גזרות מדויקות ומחמיאות. צילום: אלכס ליפקין
גזרות מדויקות ומחמיאות. צילום: אלכס ליפקין

גזרות עדינות ומחמיאות, אווירה אורבנית ומעודכנת, רשימת המתנה ארוכה וחוויית בוטיק אישית. מעצב שמלות הכלה אסף דדוש הוא השם הכי לוהט של עונת החתונות הקרובה

88 שיתופים | 132 צפיות

לפני עשר שנים התחיל הסיפור של אחד ממעצבי שמלות הכלה היותר מבוקשים בארץ, אסף דדוש. כמעט במקרה, כשבת דודתו מירב קיבלה הצעת נישואין ולא הצליחה למצוא את השמלה המושלמת עבורה. באותה תקופה החזיק דדוש כמה שמלות ערב קלילות שעיצב בדירה קטנה ברחוב אלנבי בתל אביב. מירב מדדה את אחת מהן וההתאהבות הייתה מיידית.

שמלות מרהיבות ובעיקר נוחות. צילום: אלכס ליפקין
שמלות מרהיבות ובעיקר נוחות. צילום: אלכס ליפקין

משם השמועה על השמלות של דדוש התפשטו מפה לאוזן וההזמנות החלו לזרום. כלות צעירות מכל הארץ הגיעו לפקוד את דירתו החדשה ברחוב דיזנגוף והופתעו לגלות שלא מדובר בסטודיו ברחוב שכל כך מזוהה עם מעצבי אופנה נחשבים. בלי יחסי ציבור או פרסום, לפני כשש שנים הוא החליט להמר על כל הקופה ולפתוח סטודיו – והכלות עד היום ממשיכות להגיע ואף נאלצות לקבוע איתו את הפגישות חודש מראש.

עונת החתונות בפתח, אתן מוכנות? צילום: אלכס ליפקין
עונת החתונות בפתח, אתן מוכנות? צילום: אלכס ליפקין

"אנחנו שומרים על אווירה אישית ובוטיקית גם אם אנחנו בשיא עונת החתונות. שמלת כלה זו בחירה של פעם בחיים וכל אחת היא עולם ומלואו ואוסף של חלומות. מהקלילה ביותר ועד זו שרוצה שלוש שמלות שונות", מספר דדוש.

השמלות של דדוש מתאפיינות באווירה בוהמיינית, גזרות מדויקות ומחמיאות ואווירה קלילה, נטולת מאמץ ובעיקר נוחה. גם הקולקציה שהושקה רגע לפני עונת החתונות, מתבלטות בבדים אווריריים, שסעים חושפי רגליים, תחרה, כתפיות דקיקות ונגיעות עדינות של אבני סוורוסקי או בדים מנצנצים לחובבות הגלאם.

קלאסי ולא מתאמץ. צילום: אלכס ליפקין
קלאסי ולא מתאמץ. צילום: אלכס ליפקין

"אם תשאלו אותי, שמלה אחת מושלמת ונוחה לכל האירוע תספיק", מתייחס דדוש לגישה העיצובית שלו ולאפשרות ליצור לוקים שונים משמלה אחת. החל מעליוניות ושורוולים שניתן להסיר ועד חצאיות נשלפות למשחק באורכים. "המגוון שלנו רחב, הבדים איכותיים והתחרות מורכבות כמו פאזל".

דיזנגוף 257, תל אביב יפו | אינסטגרם | לאתר | 0523986558