מקודם

נשות עסקים מבטיחות, אפריל 2021

מוגש מטעם שוש רוטנברג

88 שיתופים | 132 צפיות

ד״ר סוזנה מוסטפא מיח'איל

נשואה לאדיב ואם למופיד ועבד. אחראית היחידה לאורו-גניקולוגיה ורצפת אגן,  במרכז הרפואי לגליל, ובבית החולים האנגלי בנצרת. תחום ראשי: אורו-גינקולוגיה וכירורגיה משקמת של רצפת האגן, כירורגיה גניקולוגית ורפואת נשים.

צילום: מיח'איל אמין
צילום: מיח'איל אמין

מה הובילך לעסוק במקצוע הרפואה בתחום זה?
״נולדתי בבית של רופאים אבי אורטופד ואימי רופאת ילדים. מילדותי חשתי שייכות לעולם זה, של נתינה אין סופית ועזרה לזולת, ולכן אחותי ואני מתוך הערכה למקצוע וראיית הורינו כמודל לחיקוי, למדנו רפואה, ושתינו מברכות על כך״.

מדוע בחרת להתמחות דווקא בתחום זה?
״מהיותי סטודנטית לרפואה, כבר ידעתי שארצה  להתמחות ביילוד וגניקולוגיה: התמחות שכוללת תחומים שונים ומגוונים. במהלך ההתמחות מצאתי את עצמי מתחברת יותר לחלק הכירורגי ולרצפת האגן בפרט, הודות למנטור מדהים, שהבחין בפוטנציאל שלי. טיפח אותי וכיוון אותי למקצוע. שנית כאישה הרגשתי שבתחום האורו-גניקולוגיה יש מעט נשים. לפני שנסעתי לתת-התמחות באוסטרליה עבדתי כרופאת נשים בקהילה, וראיתי מקרוב את הצורך ב"רופאה אישה", שתשוחח, תבין ותטפל בנשים הסובלות מבעיות הייחודיות לנו״.

הישג שהינך גאה בו במיוחד?
״תת ההתמחות שלי באוסטרליה, הייתה אצל כריסטופר מאהר, פרופסור בעל שם, ומאבות התחום בעולם, תקופה זו הראתה לי אופקים חדשים, בתחום מבוקש, תחרותי ומתקדם מאוד. הייתי מאוד גאה בעצמי שהצלחתי להתקבל בזמן לתת-ההתמחות,  בה נחשפתי לחוד החנית של התחום, למספר רב של מקרים וניתוחים, למספר גדול של מחקרים פורצי דרך בתחום, וחשתי סיפוק מרובה שאני מביאה את כל הידע והטכניקות החדשות לנשים שלנו בארץ. כל זה  כמובן לא היה מתאפשר ללא תמיכת בעלי, ילדיי, הוריי ואחותי״.

אורו-גינקולוגיה – תחום מומחיות ספציפי ברפואת נשים, העוסק בבעיות המסבות סבל רב לנשים, בכל גיל. מדובר בבעיות הקשורות במבנה רצפת האגן ובתפקודו. מה הן עיקר הבעיות בקרב נשים בתחום זה:

״צניחת איברי אגן –  מצב בו מתרחשת בליטה של אחד או יותר מאיברי האגן לתוך או מחוץ לנרתיק. איברי האגן כוללים: הרחם, הנרתיק, שלפוחית שתן והמעיים. הערכות גורסות שקרוב ל-50% מהנשים שילדו אי פעם, סובלות מדרגה כלשהי של צניחת איברי האגן, אך רק 10%-20% נשים פונות לייעוץ רפואי.  בעיות אלו גורמות לכאבים, אי-נעימות רבה, פוגעות באיכות החיים ובחיי המין של הנשים.

בעיות הקשורות במערכת של השתן: סוגים שונים של דליפות שתן, תכיפות ודחיפות במתן שתן, ותסמונת השלפוחית הרגיזה והכאובה״.

מהם סוגי הטיפולים המוצעים בביה״ח?
״כיום יש מגוון נרחב של טיפולים המוצע לטיפול בבעיות רצפת האגן. כל אישה עם הבעיה שלה, שצריך לטפל על פי יחודיות המקרה, לאחר בדיקה ואבחון מדוייק במרפאה, על ידי צוות יחודיי ומיומן בתחום רצפת האגן.

״כיום יש מגוון רחב של ניתוחים בשיטות חדשניות, זעיר פולשניות, עם תוצאות אסתטיות מעולות, החלמה מהירה ואחוזי הצלחה גבוהים. הנשים משתחררות כיממה לאחר הניתוח, שבות מהר לשגרה ולפעילות מינית״

כיום, קיים מנעד טיפולים רחב, הנע בין טיפולים שמרניים לטיפולים כירורגיים.

טיפולים שמרניים: עיקרם פיזיותרפיה לרצפת האגן, אשר יכולה להתאים לטיפול למגוון בעיות רחב, חשוב להגיע לזה בזמן, ומוקדם וכמו כן קיימים טיפולים ניתוחיים. אצל נשים בהרבה מקרים קיימים פחד ורתיעה מניתוחים, והן מנסות  לדחות, להדחיק  ולמזער את הבעיה.  יש מגוון רחב של ניתוחים בשיטות חדשניות, זעיר פולשניות, עם תוצאות אסתטיות מעולות, החלמה מהירה ואחוזי הצלחה גבוהים, אחוז סיבוכים זניח, והחשוב מכל, הנשים משתחררות כבר כיממה לאחר הניתוח, ושבות לשגרת תפקוד מלאה, ואף לתפקוד מיני.

לדוגמה: ניתוח לתיקון דליפת שתן במאמץ, בעזרת מתלה רשת, המשפר פלאים את איכות החיים של נשים הסובלות מבעיה זו, שלעיתים גורמת להן להפסקת פעילות גופנית, פחד לצחוק או להתעטש ולהרגיש חופשיות שהן בחברת אנשים. טיפול ניתוחי לבעיה זו נחשב לניתוח זעיר פולשני, שניתן לבצעו באישפוז יום בלבד״.

מה תרצי לשפר במהלך שנת 2021?
״בעיניי, תמיד יש מקום לשיפור ושאיפה מתמדת למצויינות הינה הסטנדרט שלי. אני רוצה להעלות את המודעות בקרב נשים מכל המגזרים והעדות –  פרויקט שהתחלתי לפני הקורונה. קיימתי עשרות הרצאות בפורומים שונים של נשים, אודות בעיות של ליקויים ברצפת האגן והטיפולים האפשריים. כולי תקווה ששנת 2021 תאפשר לי יותר מפגשים עם נשים בקהילה, יותר הרצאות ויותר ביקורי מרפאה, טיפולים בנשים שאיכות חייהן נפגעה כי התחושה הייתה תמיד שנשים סובלות בשקט! בשביל זה אני כאן!

היכן את חושבת שתראי את עצמך בעוד 5 שנים?
״אני מאחלת לעצמי להמשיך ולשאוף גבוה, להיות בקדמת תחום האורוגניקולוגיה ורצפת האגן בארץ ובעולם בעשייה קלינית כירורגית ומחקרית, ברמות מקצועיות,שירותיות וזמינות אשר יאפשרו לכל אישה את הבריאות, איכות ושמחת החיים היאה לנו כנשים, בעידן הנוכחי״.

ניתן לפנות לייעוץ ולטיפולים למרכז מומחים כברי: נהריה – הזיתים 1, כפר כברי  | טל׳:  073-7814768 נצרת – מלון גולדן קראון | טל׳: 073-7821438

טיפולי אסתטיקה לשיניים

פרופ’ עדי לוריאן, מומחה בכירורגיית פה ולסתות ומרצה בינלאומי בתחום, וד״ר נועה ברר, מומחית ברפואת הפה ובטיפולי שיניים בהרדמה מלאה מסבירים על ניתוח תיקון קו חיוך חושף חניכיים וציפויי חרסינה למראה חיוך זוהר ומושלם.

ד"ר טלי שני, רופאת שיניים – מומחית ברפואת הפה | ד"ר לבנת עטר פרוימן, רופאת שיניים – מומחית בשיקום הפה |  ד"ר חני טנצר, רופאת שיניים -מומחית בחניכיים | ד"ר מעין גרניט, רופאת שיניים – מומחית בטיפולי שורש | ד"ר דנה פיק רופאת שיניים – אסתטיקה | צילום: בנימין אדם
ד"ר טלי שני, רופאת שיניים – מומחית ברפואת הפה | ד"ר לבנת עטר פרוימן, רופאת שיניים – מומחית בשיקום הפה |  ד"ר חני טנצר, רופאת שיניים -מומחית בחניכיים | ד"ר מעין גרניט, רופאת שיניים – מומחית בטיפולי שורש | ד"ר דנה פיק רופאת שיניים – אסתטיקה | צילום: בנימין אדם

בשנים האחרונות חלה עלייה בפנייה לרופאי השיניים בבקשה לקבל טיפול אסתטי לצורך שיפור המראה, בדומה למה שהלקוחות נחשפים בטלוויזיה וברשתות החברתיות, וכך תחום רפואת השיניים האסתטית תופס תאוצה, שהרי כולנו חולמים על שיניים ישרות, צחורות וחיוך מושלם.

לחיוך יש חשיבות עליונה בכל הקשור למראה הפנים, ובמקרים רבים גורם מכריע לביטחון העצמי ונינוחות האדם, לחייך בפתיחות. במרפאתנו אנו משלבים מספר שיטות המשפרות את מראה החיוך.

צוות המרפאה שלנו כולל מומחיות בשיקום, חניכיים, אסתטיקה וטיפולי שורש, בניהולו של פרופ' עדי לוריאן, כירורג פה ולסת, לכל אחת ואחד נתאים את הטיפול הנכון לו. לעיתים יש צורך בשיפור מראה השיניים, ובעבור מטופלים אחרים עיצוב השפה, ומיקום מחודש של קו החיוך, והם שמביאים למראה אסתטי משודרג.

ניתוח תיקון קו חיוך – חושף חניכיים:

״ישנם אנשים החושפים בחיוכם שטח חניכיים נרחב, מאפיין שעלול להוות פגם אסתטי. באמצעות ניתוח, הניתן לבצעו אפילו בהרדמה מקומית, "נקצר" את השפה העליונה,  כך כשמחייכים, השפה תכסה את החניכיים החשופות ביתר, וכך מראה החיוך שיתקבל יהיה מעודן ויפה יותר. פעמים רבות, טיפול זה יספק את המטופל/ת מבחינה אסתטית, ולא יהא צורך בפעולות נוספות״.

במידה ויש גם חוסר שביעות רצון ממראה השיניים, ניתן לבצע כתרים או ציפויי חרסינה כמו בתמונה זו:

במידה ויש צורך בשיקום פה מלא, ניתן לשלבו ביחד עם ניתוח לקיצור השפה:

מהם ציפויי חרסינה לשיניים?
״כיסויים דקיקים, המודבקים על השיניים הטבעיות, ויוצרים מראה עדין וטבעי, בגוון המותאם לשיניים הסמוכות, או גוון בהיר ומחמיא. פתרון מהיר ויפה למצב בו נדרש שינוי במראה האסתטי של השיניים.

 באמצעות ציפויי חרסינה, ניתן:

  • להשלים שיניים שבורות • לסגור או לצמצם מרווחים בין השיניים • לכסות שורשים חשופים • לעצב צורת שיניים ולשנות גודל כותרת • למסך כתמים ופגמים הנראים לעין • להבהיר (להלבין) את השיניים לטווח הארוך״.

כיצד מבוצעים ציפויי חרסינה לשיניים?
״התאמה של ציפויי חרסינה, מתחילה בשלב של תכנון אסתטי, במסגרתו נבחנות דרישות ומטרות המטופל ובהתאם לכך נתכנן את הטיפול העתידי. בהמשך תתבצע הדמיית התוצאה הסופית בפה, ולאחר ההחלטה לצאת לדרך, מתבצעת הכנה זעיר פולשנית של השיניים. הכנת השיניים כוללת הסרת חומר שן מינימלי (0.5-0.7 מעובי הזגוגית) שלא נקבל מראה שיניים בולט״.

מה אורך תהליך ציפויי חרסינה עד להשלמת הטיפול?
״לרוב מדובר בשלושה מפגשים, כשהמפגש הראשון מיועד לצורך תיאום ציפיות, לצילום המטופל ולצורך העתקה ראשונית של שיניו על ידי סורק דיגיטלי. במפגש השני נערוך הדמייה בפה המטופל, על פי התכנון המקדים שבוצע במעבדה, ובמידה והצדדים מרוצים נוכל להכין את השיניים ולסרוק אותן לטכנאי שמכין את הציפויים. במפגש השלישי נמדוד את הציפויים ונדביקם אל השיניים בצורה מדויקת וקפדנית״.

מה ההבדל בין ציפויי חרסינה, לכתרים?
״לעומת כתרים שמכסים את כל השן ודורשים הסרה היקפית נרחבת, ציפויי חרסינה מאפשרים שינוי משמעותי של צורת השן, ללא הסרת חומר שן רב, ולרוב רק בצד הקדמי של השן, הפונה אל חזית הפה״.

כמה ציפויי חרסינה מומלץ לעשות?
״אנו ממליצים על המינימום האפשרי, לקבלת המראה האסתטי אותו המטופל מבקש לקבל, ניתן לבצע מציפויי בודד אחד ועד לכל החיוך, כולל מיסוך של השיניים הטוחנות״.

ממה עשויים ציפויי חרסינה?
״ישנם מספר סוגי חומרים מהם ניתן לבצע את ציפויי החרסינה לשיניים, ובחירתם תלויה בשקיפות או במיסוך הנדרש. ישנם מקרים בהם נרצה מיסוך עמוק של גוון השן ולכן נבחר בחומר אטום יותר, ולעומת זאת, שינוי של צורת השן ללא צורך בשינוי משמעותי בגוון, יאפשר לנו שימוש בחומר בעל שקיפות גבוהה. סוג החומר ייבחר על ידי הרופא והטכנאי, בהתאם למצב ההתחלתי של השיניים, ובכל מקרה התוצאה המתקבלת תהא חיוך הרמוני בעל אסתטיקה גבוהה״.

לפרטים נוספים: טל׳: 03-6163480, 054-98992898, Noa.barer@gmail.com

מירב לוי

עורכת דין ונוטריון.

מירב לוי | צילום: אריק מור
מירב לוי | צילום: אריק מור

ספרי לנו על תחום עיסוקך?
״תחום עיסוקי המירבי הינו משפחה ומקרקעין. התחדשות עירונית, ייצוג בכל נושאי תמ"א 38, פינוי בינוי, ואף הסכמי מכר טיפול בבעיות ברמ"י״.

״כעו"ד בתחום ההתחדשות העירונית, אני מסייעת לדיירים במו"מ מול היזם, טרם חתימתם על ההסכם. לאחר מכן מלווה אותם עד לסיום  הפרויקט,   בכל מה שקשור״

מה הובילך לעסוק דווקא בתחום זה?
״אני עוסקת בנדל"ן מזה 27 שנים, מיום חזרתי מהטיול הגדול שלאחר שרותי הצבאי במזרח הרחוק, נכנסתי לנדל"ן. שיווקתי פרויקטים לקבלנים ועסקתי בתיווך, ואז עשיתי שינוי תעסוקתי והלכתי ללמוד משפטים. בתחום דיני המשפחה עוסקת מרצוני לעזור לאנשים לטפל במחלוקות בין הצדדים, על הצד הטוב ביותר״.

מהו השירות שאת מעניקה לקהל לקוחותייך?
״כעו"ד בתחום ההתחדשות העירונית, אני מסייעת לדיירים במו"מ מול היזם, טרם חתימתם על ההסכם. לאחר מכן מלווה את הדיירים בתהליך עד לסיום הפרויקט, בכל ההליכים הקשורים בתהליך מורכב זה. בהסכמי מכר, מלווה את הלקוח החל מבדיקת כשרות הנכס בגופים הרלבנטיים רמ"י/משכנות/טאבו הן בליווי לקיחת משכנתה ועם סיום העסקה כמובן רישום הזכויות ע"ש הרוכש בגוף הרלוונטי. לדוגמה: בפרויקט גדול שלי, פינוי בינוי עם חברה יזמית גדולה, אני מטפלת בזכויות קנייניות של בעלי דירה, אשר רכשו דירה לפני עשרות שנים, וזכויותיהם לא נרשמו בטאבו משך השנים, כי עורכי הדין פשוט לא דאגו לסיים את העסקה ברישום״.

כעורכת דין בתחום מקרקעין, כמה חשוב לבדוק תכניות עתידיות בסביבת הפרויקט?
״חשוב מאוד, על מנת למנוע "הפתעות" בדרך. לדוגמא: למניעת מצב בו אנשים רכשו דירה בקומה גבוהה עם נוף פתוח, ולאחר שקיבלו את הדירה יצוץ לפתע בניין לפני דירתם שיחסום את הנוף עליו שילמו במיטב כספם״.

מהו מס רכישה ועל מי הוא חל?
״מס רכישה הינו מס, שכל אדם הרוכש דירה בישראל משלם. מדרגות מס הרכישה קבועות בחוק מיסוי מקרקעין, ומשתנות בין היתר לפי מחיר הדירה, סוג הנכס, ומס' הנכסים בהם מחזיק הרוכש. לרוכשי דירה ראשונה ישנו פטור מתשלום מס, עד לגובה מחיר של 1.8 מיליון ש"ח. המדרגה משתנה במהלך השנים״.

במידה ולקוח רוצה לחתום על חוזה לרכישת דירה, היכן נרשמים זכויותיו?
״זכויות רוכש דירה יכולות להירשם הן בלשכת רישיון המקרקעין, הן ברמ"י והן בחברות משכנות, (חברה משכנת היא בדרך כלל החברה שבנתה את הבניין וטרם רשמה אותו בטאבו)״.

מה משמעות הערת האזהרה המופיעה  בנסח רישום המקרקעין?
״הערת אזהרה הינה מושג רחב. היא הערה הנרשמת במרשם המקרקעין, ומעידה על קיום התחייבות בכתב של בעל המקרקעין או בעל הזכות במקרקעין, לעשות במקרקעין מסוימים עסקה או להימנע לעשיית עסקה, באותם המקרקעין. לדוגמה: בעל מקרקעין חותם על חוזה עם קונה, שבו מתחייב למכור לקונה את הדירה ולהעבירה על שמו, הקונה רשאי לפנות לרשם המקרקעין ולרשום הערת אזהרה במרשם המקרקעין לפיה קיימת התחייבות מהמוכר להעביר את הדירה על שמו. לאחר שנרשמה הערת אזהרה (וכל עוד לא נמחקה), לא ניתן לרשום במרשם המקרקעין עסקה אחרת שסותרת את תוכן ההערה. הערת אזהרה הינה מעין תמרור 'עצור' לרוכשי נכסים בכלל, בנוסף קיימות הערות של רשויות מקומיות על אי התאמה במקרקעין״.

היכן נראה אותך בעוד 5 שנים?
״אהיה באיים הקאריביים עושה יוגה 🙂 סתם..

בעוד 5 שנים אהיה עורכת דין המייצגת עוד הרבה לקוחות מרוצים, במתחמים נוספים של התחדשות עירונית, שהרי מדינתנו חסרה בעתודות קרקע, והכל הולך לכיוון הזה, ובעלי הדירות זקוקים ומשוועים לייצוג של עורכי דין מקצועיים בתחום, אשר יסייעו בידם לצלוח את הליך ההתחדשות העירונית בהצלחה! בנוסף אעשה גישורים מוצלחים, בין צדדים המבקשים לפרק זוגיות, ולהפריד את הרכוש בטוב, ללא מלחמות מיותרות, בבית המשפט״.

מירב לוי, החרש 16, נס ציונה. טל׳: 08-9380800 | פייסבוק עו"ד מירב לוי

אריאלה מלצר

מייסדת ובעלים של מכון רעות ברחובות, לטיפול זוגי, אישי ומשפחתי, וסדנאות לשליטה וניהול כעסים. בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (M.S.W). פסיכותרפיסטית, מדריכה בכירה ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, מומחית בטיפול זוגי על פי גישת אימאגו ומומחית בטיפול בשליטה וניהול כעסים, 38 שנות ידע וניסיון מקצועי רב.

אריאלה מלצר | צילום: דן גופמן
אריאלה מלצר | צילום: דן גופמן

״בעזרת המומחיות, הניסיון והידע הרב שלנו בטיפול בשליטה בכעסים ובטיפול זוגי, אנשים וזוגות רבים הצליחו לצאת ממעגל הכעסים, ולבנות זוגיות ומערכות יחסים המבוססות על ביטחון, אהבה, הבנה, כבוד ותקשורת טובה״

מהו תחום עיסוקך ואילו שירותים את מעניקה?
״הצוות המקצועי של מכון רעות יחד עימי, עוסקים בטיפול באנשים אשר מגיעים אלינו עקב בעיה או משבר כלשהו שהם נמצאים בו, ואינם מצליחים להתגבר עליו או להתמודד עימו בכוחות עצמם. מצבים שכאלו עלולים לפגוע בתפקוד היומיומי ובמערכות היחסים שלהם וליצור תחושות חוסר בטחון, מתח ולחץ, כעס, תסכול, בדידות, דיכאון, חוסר ערך ועוד.., מה שפוגע במצב הרוח ובמימוש הפוטנציאל הטמון בכל אחד ואחד מאתנו. אנו עוזרים לאותם אנשים וזוגות להתמודד בצורה יעילה ומוצלחת עם המשבר אליו נקלעו, להתגבר על הקשיים ולעזור להם לבנות מערכות יחסים בטוחות, עם קירבה ואינטימיות, ועם תקשורת ישירה, מקבלת ומכילה.

בעזרת המומחיות, הניסיון והידע רב השנים שלנו בטיפול בבעיות שליטה וניהול כעסים ובטיפול זוגי, אנשים רבים, זוגות ובני משפחותיהם הצליחו לצאת ממעגל הכעסים ולחיות חיים רגועים ובטוחים ולבנות לעצמם זוגיות מכבדת ומכילה, מלאה באהבה, הבנה, הנאה ותקשורת טובה.

תחום מומחיות נוסף שלנו: הינו טיפול בבעיות של שליטה וניהול כעסים, לבעלי "פתיל קצר", המתעצבנים מכל שטות, המעבירים ביקורת ומאשימים אחרים, בכל דבר שאינו מוצא חן בעיניהם. אנו מלמדים אותם לנהל את כעסיהם ביעילות, לבטא עולמם הפנימי בצורה אמיתית, מתוך חוזק פנימי, ולא מתוך כוחנות ושתלטנות.  שנים רבות, באמצעות הטיפול והסדנאות הרבות במכון רעות, אנו מצליחים לעזור לאנשים לצאת מהסבל של חיים בכעסים, לשנות את חייהם, לשפר את מערכות היחסים שלהם, ולחיות חיי רוגע ואסרטיביות״.

מה לדעתך היתרונות הבולטים של המכון?
״אנחנו עובדים מכל הלב והנשמה, הידע, המקצועיות והניסיון הרב אשר צברנו. פיתחתי שיטה ייחודית, פורצת דרך, לטיפול בבעיות שליטה וניהול כעסים, אשר הוכיחה את יעילותה ועזרה לאנשים רבים ללמוד דרך חדשה לנהל את חייהם בכבוד, רוגע ובאסרטיביות ולבנות יחסים טובים ובטוחים עם כל הסובבים במיוחד עם הקרובים להם ביותר״.

מהן שיטות הטיפול במכון?
״הצוות שלי ואני, רכשנו במהלך השנים, הרבה גישות טיפוליות, ואנו מתאימים את דרכי ההתערבות המקצועיות, בהתאם לאנשים ולבעיה העומדת בפנינו. בין הגישות הבולטות נמצאות גישת האימאגו, אשר פיתח ד"ר הארוויל הנדריקס, הגישה הקוגניטיבית התנהגותית, וכמובן, הכלים, הטכניקות והדרכים שפיתחתי עם העבודה בשטח״.

מהי דרכך להוביל את האנשים לחולל שינוי?
״אני רואה את האנשים כבני אדם, אשר מתמודדים עם בעיה ולא כבעיה. אני משתמשת בכוחות, בחוזקות ובהצלחות שלהם על מנת לעזור להם לעבור את הדרך לשינוי הרצוי. חשוב להאמין בהם ולגרום להם להתחיל להאמין בעצמם. אני עוזרת להם לראות את הבעיה האמיתית, לא להתחמק ממנה, ונותנת את דרכי הפעולה שיכולות לעזור, ומה ניתן לעשות תוך כדי שאני מגלה תמיכה והבנה לקשיים ולמחסומים שלהם״.

ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?
״הצלחה, לדעתי, זה לדעת לממש ולהגשים את החלומות והחזון שלך למרות הקשיים שבדרך, להאמין בעצמך וביכולותיך, ללכת עם הרצון והאני מאמין שלך עד הסוף ולראות במה שאתה עושה כשליחות ויעוד״.

איפה נראה אותך בעוד 5 שנים?
״ממשיכה לעזור לאנשים להגיע לשינוי המיוחל שלהם, בכל דרכי הטיפול: אישי, זוגי וסדנאות. מקווה שאהיה לאחר כתיבת הספר על שליטה וניהול כעסים, ממשיכה להרחיב את דרכי התערבותי המקצועיות, ובנוסף, מלמדת אנשי מקצוע את התחום של שליטה בכעסים".

טיפים להתמודדות בעת משבר:

  1. לעשות סדרי עדיפויות כך שהכוחות הפיזיים והנפשיים יהיו מתועלים לדברים החיוניים באמת.
  2. להתמודד ביחד ולא להישאר לבד. לבקש עזרה ולתמוך אחד בשני.
  3. לזכור שלפעמים, אנחנו לא יכולים לשנות את המציאות אבל איך אנחנו עוברים את המשבר, זה כבר תלוי בנו.

טל׳: 08-9470691,  052-2894989, https://reut4u.co.il, פייסבוק: שליטה וניהול כעסים ברוגע ואסרטיביות מכון רעות | אריאלה מלצרhttps://www.youtube.com/user/ariela229

עמליה בן חמו

עורכת דין בתחום האזרחי, נוטריון,  בעלת משרד עצמאי,ניסיון רב בייצוג וטיפול בהליכי פשיטת רגל והוצאה לפועל, דיני עבודה, פינוי מושכר, ונזקי רכוש וגוף.

עמליה בן חמו | צילום: אישי
עמליה בן חמו | צילום: אישי

קצת עלייך ועל הכשרתך.
עורכת הדין עמליה בן חמו, התמחתה בפרקליטות המדינה, אצל ראש המחלקה לסכסוכי עבודה וצברה במהלך השנים ניסיון רב בליטיגציה (ייצוג בבית משפט).

דוברת ספרדית (שפת אם), ילידת ארגנטינה.
M.A  במדעי המדינה – אוניברסיטת תל אביב.
B.A   מדעי המדינה וספרות צרפתית מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים.
LL.B במשפטים מטעם המכללה למנהל.

מה תחום משרדך עוסק ומהם שירותיו?
״משרדי הוקם בשנת 2009 ועוסק בעריכת דין בתחום האזרחי, למשרד ניסיון רב בייצוג וטיפול בהליכי פשיטת רגל והוצאה לפועל, דיני עבודה, פינוי מושכר, ונזקי רכוש וגוף. משרד עו"ד עמליה בן חמו מציע מגוון שירותים ופתרונות משפטיים בנוגע לזכויות עובדים, דיני עבודה ופיצויי פיטורין, ייצוג בבית הדין לעבודה ובבית המשפט, טיפול בתביעות ייצוגיות וניהול תיקים מול הוצאה לפועל״.

מהם יתרונותיו הבולטים של משרדך?
״חשיבה מחוץ לקופסה, מציאת פתרונות לכל בעיה או סיטואציה. המשרד מעניק שירות מקצועי ומהימן ויחס אישי״.

שתפי אותנו בהישג שהינך גאה בו במיוחד.
״עצם ההסמכה שלי בגיל 48, הקמת 2 משרדים יחד עם בני, מהווה הישג גדול בפני עצמו. מבחינת הצלחה בתיקים והיו לא מעט כשהבולטת ביותר היא גביית חוב בן 21 שנה של מזונות, מבעל שדאג לא לרשום את הנכסים שקיבל בירושה, וכיום עומדת הזוכה לקבל סכום כסף נכבד שיסדר את הבת שהתחתנה, אותה גידלה בגפה״.

״עו"ד עמליה בן חמו התמחתה בפרקליטות המדינה, אצל ראש המחלקה לסכסוכי עבודה, וצברה במהלך השנים ניסיון רב בליטיגציה (ייצוג בבית משפט) ניסיון רב שנים בייצוג וטיפול בהליכי פשיטת רגל והוצל״פ דיני עבודה, נזקי רכוש וגוף״

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה עסקית?
״להיות כל העת בתנועה ובהקשבה לסביבה המשתנה. משרדי חרט על דגלו מתן יחס ושירות אישי לכל לקוח ולקוח, וטיפול מעמיק ויסודי בפתרון כל בעיה משפטית שעולה על שולחנו״.

מה התכניות  שלך במהלך שנת 2021?
״לרכוש משרד נוסף״.

איך את משלבת בין הקריירה לחיים אישיים?
״התחלתי את הקריירה לאחר שהילדים גדלו והיום אני משלבת בין תפקידי כ"סבתא תרבות ובילוים", וגם להיות עם נכדיי כשהוריהם צריכים כל זה בשילוב עם עבודה אינטנסיבית. זהו שילוב נהדר כי כשאני עם הנכדים, אני שוכחת מכל הצרות וזה נותן לי כח להמשיך. למזלי יש לי בן זוג שאחראי על הבישולים ועל הקניות מאז ומתמיד, שזה דבר שעוזר מאד. המקרר תמיד מלא והשולחן פתוח כאשר הילדים והנכדים באים״.

מהו קו החשיבה של משרדך?
״לפתור בעיות שנראות מסובכות בדרך הפשוטה והיעילה ביותר לטובת הלקוח ובנוסף, לשנות תפיסות עולם מיושנות״.

איך מתמודדים בזמן משבר (הקורונה) ושומרים על קהל הלקוחות?
״שומרים על התו הירוק. אני אישית התחסנתי, עבדנו מהבית ויצאנו רק כשזה היה באמת הכרחי״.

טיפים לחיים טובים:

  1. לשמור על אורח חיים בריא
  2. להקפיד על תזונה נכונה
  3. להתעמל ולעשות ספורט
  4. לא לשכוח מה הכי חשוב: שזה האנשים שאנו אוהבים

טל׳: 03-6296515 | פייסבוק עו"ד עמליה בן חמו, tymben.law@bezeqint.net

נועה נחמיאס

קוסמטיקאית מוסמכת, בעלת 19 שנות ניסיון בתחום, עם התמחות בקוסמטיקה קלינית בשיטת KB PURE. בעלת הסמכה לטיפולי אנטי אייג'ינג ומתיחת פנים באמצעות היפו וגלי רדיו. קוסמטיקה עילית בטכנולוגיה מתקדמת, בשילוב מגע אישי מפנק, לנשים בלבד!

נועה נחמיאס | צילום: בנימין אדם | סטיילינג: הגר משה- פרובנס גלרי
נועה נחמיאס | צילום: בנימין אדם | סטיילינג: הגר משה- פרובנס גלרי

איך התחלת את דרכך בתחום?
״לפני 19 שנים, למדתי רפואה משלימה, ולאחר השקעה כספית גדולה ו-3 שנות לימוד, המכללה שלמדתי נסגרה בטרם סיימתי את התואר. מאוכזבת פניתי לרב שלי, שהיה צדיק נסתר, ושאלתיו האם להירשם ללימודי קוסמטיקה, מכיוון שתמיד התעניינתי בטיפוח העור, ועבודה עם נשים קסמה לי. תשובת הרב הייתה "תצליחי בגדול". ומכאן הכל היסטוריה״.

מה מייחד את השירות שאת מעניקה ללקוחותייך?
״דבר ראשון, אמינות מעל הכל. הן יודעות שאפשר לסמוך עליי במאה אחוזים, תוצאות הטיפולים מורגשות מידיית. היחס החם והאישי ואהבת כל לקוחה ולקוחה, פינוק אישי לכל אחת, באווירה נעימה ורגועה בקליניקה תוך מגע מפנק״.

סיפור הצלחה שהינך גאה בו?
״המטופלות אומרות שהן נולדות מחדש בכל טיפול, ויוצאות זוהרות ומאושרות,  זהו הסיפוק שלי. כשלקוחה הנמצאת בסדרת טיפולים נכנסת אליי ואני רואה את עורה קורן מרחוק, עוד לפני תחילת הטיפול, אני יודעת שהשיטה שלי באמת עובדת. כל לקוחה ולקוחה היא סיפור הצלחה שלי. כמעט רוב לקוחותיי אינן נזקקות להזרקות, ולא אחת אף  הצלחתי למנוע מהן ניתוחים שתכננו. זכור לי סיפור של לקוחה, אשר הגבה שלה צנחה מטה, כתוצאה מתהליך מסויים שעברה בפניה, והצלחתי בעזרת המכשור החדשני להרימה חזרה״.

מהו הערך המוסף ממנו נהנים מטופלייך?
״האיבחון המדוייק, הניסיון רב  השנים שלי בתחום, ועצם זה שטיפלתי במאות נשים במצבי עור שונים, והצלחתי לשפר במידה ניכרת את מראה פניהן, ולא פחות חשוב שיפרתי את הרגשתן, והביטחון העצמי שהן מקרינות לסביבה. מראה פנינו הינו כרטיס הביקור שלנו, והוא משפיע רבות על הרגשתנו כלפיי עצמנו. כשהפנים שלנו זוהרות ומתוחות, אנו מחייכות מבפנים לכל העולם, ומוכנות לכבוש כל פיסגה״.

מהן שיטות הטיפול בקליניקה שלך?
״היום באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת העומדת לרשותי, אני מצליחה גם במצבים שאינם פשוטים של נפילה וקמטים, להחזיר את הפנים אחורה בזמן, הכל בצורה טבעית שאינה פולשנית. אני משתמשת בעיקר ב-2 טכנולוגיות מופלאות:

  1. גלי רדיו – בעזרתם אנו יוצרים גירוי של התאים בתוך הדרמיס לייצור קולגן חדש וחומצה הילוארונית חדשה בעומק העור.
  1. הייפו – (high intense focose ultrasound) בעזרתו אנו מגרים את ייצור הקולגן בשלוש שכבות עור במקביל, בכל טיפול וטיפול וגולת הכותרת שלו שהוא המכשיר היחידי שמגיע לשכבת הסמס, ומותחה, והכל בצורה לא פולשנית וללא סימנים או זמן החלמה.

השילוב בין גלי רדיו להייפו בסדרת טיפולים, מאפשר לנו להגיע לתוצאות ממש מופלאות אשר בעבר יכולנו רק לחלום עליהן״

טיפים לשמירה על עור בריא וזוהר:

  1. רצוי שיגרת טיפוח קבועה מידי יום, בוקר וערב:  הכוללת רטינול וחומצות אשר מורחים בערב, ובנוסף ויטמין סי פעיל, ששמים בבוקר.
  2. לא לתת לעור להתייבש לעולם! מומלץ לשלב  עם הקרם לחות, גם סרום חומצה הילורונית איכותי.
  3. צריך להגן על עור הפנים באופן קבוע מחשיפה לשמש.
  4. אכילת פירות וירקות מועילה במיוחד לבריאות  של עור הפנים.

לתיאום פגישת ייעוץ יש לשלוח וואטסאפ לטל׳: 054-9499588 |  פייסבוק: נועה נחמיאס – קוסמטיקה עילית בטכנולוגיה מתקדמת ברחובות