מקודם

מרימה: הרופאה שמעלימה את הקמטים מחוץ לחדר הניתוחים

טיפולים מגוונים מבלי להיראות מוגזמת. צילום: יח"צ
טיפולים מגוונים מבלי להיראות מוגזמת. צילום: יח"צ

רק לא ניתוח: עם חומרים מתקדמים, 15 שנות ניסיון ומוטו של "הכי טבעי שיש", ד״ר לורה מוצ׳ניק משדרגת את המראה שלכן

88 שיתופים | 132 צפיות

15 שנה של צבירת ידע מקצועי רב וניסיון עשיר בתחום האסתטיקה והביוטי הובילו את ד"ר לורה מוצ'ניק להעניק ללקוחות המגיעים אליה טיפול בשיטות מיוחדות שאותן פיתחה בעצמה. כך הצליחה מוצ׳ניק להפוך את המוטו שלה "להיראות הכי טבעית שיש" למציאות שמוכיחה את עצמה אצל כל מטופלת.

בקליניקה של ד"ר לורה מוצ'ניק המטרה היא להימנע עד כמה שאפשר מטיפולים אגרסיביים. "הרבה בנות מבקשות להיראות במצב משודרג אבל טבעי ואני הולכת עם זה", מסבירה מוצ'ניק, "אף מטופלת לא יוצאת מוגזמת. אני משפרת את הפנים, את ההרמה, אבל אף אחד לא יכול לנחש מה היא עברה. אני משאירה את המטופלים כמו שהם, רק במראה משודרג יותר".

טיפול משולב לתוצאות מצוינות. צילום: יח"צ
טיפול משולב לתוצאות מצוינות. צילום: יח"צ

איך נמנעים מנפח מיותר בפנים?

"בעזרת החומרים המתקדמים שאיתם אני עובדת, כמו חומצות הילאורוניות דור שלישי ורביעי שמעניקות אפשרות מיצוק והרמה של הפנים בלי נפחים מיותרים, ובעזרת חומרי מילוי חדישים המבוססים בין היתר על סידן שתורם לייצור קולגן. לזה אני מוסיפה קרמים שאני רוקחת אותם אני נותנת כתוספת לטיפולים והם אלה שמביאים לשיפור גם מבפנים. עם כל אלה אנחנו מגיעים לתוצאות של הזרקות. למעשה, זהו פיסול פנים ללא ניתוח בשילוב מספר חומרים הנקבעים לפי ייעוץ אישי. לאחר הטיפול מתקבל מראה של הרמת פנים וטיפול בקמטים ובטקסטורה של העור, שנראה כאילו עבר ניתוח". מוצ׳ניק מדגישה כי למעשה כל אישה שעוברת ניתוח בסופו של דבר ממשיכה להזריק. "ניתוח אומנם מטפל בעודפי עור ושריר, אבל שום ניתוח לא יכול לטפל בקמטים שכבר קיימים וקמטים מעל השפה ובמצח. לכן יש שילוב של הזרקות".

הטיפולים החדשים בשבילך. צילום: יח"צ
הטיפולים החדשים בשבילך. צילום: יח"צ

מהם הטיפולים המובילים בקליניקה?

"אנו מציעים מגוון רחב מאוד של טיפולי אסתטיקה רפואית ויופי. בין הטיפולים המתבצעים בקליניקה ניתן למצוא טיפולי הסרת שיער בהתאמה אישית, המסת שומן ללא התערבות כירורגית, פילינג בשלוש שיטות שונות, מתיחת פנים עם חוטים נספגים וללא ניתוח והזרקות חומצה הילאורונית המשמשת להצערת העור, 'ניתוח פלסטי' ללא ניתוח וטשטוש והעלמת קמטים. בנוסף ניתנים פתרונות מתקדמים לטיפול באקנה, בבעיות פיגמנטציה והשבה של זוהר לפנים".

את הטיפולים מבצעת ד"ר לורה באחת משלוש הקליניקות המעוצבות שלה, בתל אביב, קריית מוצקין ובאר שבע, אליהן גם מגיעות מיטב הסלבס הישראליות אשר מכירות את העבודה המקצועית שלה ומעוניינות להשיג את המראה הטוב ביותר שהן יכולות לקבל, באמצעים החדישים ביותר ועל־ידי הידיים המקצועיות ביותר. מוצ׳ניק צברה ידע מקצועי בלימודיה ובהשתלמויות ברחבי העולם והיא בוגרת לימודי רפואה בהצטיינות יתרה באוניברסיטת טשקנט. עם עלייתה לארץ בגיל 25, הקדישה את עצמה ללימודי רפואת משפחה ורפואה אסתטית בטכניון, באוניברסיטת תל אביב ובבית החולים רמב"ם בחיפה.

הכל נעשה בליווי מקצועי. צילום: יח"צ
הכל נעשה בליווי מקצועי. צילום: יח"צ

מה הטיפול הכי פופולרי?

"זה מאוד אינדיבידואלי. אין טיפול אחד ספיציפי. כל מטופלת מקבלת ייעוץ מקצועי אישי בעזרת מצלמת תלת מימד, שמדגימה את עומק הקמט וחוסר הקולגן. למטופלת בעלות גון עור בהיר למשל, מתאימים יותר טיפולים מינוריים, כמו סקין גלואו – הזרקת לחות לפנים, שמשפרת את טקסטורת העור. לנשים בגיל מתקדם, מתאימים יותר דברים פולשניים וחומרים יותר אגרסייבים".

בנוסף לטיפולים המקצועיים מייצרת ד"ר מוצ'ניק קרם לחות ייחודי לעור הפנים, המכיל חומצה היאלורונית מרוכזת וחומרים פעילים נוספים המסייעים למיצוק עור הפנים והפיכתו לחיוני, זוהר, רך ונעים למגע.