מקודם

נבחרת מנצחת – ד"ר יואב לייסר

צילום גיא הכט | סטיילינג ליאת גרין
איפור עומרי לוי | שיער בן קדר
צולם במלון לילי & בלום תל אביב
www.lilyandbloom.com
צילום גיא הכט | סטיילינג ליאת גרין איפור עומרי לוי | שיער בן קדר צולם במלון לילי & בלום תל אביב www.lilyandbloom.com

לקראת השנה החדשה, אנשי עסקים מובילים בתחומם ומעוררי השראה, משתפים אותנו בחזון ובדרך להצלחה. שנה טובה!

88 שיתופים | 132 צפיות

ד"ר יואב לייסר

רופא שיניים ומומחה לכירורגיה פה ולסתות.

קצת עלי

רופא שיניים ומומחה לכירורגיה פה ולסתות בעל שלושה דוקטורטים – בוגר לימודי רפואת שיניים בהדסה ירושלים (DMD), בעל תואר שני ודוקטורט בביולוגיה מולקולרית מהאוניברסיטה העברית הדסה ירושלים (Ph.D)  ובעל תואר ברפואה כללית (M.D) מאוניברסיטת תל אביב. את ההתמחות בכירורגיית פה ולסתות עשיתי במחלקת פה ולסת בבית החולים רמב"ם בחיפה, ופוסט דוקטורט השלמתי בטכניון. בן 44, אבא לנועם בתי הבכורה (12) ולתום בני הקטן (9), נשוי שנית להדס קורן  ֿ זילברשטיין, אימא של עומר (14) ושירה (11), בעלים של קליניקות לרפואת שיניים וכירורגיית פה ולסתות בתל אביב ובחיפה וחבר בצוות הרופאים במרכז ארם שבאסותא רמת החייל, וכיום משמש כיו"ר האיגוד לכירורגיית פה ולסתות בישראל.

למה בחרת בתחום?

מגיל צעיר אני מפסל בשיש ועץ, והחלום הגדול שלי היה להיות פסל. הבחירה בתחום רפואת שיניים ורפואה שיקומית של פה ולסתות התחברה לי באופן מושלם לתחום הפיסול ולאהבה שלי לעבודה עם הידיים. זו עבודה יצירתית שבה אני מפסל פנים ומשתמש במדפסות תלת ממדיות כדי לשחזר את פניהם של מטופליי.

מה גורם לך לקום בבוקר ולטרוף את העולם?

עבודה עם אנשים. הקריירה שלי כרופא מאפשרת לי אינספור מפגשים אנושיים אני אוהב אנשים והטיפול בהם מאפשר לי לגעת בחיים שלהם, להיות חלק מהם ובעיקר להיטיב איתם ולהבטיח את איכות חייהם. טיפולים מורכבים של בניית לסת או בניית עצם בלסת, הם מורכבים ויכולים להימשך לעתים שנה, שבמהלכה אני עובר עם המטופלים שלי סוג של תהליך אינטימי. אני חלק מהכאב והאושר שלהם, אני על תקן הפסיכולוג והחבר. קשה להסביר את תחושת הסיפוק בסוף התהליך, כשמטופל שנכנס אליי בלי שיניים או עם לסת שדורשת תיקון, יוצא מהמרפאה בחיוך מושלם. אלה הרגעים שבשבילם הפכתי לרופא.

החלטה אמיצה שקיבלת?

אחרי המסלול הישיר לדוקטורט ועם זכייתי בפרס וולף היוקרתי, הייתי במסלול לפרופסורה בבית החולים, באותה תקופה כתבתי יותר מ-30 מאמרים בעיתונות המקצועית ונהניתי מאוד מהמחקר, אבל בסופו של דבר החלטתי להקפיא כרגע את חלום הפרופסורה לטובת המשפחה ולשם המקצועיות. יותר מכל חשוב לי להקדיש את הזמן למטופלים שלי ובבתי החולים הרגשתי שאני עובד כמו מכונה, מטופל אחרי מטופל, מה שלא אפשר לי ליצור קשר אישי עם המטופלים. חשוב לי להקדיש את הזמן לכל מטופל, ולא משנה אם הוא הגיע דרך קופת חולים מכבי או דרך אחד מהביטוחים המשלימים.

איך נראה הפנאי שלך?

הפנאי שלי מוקדש קודם כל להדס, אשתי, ולילדיי נועם ותום. שנינו מגדלים את הילדים מפרק א' שלנו בהורות משותפת וחשוב לנו להקדיש ליחד המשפחתי והזוגי. אני גם מתאמן במכון כושר עם מאמן אישי, צופה בסדרות  ואוהב לטייל בעולם

הטיפ האולטימטיבי ללקוח?

רפואת השיניים השמרנית כבר פחות נכונה, היום יש פתרונות טכנולוגיים מצוינים לכל בעיה בתחום הפה והלסתות. בעבר לא היו שתלים דנטליים וחיברו שן מתנדנדת לשן שלידה, וזה הביא למצב של הרס השיניים. היום אנחנו יודעים שעדיף לעקור שן ולעשות שתל. מִצאו את המומחה בכל תחום, ואל תפחדו מרפואת השיניים המודרנית – היא עושה נפלאות.

חיפה- עדי 7440018־050 | תל אביב -הדס 7700055־050  | מרפאת דר לייסר | dr-leiser.co.il