מקודם

נבחרת מנצחת – ד"ר נועם חי

צילום גיא הכט | סטיילינג ליאת גרין
איפור עומרי לוי | שיער בן קדר
צולם במלון לילי & בלום תל אביב
www.lilyandbloom.com
צילום גיא הכט | סטיילינג ליאת גרין איפור עומרי לוי | שיער בן קדר צולם במלון לילי & בלום תל אביב www.lilyandbloom.com

לקראת השנה החדשה, אנשי עסקים מובילים בתחומם ומעוררי השראה, משתפים אותנו בחזון ובדרך להצלחה. שנה טובה!

88 שיתופים | 132 צפיות

ד"ר נועם חי

מנתח פלסטי, מומחה בכירורגיה פלסטית אסתטית. תחום העיסוק העיקרי שלי הוא שיקום הגוף לאחר היריון ולידה – עיצוב החזה ומתיחת הבטן. חבר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית והאיגוד העולמי ISAPS, נשוי ואב לשלושה.

למה בחרת בתחום הזה?

לא שחלמתי מגיל 3 להיות רופא מנתח, אבל נמשכתי תמיד לאסתטיקה, יופי, שרטוט, דיוק ועבודות יצירה. תמיד הצטיינתי בלימודים, ובסיום לימודי הרפואה בטכניון חיפשתי תחום כירורגי שיבטא את כישוריי – עבודת יצירה מדויקת שבכוחה לחולל שינוי בחייהן של מטופלותיי. הרפואה האסתטית היא אמנות (Craftsmanship) המשלבת חשיבה ותכנון תלת ממדי ולאחריו ביצוע מוקפד ומדויק לפרטי פרטים כדי להבטיח תוצאות מיטביות.

מה גורם לך לקום בבוקר ולטרוף את העולם?

אני מרגיש שאני מגשים את הייעוד שלי בעולם באמצעות המקצוע הנפלא שבחרתי לעסוק בו, המטופלות שלי קוראות לי "הקוסם" . אני מנתח פלסטי משנת 2000 ומאחורי אלפי ניתוחים מוצלחים. במהלך השנים עבדתי במיטב המרכזים הרפואיים בארץ ובעולםֿֿ- איכילוב, שערי צדק, שיבא, הדסה עין כרם ואסותא. השתלמתי אצל מיטב הרופאים בעולם בשטוקהולם, פריז, ליון, שיקגו, ניו יורק, ריו דה ז'ניירו ועוד. זכיתי גם לא מעט בפרסים יוקרתיים על מחקרים שערכתי, אבל מבחינתי הפרס האמיתי וכרטיס הביקור שלי, מקור גאוותי הן אותן אלפי נשים מאושרות אשר קמות מדי בוקר ונהנות להביט על עצמן במראה.

מהי ההחלטה הכי אמיצה שקיבלת?

כל חיי נלחמתי בעודף משקל. לפני שנתיים וחצי עברתי ניתוח לקיצור קיבה אצל פרופ' סובחי ומאז השלתי 42 ק"ג ממשקלי. כמי שסבל מהשמנה מגיל ילדות בחרתי להתמודד עם הבעיה במקום לטאטא אותה, מתוך הבנה שגם אם לא מדובר בניתוח חובה מדובר בניתוח משנה חיים. אני שומר על התוצאה ונהנה מכל רגע ויודע שהניתוח עזר לי לפתוח דף חדש בחיים. החלטה אמיצה נוספת הייתה להסכים לבצע ניתוח מתיחת בטן לאשתי סיגל שמאז סיום הלידות הפריעה לה הבטן הבולטת אף שהייתה מינימלית למדי בכל קנה מידה.

איך נראה הפנאי שלך?

אפשר להגיד שהתמכרתי לספורט. אני מקפיד לבצע אימוני קרוספיט עם מאמני האישי רוני גורודז'ינסקי, שלוש פעמים בשבוע לפחות, ומרגיש חסך כשאינני מתאמן. סופי השבוע הם קודש הקודשים למשפחתי. כולנו נהנים יחדיו ממשחקי קופסה, חדרי בריחה, האזנה למוזיקה וצפייה מרתונית בסדרות נטפליקס.

מהו הטיפ האולטימטיבי שלך ללקוחות?

אל תדחי למחר את מה שאת יכולה לעשות היום. נשים שעוברות ניתוח פלסטי מוצלח נהנות מהצלחתו ומדי שבוע מספרות לנו במרפאה כמה הן מאושרות וכמה הן מצטערות בדיעבד שלא בחרו להגשים את חלומן לפני שנים רבות.

מגדל מידטאון, קומה 42,  דרך מנחם בגין 144 א' תל אביב טלפון – 85־60־70־1700 | www.drhai.co.il

ד"ר נועם חי כירורגיה פלסטית ואסתטית |     dr_noamhai