מקודם

נשות הקריירה המבטיחות לשנת 2020

88 שיתופים | 132 צפיות

עו"ד ויקי פוני

בעלת משרד עו"ד המתמחה בתחום דיני המשפחה ומעמד אישי.

צילום: משה נחומוביץ | ביגוד והנעלה: Fashion List
צילום: משה נחומוביץ | ביגוד והנעלה: Fashion List

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום זה?

״משפחה עבורי זה ערך עליון. כאשת קריירה, נשואה ואם ל-2 בנות, מצאתי את החיבור הטבעי שלי לתחום דיני המשפחה, שהינו תחום מורכב ובעל רגישות גבוהה, ממש כמו בניהול משפחה״.

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אלייך?

״קהל היעד שלי הינו מגוון מאוד, ומורכב מכל שכבות האוכלוסייה, נשים וגברים כאחד.
מי שמגיע אליי מוצא כתפיים רחבות וחזקות, וליווי משפטי אישי, אשר מתחיל משלב היעוץ המשפטי ועד לסיום התיק. אני מכירה את כל הלקוחות שלי ומכירה כל פרט ופרט בתיק שלהם״.

הישג שאת גאה בו במיוחד

״ברמה האישית אני גאה במשפחתי ובמיוחד בבנותיי. הבנות עמית ורוני תורמות לקהילה, וערך הנתינה תופס מקום מרכזי בחייהן. הבת הגדולה התנדבה עם ילדים בסיכון גבוה, והבת הקטנה שנותרו לה מספר חודשים לפני הגיוס לצה״ל, ממשיכה להתנדב במד"א. זה ממלא אותי בגאווה ואני מבינה שבעלי ואני עשינו משהו נכון.

ברמה המקצועית, יש לא מעט הישגים משפטיים שמסבים לי גאווה, במיוחד כשמגיע אליי תיק מורכב שמתנהל מספר שנים בערכאות משפטיות, שייצגו בו מספר עורכי דין לפניי, ואני מזהה מיד את מה שתוקע את התיק, ומצליחה לסיימו במהירות ובתוצאה מקסימלית.

כך לדוגמא: תיק ניכור הורי – האם הסיתה במשך שנתיים את ילדיה כנגד האב, התיק הגיע אלי במצב בו האב רואה רק את חלק מילדיו במרכז הקשר למס' שעות מצומצם. תוך זמן קצר הובלתי את התיק בו האב רואה את ילדיו ככל אב ומערכת היחסים בניהם בריאה ויציבה עד היום.

האב לא שוכח ולפני כל חג מתקשר להגיד תודה ולאחל לי חג שמח. בתיק אחר שהתנהל מספר שנים בענייני רכוש, הגיעה אלי אישה שהיא מותשת ועיפה מההליכים הרבים, לאחר קריאה של התיק והבנת הטקטיקה של הצד השני, הצלחתי להביא בזמן קצר לחלוקת נכסים נכונה וצודקת.

לאחרונה מסרה לי האישה, שהיא נמצאת בזוגיות והיא מאושרת. שיחת טלפון מלקוח לשעבר שמפרגן ולא שוכח, אלו רגעים מאושרים שממלאים אותי בכוחות להמשיך בעשייה".

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״בשנת 2009 בתקופה שהמשק הישראלי היה בירידה עם אחוזי פיטורים גבוהים, קיבלתי החלטה לעזוב את עבודתי כעו"ד שכירה במשרד בו טיפלתי בתיקים גדולים ותקשורתיים. ויתרתי על שכר גבוה ותנאים טובים והחלטתי כנגד כל הסיכוים לצאת לדרך חדשה ועצמאית ולפתוח משרד משלי. האמונה בעצמי והרצון להצליח ולכוון גבוה היה חזק והחלטתי שאני לא נכנעת לפחד והולכת עד הסוף".

 מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

״על מנת להצליח, צריך להמשיך ולעבוד קשה, אין קיצורי דרך. הליכים משפטיים הם לעיתים דינמיים  ומשתנים וצריך להיות כל הזמן מעודכנים בשינויי החוק והפסיקה. בכל בוקר או ערב, תלוי ביומן שלי, אני מתחילה או מסיימת את היום בקריאת פסיקה חדשה או מאמרים מקצועיים. כדי לפרוץ את המסגרת המשפטית המוכרת ולהביא לתוצאות טובות בתיקים, נדרשת חשיבה יצרתית, שבעייני, מושגת בעיקר על ידי השקעת זמן בלימוד התיק וידיעת כל הפרטים הקטנים על הלקוח והצד שכנגד, שלעיתים עושים את ההבדל בין הצלחה לכישלון״.

האם להיות אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר?

״אני שלמה ובטוחה במקצוע ובתחום שבחרתי לעסוק בו. אני מאושרת לקום בכל בוקר לעבודה, ומהמקום השלם הזה, אפשרי לעשות הכל ונכון.

במקביל לניהול קריירה ותרומה לקהילה אני מוצאת זמן לחיי המשפחה. באמצע השבוע אני עובדת עד השעות המאוחרות ובסופי שבוע הזמן כולו מוקדש למשפחה לבית ולמנוחה.

בכל יום שישי, לאחר הדלקת הנרות, אנו אוכלים ארוחת ערב עם המשפחה המורחבת, המונה יותר מעשרים איש, ולפחות אחת לשנה מקפידים לבלות ביחד בחופשה משפחתית בארץ או בחו"ל.

משפחתי יודעת שגם כשאני עסוקה בעבודה אני תמיד זמינה בשבילם, כי הדבר הכי חשוב לי בעולם, זה המשפחה שלי״.

 ״משפחה עבורי ערך עליון. כאשת קריירה, נשואה ואם ל- 2 בנות, מצאתי את החיבור הטבעי שלי לתחום דיני המשפחה, שהינו מורכב, ובעל רגישות גבוהה, ממש כמו בניהול משפחה״

03-6935391 | www.punilaw.co.il |עו"ד ויקי פוני – דיני משפחה ומעמד אישי

עו״ד גליה זלצר-ליפשיץ

בעלת משרד עורכי דין בוטיק: תביעות נזיקין, רשלנות רפואית ומשפט מסחרי.

צילום:  אלון אדר
צילום:  אלון אדר

״הסוד שלי הינו שילוב כמה גורמים: ניסיון 25 שנה בייצוג נפגעים קשים, והיותנו משרד בוטיק משפחתי המטפל במספר לקוחות קצוב בזמן נתון. לא פעם אנו נאלצים לדחות פניות לקוחות חדשים,מהטעם שאנו מטפלים בכל לקוח באופן אישי מ-א' ועד ת' ובכל פרט ופרט״

במה חברתך עוסקת ואילו שירותים היא מעניקה?

״עיקר הפעילות שלי הוא ייצוג בתביעות נזיקין (נפגעי תאונות דרכים כולל אופניים חשמליים, תביעות רשלנות על כל סוגיה, כולל רשלנות רפואית) ומשפט מסחרי. בתחום הנזיקין, שמאוד קרוב לליבי, אנו מייצגים משותקים ונפגעים מאד קשים (100% נכות) מכל הארץ, ושמעתי לא פעם שאומרים שהמשרד שלנו הינו "אימת חברות הביטוח".

מה לדעתך היתרונות הבולטים של העסק שלך?

״אני חושבת שהסוד הוא שילוב של כמה גורמים: ניסיון רב של כ- 25 שנה בייצוג נפגעים קשים, והיותנו משרד בוטיק משפחתי אשר מטפל במספר קצוב של לקוחות בזמן נתון. לא פעם אנו נאלצים לדחות פניות של לקוחות חדשים, מהטעם שאנו מטפלים בכל לקוח באופן אישי, מ-א' ועד ת' בכל פרט ופרט, ואני לא מדברת רק על הפן המשפטי אלא אפילו בעניינים הטכניים והמקדמיים, שבמשרדים אחרים מועברים לטיפול של שכירים, מתמחים או אפילו פקידים. זו החלטה שאבי המנוח, עו"ד פנחס זלצר ז"ל, קיבל בתחילת דרכו, לאחר שהקים את המשרד ב-1969 ואנו ממשיכים בה. התוצאות מדברות בעד עצמן״.

הישג שאת גאה בו במיוחד?

״לצערי איני יכולה לרפא (אינני רופאה). תפקידי להשיג עבור לקוחותיי מימון מקסימלי לכיסוי כל הצרכים וההפסדים שנגרמו להם בעקבות הפגיעה. במהלך השנים השגנו כל כך הרבה תקדימים בפסיקה הישראלית, וקשה לשים אצבע על הישג אחד. זה כמו לשאול אמא את מי מילדיה היא הכי אוהבת. כל לקוח בשבילנו הוא עולם ומלואו, רבים כבר הפכו מזמן למשפחה. יחד עם זאת, אם אני חייבת לבחור, אבחר ב-י', בחורה מהממת בשנות ה-20, שנפגעה בתאונת דרכים בגיל 5 ומאז סובלת מפגיעה מוטורית בארבע הגפיים (קוודריפלגיה) בשילוב פגיעה נשימתית. למרות שמצבה הרפואי מהקשים ביותר שאפשר להעלות על הדעת, י' סיימה לימודים בהצטיינות וכיום עושה חיל בתחום התקשורת״.

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים

״למרות פניות רבות להתמזג עם משרדים גדולים, חלקן מפתות מאד, דחינו את כל ההצעות להתמזג עם משרד גדול, ונשארנו משרד בוטיק משפחתי״.

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

״מבחינתי לא קיימת תקרת זכוכית, השמיים הינם הגבול. הכל תלוי בידע, בהשקעה, במקצועיות ובמסירות.

כעורכת דין לעולם לא אגיע לדיון כשאני פחות מוכנה מהצד השני, ולעולם לא אהסס לפעול לשינוי הלכה, אם אסבור שההלכה הקיימת אינה צודקת. גם אם ידחוני פעם או פעמיים, אני מאמינה שבסוף אשיג את מבוקשי עבור הלקוחות״.

האם להיות אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר? יש משהו שאת מרגישה שפספסת בבחירתך להתמקד בקריירה מצליחה?

״ממש לא. למרות שפעמים רבות העבודה באה איתי הביתה, היא אינה באה על חשבון המשפחה.אני נשואה באושר ואמא ל-4 ילדים נפלאים. בני הבכור עורך דין בעצמו ועובד עימי במשרד המשפחתי. בן נוסף סטודנט (מדעי המחשב ויזמות), ושני הקטנים, חייל ותיכוניסט, למדו במגמת משפטים, מתוך כוונה להמשיך את השושלת המשפחתית. אז כנראה שבכל זאת עשיתי משהו טוב בבחירות שלי … ״

03-6855959    | www.zeltzerlaw.com

 

עו״ד ענת רוזנר

עורכת דין ומגשרת בעלת משרד בוטיק, בתחום דיני עבודה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

״מידי שנה מדורג המשרד ב BDI Code כמשרד עו"ד מהמובילים בתחום, המשרד נכלל ודורג ב D&B היוקרתי״

איך הכל התחיל ומה הובילך לעסוק בתחום זה?

״בלימודי המשפטים באוניברסיטה העברית ירושלים, אצל נשיא ביהמ״ש העליון בדימוס פרופ' אהרון ברק, פרופ' יצחק זמיר ואחרים, רכשתי את יסודות המשפט ואת עקרונות הצדק, השיוויון וכבוד האדם,  נושאים אשר דברו אל ליבי מאז ומעולם.

הקריירה המשפטית שלי החלה כתובעת במשטרה, בתחום המשפט הפלילי ואח״כ כקצינת תלונות ציבור, שם התוודעתי לקשר החשוב בין הנורמות המשפטיות  לבין חיי היומיום.

פרשתי מהמשטרה, לאחר לידת בכורתי, וכיהנתי בתפקיד היועצת המשפטית של אגף משאבי אנוש בעיריית חיפה, שם נחשפתי לתחום דיני העבודה. לאחר שהרגשתי מיצוי בעבודתי בשירות הציבורי, פרשתי והקמתי משרד עצמאי בתחום דיני העבודה.

מצאתי כי מדובר בתחום משפטי מרתק, שיש בו עשייה משפטית משמעותית, עם אוכלוסיות נרחבות הן של עובדים והן של מעסיקים.

נוכחתי לדעת שתחום זה מאפשר לי לעסוק במימוש רצוני לעזור לזולת, לכוון, להדריך, ללמד, לייצג בערכאות ולסייע ללקוחותיי במימוש זכויותיהם בתחום העבודה, וכן בייצוג מעסיקים גדולים כקטנים, בבתי הדין לעבודה, בסיוע ובהדרכתם להקפדה ושמירה על חוקי העבודה ואף לסייע להם לקיים יחסי עבודה תקינים עם עובדיהם״.

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״ההחלטה הכי טובה שקבלתי היא לנהל משרד בוטיק ולהתמקד בתחום ספציפי של משפט העבודה והצלחתי להקים את אחד המשרדים המובילים בחיפה, בתחום זה, עקב התמקדותי והשקעתי הרבה ובמקביל הצלחתי יחד עם אישי להקים משפחה לתפארת".

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אלייך?

"המשרד שבניהולי, משרת הן עובדים והן מעסיקים. בין לקוחותיי במהלך השנים נמנים רשויות מקומיות, חברות היי-טק, תאגידים ממשלתיים גדולים, ארגונים פילנתרופיים ואחרים. מרגש ומשמח אותי שזכיתי לשרת ציבורים נרחבים של עובדים, הן עובדים מאוגדים והן עובדים פרטניים, בתחומים השונים והנרחבים של משפט העבודה״.

הישג שאת גאה בו במיוחד?

״אחד הסיפוקים הגדולים שלי, כשאני מצליחה לסייע לעובד או למעסיק בעשייה של צדק, בהוצאת האמת לאור, בדאגה למיצוי והגנה על  זכויותיו.

בנוסף, במקרים של עובדים אותם ייצגתי, כנגד מעסיקים גדולים כקטנים, ושפוטרו שלא כדין, ובמיוחד לגבי עובדים שפוטרו עקב הפליה בגלל גילם, מוגבלותם, היותם הורים או מגדרם, הצלחתי להגיע בהליך משפטי מורכב לפסקי דין לפיהם הוחזרו העובדים לעבודתם או שקיבלו פיצוי משמעותי על פיטוריהם. כך, גם גרמתי ללא מעט מעסיקים לפעול בדרך הנכונה ובהתאם לדין, כך שלא יזדקקו, בהמשך, להתמודד עם תביעות עובדים שלא דאגו לזכויותיהם.

כך גם, משמח אותי כל סכסוך שאני מצליחה לסיים  בהצלחה ולשביעות רצון הלקוח, מחוץ לכתלי ביהמ"ש ובכך גם לחסוך ללקוח משאבים כספיים ונפשיים רבים.

המעבר משוק העבודה הציבורי למגזר הפרטי חייב אותי להתנהלות עסקית עצמאית. שכן, בפרישתי מהמגזר הציבורי, הייתי רעייה ואם לארבעה ילדים קטנים. נכנסתי לשוק תחרותי, בו עוסקים משרדי עו"ד גדולים מאד. בעבודה קשה ובהשקעת שעות רבות, ההצלחה האירה לי פנים, ובהדרגה, התפרסמו פסקי דין בהם זכיתי, כתבתי מאמרים בירחון מקצועי ואף היה לי מדור בדיני עבודה, בתקשורת המקומית.

אני מוזמנת להרצות בפני פורומים מקצועיים שונים של: עורכי דין, רואי חשבון, מנהלים, עובדי משאבי אנוש, חשבי שכר ובנוסף, בלימודי חוץ, באקדמיה. המשרד שברשותי מהווה חממה לעורכי דין בתחום, וזכיתי שעורכי דין ממשרדי, התפתחו והשתלבו בהצלחה בתחום הפרטי ובתחום הציבורי. גאווה נוספת הינה בעורכי דין ממשרדי, המכהנים כיום, כשופטים בבית הדין לעבודה, לרבות גם נשיא בית דין אזורי״.

אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר? האם יש משהו שאת חשה שפספסת בבחירתך להתמקד בקריירה מצליחה?

״כיום, כבעלת משרד עורכי דין, אמא לילדים וסבתא ל-10 נכדים, הצלחתי לשלב בין הקריירה המקצועית לחיי המשפחה. בדרכי הזו היו אמנם עליות ומורדות, אך העובדה כי בני, שי, בחר בלימודי משפטים ועוסק באופן עצמאי בתחום דיני העבודה באזור המרכז, מוכיחה כי אכן, דרכי המקצועית התקבלה במשפחה. עלי לציין כי גם בנותיי בחרו בתחומים שיש בהם סיוע במימוש זכויות, בערכי כבוד האדם, וערך השיוויון. הן עוסקות בתחומי העבודה הסוציאלית, ההוראה והחינוך המיוחד״.

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

״דיני העבודה, הינו תחום חשוב במשפט, היות שהוא עוסק בקשר משמעותי ומתמשך בין אנשים. לכן, אני מאמינה כי  נכון הוא שמשפט העבודה, יעסוק גם ביחסי עבודה, לרבות גישור ופישור. עוד מאמינה אני, שמערכת משפט העבודה צריכה להתייחס לפרט בחברה, וזאת בהתחשב גם ברקע נסיבותיו האישיות והתרבותיות.

אני מאמינה שעורך דין צריך להיות בעל חיוניות והתמסרות בכל שלב ועת, ולפעול בהגינות וביושר מירבי למען לקוחותיו, כדי להגיע לפתרון אידיאלי של הסכסוך, ובשאיפה, מחוץ לכותלי בית המשפט. סבורה אני כי על מנת להגיע להישגים משמעותיים יש צורך בעבודה קשה והשקעה מקצועית מעמיקה עבור כל לקוח, בין אם מדובר בלקוח יחיד, במעסיק, או בתאגיד. בהיבט האישי ממשיכה, גם בגילי, לעסוק בתחום המעניין והמרתק אשר
נותן לי תחושת מימוש עצמי ויכולת לעזור לזולת, כל עוד תחושה זו קיימת, אמשיך בעבודתי״.

04-8266688 | anat@anatrosner-law.co.il | www.anatrosner-law.co.il | ענת רוזנר עורכת דין, דיני עבודה

בטי יעקובסון

מגשימת חלומות, באמצעות תכנון ועיצוב פנים.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מה הוביל אותך לעסוק דווקא בתחום זה?

״מאז שאני זוכרת את עצמי, אני מעצבת הכל וכל הזמן. אסתטיקה זורמת בעורקיי ותמיד חיפשתי מקום לביטוי היצירתיות שבי. החל מעיצוב הבית שלי ועד לעצב בתי חברים. במקביל עבדתי בהייטק בתפקידים בכירים, שם ניהלתי פרוייקטים מורכבים ועתירי תקציב, אבל הלב שלי היה תמיד בעיצוב, ונוצר נתק עמוק בין העיסוק שלי לבין היעוד שלי. רציתי שהיעוד שלי יהיה לגרום לאנשים אושר, ושיעברו תהליך של שינוי וריפוי באמצעות יצירת בית חדש. החלטתי לעזוב את כלוב הזהב ולעבור להיכן שליבי משתוקק להיות בו״.

באילו פרויקטים את מתמחה ואיזו מגמה אופנתית משפיעה על העיצובים שלך?

״ההתמחות שלי היא ביצירת בתים יפים ונכונים עבור האנשים שגרים בהם. כל משפחה וצרכיה וכל בית והפוטנציאל שלו. תפקידי הוא לעשות את ההתאמות הנכונות ולהוציא את המקסימום מכל בית. באופן כללי הסגנון שלי מאופיין בקווים נקיים שמייצרים רוגע ושלווה, תחכום לצד פשטות. אני לא מאמינה בעיצוב בית מתוך מגמות אופנתיות. מגמות משתנות מידי שנה, אך בית משפצים פעם בעשרים שנה, ואם ניתן למגמה אופנתית להשתלט על החלטותינו, העיצוב שניצור, מהר מאוד ימאס. אני מאמינה שעיצוב צריך להתאים לאנשים שגרים בו ולכן אני יושבת עם לקוחותי בכדי להבין מהו הסגנון העיצובי שלהם, וביחד אנחנו מביאים לעולם את הבית הנכון ביותר עבורם, לשנים קדימה״.

מהו הערך המוסף שאת מספקת ללקוחותייך?

״אחד האתגרים העיקריים במקצוע הזה, הוא להבין מראש, כמה באמת יעלה תהליך השיפוץ, עוד לפני שיצאנו לדרך. פיתחתי שיטה ייחודית ויעילה עבור זה, וזה תמיד עוזר ללקוחותיי להבין טוב יותר למה הם נכנסים, והאם זה התקציב הדרוש למה שהם מדמיינים. אני מאוד מאמינה שברגע שרואים את המספרים בעיניים ומבינים למה נכנסים, זה מוריד משמעותית את רמת החרדות שיש בפרויקטים מסוג זה, כי הוודאות מייצרת רוגע. בנוסף, תכנון ועיצוב פנים דורשים ידע עצום והבנה עמוקה במערכות ותהליכים מורכבים והיכולת לחבר את כל החלקים הנעים בפרויקט מורכב. כבר בשלב התכנון אנחנו מתעסקים בהמון חלקים החל: מחשמל, תקשורת, ריצוף, אינסטלציה, גבס, תאורה, נגרות, פתחים וחלונות, מטבח, אמבטיות, והרשימה עוד נמשכת. היכולת לקחת את החלומות של לקוחותיי ולהעבירם לתוכניות מעשיות, עם כל החומרים הרצויים, ואז לתאם הכל עם בעלי המקצוע, זה חלק משמעותי באמנות שלי״.

מהם הצעדים שיעזרו לצמצם הוצאות ועדיין ליצור מראה חדש, יוקרתי ורענן?

״בכדי ליצור בית שמעוצב טוב ומתוכנן נכון, זה לא רק עניין של כמות הכסף שנשקיע בפרויקט. יש לי בתים מדהימים שנראים מאוד יוקרתיים ונעשו בתקציב סטנדרטי. זה בעיקר תלוי בבחירות ושילובים בין הדברים. אני בטוחה שכל אחד מאיתנו מכיר בתים שהשקיעו שם המון כסף, ולא נהייה מוכנים לגור בהם. לעומת זאת יש בתים מהממים שנעשו עם השילובים הנכונים, בתקציב מאוד סביר, והם עוצרי נשימה״.

״אחד האתגרים העיקריים במקצוע שלי, הוא להבין מראש, כמה באמת יעלה תהליך השיפוץ, עוד לפני שיצאנו לדרך.

פיתחתי שיטה ייחודית ויעילה עבור זה, כך שאנחנו יודעים מראש את עלויות הגשמת החלום״

 

Betty Jacobson – בטי יעקובסון תכנון ועיצוב פנים |  http://bettyj.co.il | Studio@Bettyj.co.il | betty_jacobson_design

קרן אביטל

מעצבת פנים, המתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, השבחת נכסים והום סטיילינג.

באילו פרויקטים את מתמחה ואיזו מגמה אופנתית משפיעה על עיצובייך?

״הסטודיו שלי מתמחה בתכנון ועיצוב בתים פרטיים, דירות, השבחת נכסים והום סטיילינג. המגמה האופנתית שמשפיעה על עיצוביי, הינה פריטים על-זמניים, בקווים נקיים, בדגש על פריט אחד שיקפיץ וייתן את ה-וואו״.

״ההחלטה לקו העיצובי מושפעת מצרכיי הלקוח, השפה העיצובית נקבעת לאחר חשיפת הלקוח לטרנדים וחידושים, תוך שימוש בעקרונות עיצוביים מודרנים ובגישה חדשנית צעירה ובלתי מתפשרת, מלאה בשיק וצבע״

מהו המסע שעובר הלקוח מתחילת עיצוב הפרויקט ועד סיומו?

״תהליך העיצוב נעשה בשיתוף וליווי מלא עם הלקוח, החל משלב הקונספט הרעיוני, דרך שלב התכנון והביצוע, ועד לשלב בחירת פרטי הריהוט והאביזרים המשלימים לבית. כל התהליך מתבצע תוך התאמה לטעמו של הלקוח, לצרכיו ותקציבו״.

מהו הערך המוסף שאת מספקת ללקוחותייך?

״לימוד והכרה של כל החידושים בענף העיצוב, מאפשרים לי להטמיע בכל חלל, יחודיות וגיוון, אשר מתקיים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח. אנו מתכננים יחדיו בית שיהיה מוקפד מבחינה עיצובית ופרקטית״.

איך מתגבשת ההחלטה לקו העיצובי של הפרויקט, מול הלקוחות?

״ההחלטה לקו העיצובי מושפעת מצרכיי הלקוח, חלומותיו והתקציב שלו. השפה העיצובית נקבעת לאחר חשיפת הלקוח לטרנדים וחידושים, ונבחרת עם לקוחותיי, בשיתוף פעולה מלא, תוך שימוש בעקרונות עיצוביים מודרנים, ובגישה חדשנית צעירה ובלתי מתפשרת, מלאה בשיק וצבע״.

מהם הצעדים שיעזרו לצמצם הוצאות ועדיין וליצור מראה חדש, יוקרתי ורענן?

״בחינת התקציב וכמות העבודה הנדרשת, חשיפת הלקוח לפריטים זולים ויקרים גם יחד, שבסופו של דבר,  ייצרו יחדיו מראה יוקרתי ומוקפד״.

פרויקט החלומות שלך

״לעצב דירה בחו"ל, ניו יורק מבחינתי הינו החלום הכי גדול״.

מעצב/ת שמהווה מקור להשראה?

״המעצבת – Cheryl Eisen היא ללא ספק מקור השראה מבחינתי״.

קרן אביטל- עיצוב פנים  |  keren_avital_interior_design

עו״ד רחלי ארוך וקנין

בעלת משרד עורכי דין בתחום הנזיקין, אשר מייצג את לקוחותיו בקבלת פיצוי בגין תאונות דכים, תאונות עבודה, ועדות רפואיות וביטוחים פרטיים.

במה משרדך עוסקת ואילו שירותים מעניק?

״משרדי אשר עוסק בתחום הנזיקין חרט על דגלו לעזור לנפגעי תאונת דרכים, נפגעי תאונות עבודה ונפגעי תאונות ברשות הרבים, להוציא פיצוי ראוי בגין נזקי הגוף שנגרמו להם, ובכך לשקם את חייהם ולנסות להחזירם כמה שניתן, למצבם הקודם. משרדי מתמחה בייצוג בוועדות רפואיות של המוסד לביטוח לאומי, ועוזר לאנשים אשר סובלים מבעיות רפואיות, המונעות מהם יכולת לעבוד ולהתפרנס בכבוד, לקבל קצבת נכות כללית, שרותים מיוחדים, קצבת סיעוד, קצבת ילד נזקק ועוד.

בנוסף, המשרד שלי מייצג בתביעות לתגמולי ביטוח, בהתאם לפוליסת תאונות תלמידים במוסדות חינוך, פוליסת ביטוח חיים, אובדן כושר עבודה, ותביעות לגמלאות, המגיעות על פי דין ביטוח לאומי״.

מה לדעתך היתרונות הבולטים של השירות שלך?

״משרדי  מייצג תובעים בלבד, איני  מייצגת מוסדות, גופים גדולים וחברות ביטוח. המשרד פועל כ"משרד בוטיק" ומשתף פעולה עם מומחים רפואיים ואחרים, המובילים בתחומם.

המשרד חרט על דגלו להעניק ללקוח שירות מקצועי ואיכותי, המשלב אמינות, שקיפות מידע, שיתוף הלקוח בכל שלבי ניהול התביעה, מתן הערכה ראלית אודות שווי וסיכויי התביעה, והקפדה בלתי מתפשרת על איכות ומצוינות בביצוע, תוך ליווי ויחס אישי ואנושי, בכל תיק ותיק״.

מה מאפיין את קהל היעד שמגיע אלייך?

״אנשים הזקוקים לעזרה, הכוונה ואוזן קשבת. רוב האנשים אשר מגיעים אליי לא באמת מבינים מהן הזכויות המגיעות להם על פי חוק, ואני עוזרת להם לממש את זכויותיהם בדרך המהירה והנכונה ביותר עבורם״.

הישג שאת גאה בו במיוחד

״היכולת לעזור לאנשים משכבות חלשות יותר לממש זכויותיהם, ולהצליח לשרוד את התקופות הקשות״.

מה ההחלטה הכי טובה שעשית כאשת עסקים?

״האצלת סמכויות, למצוא את העובדים הנכונים שאוכל לסמוך עליהם בלב שלם, על מנת שאני אוכל להתפנות יותר לשיווק העסק״.

מה ה'אני מאמין' שלך להצלחה בקריירה?

״אני מאמינה שלכל אדם יש שליחות בעולם הזה ואם פועלים במטרה לשרת, לעזור, לתרום ולתת את הכי טוב שלך, בכל רגע נתון, ההצלחה לא תאחר להגיע״.

האם להיות אשת קריירה בא לדעתך על חשבון משהו אחר? יש משהו שאת מרגישה שפספסת בבחירתך להתמקד בקריירה מצליחה?

״לא. תמיד הקפדתי לנהל חיי משפחה מלאים, במקביל לקריירה, גם אם הייתי צריכה להביא יותר עובדים כדי שלי יהיה זמן פנוי יותר לילדים״.

״משרדי, העוסק בתחום הנזיקין, חרט על דגלו לעזור לנפגעי תאונת דרכים,
נפגעי תאונות עבודה ונפגעי תאונות ברשות הרבים, להוציא פיצוי ראוי בגין נזקי הגוף שנגרמו להם, ובכך לשקם
את חייהם ולנסות להחזירם  כמה שניתן, למצבם הקודם״

כיכר פז 3,  קרית גת | 08-6677968, 050-9922153 | ravklawoffice@gmail.co | רחלי ארוך וקנין משרד עו"ד