מקודם

נבחרת מנצחת – עו"ד רוית סיני

שמלה: ריזרבד, עגילים PDPAOLA לג׳קי או
צילום גיא הכט | סטיילינג ליאת גרין
איפור עומרי לוי | שיער בן קדר
צולם במלון לילי & בלום תל אביב
www.lilyandbloom.com
שמלה: ריזרבד, עגילים PDPAOLA לג׳קי או צילום גיא הכט | סטיילינג ליאת גרין איפור עומרי לוי | שיער בן קדר צולם במלון לילי & בלום תל אביב www.lilyandbloom.com

לקראת השנה החדשה, אנשי עסקים מובילים בתחומם ומעוררי השראה, משתפים אותנו בחזון ובדרך להצלחה. שנה טובה!

88 שיתופים | 132 צפיות

עו"ד רוית סיני

עורכת דין ומגשרת מוסמכת. מתמחה בייצוג בעלים תמ"א 38 ופינוי בינוי.

קצת עליי

אני מתמחה בייצוג דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית – תמ"א 38 ופינוי בינוי.

לאחר עבודה מאומצת של ייצוג מאות דיירים ועשרות פרויקטים במשך עשר שנות עבודה קשה. הוצאתי ספר ראשון מסוגו – ״המדריך לתמ"א 38 ופינוי בינוי״, המיועד לבעלי נכסים שנמצאים לפני או בתהליך פרויקט. הספר מנחה ומכוון את הבעלים בתהליך שהוא מסובך מאוד ושיש בו לא מעט סיכונים. הוא כולל התייחסות לנושאים חשובים כגון מהן הערבויות שנדרשות עבור הדיירים? אלו סעיפים חובה לכלול בהסכם מול יזם? איך בוחנים את ההצעות מהיזמים? איך לבחור עורך דין לדיירים? מהן הזכויות שאותם יזמים אינם מגלים לדיירים וששווים לא מעט כסף?

למה בחרת בתחום?

אני אוהבת עבודה שיש בה אתגרים קשים. בעבודה מסוג שלי יש קודם כל אתגר לגרום להסכמה בין כל הבעלים על התמורה, לאחר מכן להגיע להסכמה בין הדיירים מול היזם ולאחר מכן – בין היזם מול העירייה. הגעתי לתחום הזה ממש במקרה.

לפני כן עסקתי, כעורכת דין, בתחום המשפחה, ואישה שאותה ייצגתי הציעה לי לייצג את הבעלים בבניין שלה במסגרת תמ"א הריסה ובנייה. אחרי הפגישה הבנתי שהדרך שבה הם פועלים אינה נכונה – היו להם שלוש הצעות משלושה יזמים שונים. כל יזם הציע תוספת שונה. אני הצעתי להם להיעזר בצוות מקצועי מטעמם שיכלול שמאי מקרקעין ואדריכל שיבדקו את הזכויות של הבעלים מול העירייה וייתנו לנו תשובה לגבי מה אותם בעלים אמורים לקבל. בהתאם לכך קבענו אנחנו ליזמים מה כל דייר מקבל ובאיזו קומה הוא אמור להיות. מובן ששלושת היזמים הסכימו למתווה שקבענו ולבסוף נבחר היזם המתאים, והבניין כבר בנוי ומאוכלס משנת 2017.

מה גורם לך לקום בבוקר ולטרוף את העולם?

הדרייב שלי הוא בעיקר להצליח. אם משהו לא קורה כמו שאני מצפה – אני לא רגועה ולא שקטה עד שזה מצליח לי.

מהי ההחלטה הכי אמיצה שקיבלת?

הייתי בת 20, חיילת משוחררת, והחלטתי שאני רוצה ללמוד בחו"ל בלי לדעת את השפה, בלי חברים ובלי משפחה. היום אני יודעת שהניסיון הזה גרם לי להבין שאין דבר שאי אפשר לעשות בתנאי שיודעים בדיוק מה רוצים.

איך נראה הפנאי שלך?

אני אוהבת לעסוק בספורט, ריצה משחררת אותי וזה הזמן היחיד שיש לי עם עצמי, אבל הכי אני אוהבת לטייל עם המשפחה בארץ ובחו"ל, מבחינתי אין לזה תחליף.

מהו הטיפ המקצועי האולטימטיבי שלך?

תאמין במה שאתה עושה ובדרך שלך, אחרת זה לא ילך ולא משנה כמה תתאמץ.

מגדל בסר 3 קומה 35 – רחוב מצדה 9 בני ברק 5 ת.ד. 116. טלפון משרד:5051051־03   נייד: 4618767־054 פקס 5605193־077 |

www.ravit-law.co.il | ravit@rs-tama.co.il | לרכישה בחנויות סטימצקי וברשת אתר נט