מקודם

נבחרת מנצחת – עו"ד רן רייכמן

צילום גיא הכט | סטיילינג ליאת גרין
איפור עומרי לוי | שיער בן קדר
צולם במלון לילי & בלום תל אביב
www.lilyandbloom.com
צילום גיא הכט | סטיילינג ליאת גרין איפור עומרי לוי | שיער בן קדר צולם במלון לילי & בלום תל אביב www.lilyandbloom.com

לקראת השנה החדשה, אנשי עסקים מובילים בתחומם ומעוררי השראה, משתפים אותנו בחזון ובדרך להצלחה. שנה טובה!

88 שיתופים | 132 צפיות

עו"ד רן רייכמן

בעלים ומנהל פירמת "רן רייכמן משרד עורכי דין", העוסקת בדיני משפחה ודיני ירושה

קצת עליי ועל המשרד

"פירמת משרד עו"ד רן רייכמן היא מהמשרדים המובילים בארץ בתחום דיני משפחה וירושה ונבחר ברציפות על ידי D&B. הפירמה כוללת מחלקה בינלאומית לתיקים המתנהלים בארצות הברית, כולל תיקי חטיפה, וטיפול ייעודי בזוגות מעורבים של ישראלים ואמריקאים. מלבד זאת הוקמה מחלקה לטיפול בחברות ועסקים משפחתיים וכן מחלקה לטיפול בסכסוכי משמורת מורכבים ביותר תוך התמחות בניכור הורי בשיתוף פסיכולוגים מומחים בתחום.

מדוע בחרת לעסוק בתחום?

מדובר בתחום מרתק שעיקרו טיפול ועזרה לאנשים בשעותיהם הקשות. התחום מחייב יכולת משפטית גבוהה והבנה בענפי המשפט המגוונים. במהלך 20 שנה ניהלתי אלפי תיקים, מאות מהם מורכבים, וקצרתי הצלחות גדולות. הסיפוק הוא עצום ובעיקר הידיעה שפתחת ללקוחות צוהר לעתיד חדש וטוב יותר.

מה גורם לך לקום בבוקר ולטרוף את העולם?

היכולת להביא לשינוי חיובי ולהשפיע לטובה על עתיד לקוחותיי. אתן לך דוגמה: לאחרונה בא אליי איש עסקים,  גבר גבה קומה עם חזות מרשימה ועוצמתית שגולל בפני בדמעות סיפור אישי מזעזע – אם ילדיו מנכרת את הילדים ממנו והוא משווע לעזרה. לפתע אותו גבר עוצמתי החל לבכות בכי קורע לב וזעק לעזרה. באותו רגע ידעתי שאני חייב להירתם ולעזור לו, ובעיקר לילדיו, כדי שיזכו לקבל בחזרה אבא. זו בדיוק הסיבה  לדרייב שלי – לסייע ולעזור ולהביא ליצירת הקשר מחדש. בסופו של יום הנפגעים העיקריים במאבק בין ההורים הם הילדים, ואני רואה את טובתם מול עיניי ועושה הכל כדי שהפגיעה בהם תהיה מינימלית ושהם יישארו מחוץ למאבק בין ההורים הניצים.

מה ההחלטה הכי אמיצה שקיבלתי?

במהלך שנות עבודתי כעורך דין לדיני משפחה קיבלתי הרבה החלטות אמיצות וגורליות עבור לקוחותיי. כל יום אני נאלץ כעורך דין להתמודד עם צומת החלטות גורלי עבור לקוחותיי.  מדובר באחריות כבדה המונחת על כתפיי, ולעתים נדרשת גם התמודדות לא פשוטה מול מערכת המשפט. לאחרונה הגשתי עתירה לבית המשפט העליון שבה הבאתי לראשונה לעימות בין שתי תפיסות עולם שונות ומנוגדות- בין הערכאה  האזרחית (בית משפט לענייני משפחה) ובין הערכאה הדתית (בית דין רבני), ותבעתי שלבתי הדין הרבניים תהיה סמכות לדון במזונות ילדים. מדובר בעתירה תקדימית שיוצאת נגד הממסד האזרחי. המיתוס שבתי הדין הרבניים הם תמיד לטובת הגבר הוא מיתוס שגוי. הבשורה הגדולה כאן היא דווקא לציבור הנשים, הואיל ובניגוד למיתוס הרווח בתי הדין הרבניים לרוב אינם מכילים את העיקרון של מזונות שוויוניים, כפי שנפסק על ידי בית המשפט העליון – דבר המיטיב דווקא עם ציבור האימהות ובעיקר עם הילדים.

איך נראה הפנאי שלך?

כעורך דין עסוק, לצערי עבודתי אינה מותירה לי הרבה זמן פנוי. את הזמן הפנוי שיש לי אני מקדיש לספורט: פילאטיס ורגיעה בים עם ספר טוב. גם גיחות קצרות לחו"ל עוזרות לי לחדש כוחות.

מה הטיפ שלך לעורכי דין בראשית דרכם?

הסברה הרווחת בקרב עורכי דין צעירים היא שמקצוע עריכת דין הוא מתכון ליצירת כסף קל, וזהו מיתוס שגוי. מדובר בעבודה סיזיפית ותובענית שמחייבת התמדה והשקעה סביב לשעון. אל תצפו להצלחה מיידית ואל תעשו לעצמכם הנחות. תעבדו קשה, תרדו לפרטי הפרטים, תתעמקו בנושאים ואז תיווכחו שיש שכר לעמלכם הקשה.

בר כוכבא 23 , בני ברק , V טאוור | 03־7524213 | ran@raichman.com