מקודם

נטלי דדון: "אל חלק מהסייעות אני ממש קרובה. הן בנות בית אצלי"

נטלי וריף. צילום: אינסטגרם
נטלי וריף. צילום: אינסטגרם

כמה היא מציקה לצוות החינוכי בוואטספ? למי היה יותר קשה להיפרד בבוקר? ומה הסייעות עושות אצלה בבית? החזרנו את נטלי דדון לגן הילדים

88 שיתופים | 132 צפיות

את זוכרת את עצמך בגן?

"אני זוכרת את שרון. הוא היה חבר ילדות שלי ותמיד הייתי יושבת לידו בשולחן האוכל. ממש ברמה שקנאית לו. הסתובבנו כמו תאומים. אני גם זוכרת שאמא שלי תמיד שלחה אותי מתוקתקת לגן. עם חגורות והכל בזמן שכולם היו מגיעים עם טרנינגים והדפסים של דיסני".

ואיך את חווה עכשיו את הגן בתור אמא?

"אני פעילה בקבוצה בוואצפ כמובן. מבקשת לקבל תמונות מהסייעות במהלך היום ומוודאת שריף נהנה ומחייך. אל חלק מהסייעות אני ממש קרובה והן בנות בית אצלי".

הייתה תקופת הסתגלות קשה בהתחלה?

"בתכלס זאת הייתה יותר הסתגלות שלי מאשר שלו. למרות ההמלצות והבדיקות היה לי קשה לתת אמון. הייתי יושבת מחוץ לגן, מקשיבה להכל בחוסר שפיות ומחכה שהוא יפסיק לבכות ויירגע ורק אז הצלחתי באמת ללכת. היום למזלי ריף בגיל שהוא כבר מדבר והוא לא בגילאים שהוא חסר ישע. אני שואלת אותו תמיד איך היה בגן ומסבירה לו איך להבדיל בין טוב לרע ובין חיבוק ונשיקה לאלימות".

את מחוברת לצוות החינוכי?

"אני משתדלת לרכז את העבודה שלי עד השעה ארבע, אבל אם זה גולש לערב אני נעזרת בהן. הסייעות מביאות את הילד הביתה ומחכות לי עד שאסיים לעבוד. זה פלוס מטורף כי אני חווה את מי שמבלה עם הבן שלי לאורך היום. וזה גם מאוד קריטי כשאני עצמאית והעבודה שלי לא מוגדרת".

כבר חשבת מה לקנות להן לכבוד סוף השנה?

"הייתי רוצה להעניק להן חוויה שהן היו רוצות להעניק לעצמן. אם זה שופינג מפנק עם גיפטכארד כדי שיוכלו לדייק. פחות משהו שיושב על המדף. והכי חשוב, שתהיה הקדשה אישית, מילים מהנשמה ושיידעו כמה אני מעריכה אותן ומודה להן שהילד שלי בידיים שלהן. הלוואי והתחום הזה היה מוערך ומתוגמל יותר. הצוות החינוכי הוא הבסיס הכי חשוב".

רוצות להגיד תודה לנשים שדואגות לקטנטנים שלכם? באתר BUYME מחכות לכן כל המתנות הכי מפנקות.