדה של מפגש חודשי ותכשירים ביתיים הגיעה לתוצאה סופית, שנותר לה רק לשמרה. עד היום הבחורה שומרת על עור פניה ואפילו צירפה את משפחתה אליי. ההצלחה שלי הינה כשהלקוחה יוצאת מאצלי, וחלק ממני נישאר איתה, הידע שאני חולקת איתה נחקק במוחה, וממשיך אצלה כדרך חיים״.

טיפים לשמירה על עור פנים בריא וקורן:

  1. לפנות לפחות 5 דקות ביום לטיפוח העור דרך עיסוי  (יש אצלי בדף האינסטגרם, טכניקות שתוכלנה לאמץ לעצמכן) תוך שימוש בתכשירים.
  2. לשמור על כושר גופני מינימום 3 פעמים בשבוע .
  3. חובה לשתות 3 ליטר מים ביום.
  4. להרבות באכילת ירקות .
  5.   להתרחק ממוצרי החלב וסוכרים.
  6.   להפחית את הצריכה לגלוטן.
  7.   לאכול חופן קטן של צימוקים אוזבקים (מאזן ברזל בדם).
  8.   להתחיל את הבוקר בכפית שמן נרולי + 2 כוסות מים.
  9.   להיות רגועים (לחץ אחד מגורמי האי איזון בגוף, וזה מתבטא בעור).
  10. להעביר קרח על עור הפנים.

www.mahassenskincare.com | 054-9268574 Mahassen Cosmetics | אינסטגרם Mahassen Skincare Mahassen Skincare יוטיוב